قیمت تارا در بازار مشخص شد؟ / نقل و انتقال تارا چگونه صورت می گیرد؟

از دست ندهید

پس از مدت کوتاهی از زمان تحویل تارا محصول جدید ایران خودرو، برخی از مشتریان با انتشار آگهی هایی اقدام به فروش آن کرده اند. صاحبان تارا این محصول را به چه قیمتی برای فروش گذاشته اند؟

بیت ران – مهدی درفشی: تارا محصول جدید ایران خودرو است که به تازگی، نخستین سری از آن به مشتریان تحویل داده شد. با بررسی چند وب سایت فعال در زمینه ثبت و انتشار آگهی، آگهی فروش تارا نیز مشاهده می شود.

البته تنها با استناد به این آگهی ها، نمی توان به طور دقیق قیمت تارا در بازار را اعلام کرد. چرا که به رسم همیشه، خودروهای جدید پس از ورود به بازار با قیمت های گزاف به فروش گذاشته می شوند. پس از گذشت زمانی کوتاه، قیمت آن خودرو کاهش پیدا می کند.

با تماس به شماره های درج شده در آگهی ها، با ارقامی بین ۴۵۰ تا حدود ۷۰۰ میلیون تومان مواجه می شویم. البته بعد از مدتی کوتاه، مالک یکی از تاراهای آگهی شده با ما تماس گرفت و ۱۴۰ میلیون تومان از قیمت ۶۹۰ میلیونی که قبلا اعلام کرده بود کم کرد. در نهایت قیمت تارا به ۵۵۰ میلیون تومان رسید.

این درحالیست که تارا دنده ای به طور دقیق ۲۹۰ میلیون و ۴۷۲ هزار و ۱۰۰ تومان برای مشتریان هزینه برداشت.

قیمت تارا در بازار و کارخانه

حواله تارا نیز برای فروش موجود است

صاحب برخی از آگهی های مربوط به تارا، حواله نیز برای فروش دارند. البته هنوز حواله آن ها تکمیل وجه نشده است. اما هزینه خودرو به طور کامل از خریدار دریافت می شود. فروشندگان مدعی هستند که پس از دریافت دعوتنامه، تکمیل وجه خواهند کرد. تنها راه برای آسودگی خاطر خریدار، ارائه چک تضمین به ارزش هزینه پرداختی است.

معامله خودرو در رهن خودروها قیمت تارا در بازار و کارخانه

خودروهای در رهن، چگونه معامله می شوند؟

سند بسیاری از محصولات ایران خودرو که اخیرا به مشتریان تحویل داده می شوند، در رهن است. طبق قرارداد منعقد شده میان ایران خودرو و خریدار، مشتری حق ندارد به مدت یک سال، خودروی خریداری شده را به فروش برساند. البته در این میان، برخی با ارائه مبایعه نامه، وکالت محضری و چک ضمانت به ارزش قیمت خودرو، خودروی خود را به فروش می رسانند.

تارا با گیربکس اتوماتیک قیمت تارا در بازار و کارخانه
تارا با گیربکس اتوماتیک شهریور ماه عرضه خواهد شد
با تارا آشنا شوید

تارا محصول جدید ایران خودرو است که پلتفرم آن، با پژو ۳۰۱ مشترک است. نخستین سری تحویل شده به مشتریان، مجهز به جعبه دنده پنج سرعته دستی است. نخستین سری از تارا که به مشتریان تحویل داده شد، مجهز به پیشرانه TU5 پلاس با حجم ۱.۶ لیتر و حداکثر قدرت ۱۱۳ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۱۴۴ نیوتن متر است.

قدرت این پیشرانه به واسطه گیربکس پنج سرعته دستی، به محور جلو منتقل می شود. ایران خودرو شتاب صفر تا ۱۰۰ این خودروی جدید را ۱۱.۵ ثانیه اعلام کرده است. مضاف بر جعبه دنده دستی، تارا با تجهیز به جعبه دنده شش سرعته خودکار، از مهرماه سال جاری وارد بازار خواهد شد.

قیمت تارا در بازار و کارخانه

تجهیزات ایمنی و رفاهی تارا

نخستین سری از تارا تحویل شده به مشتریان، به تجهیزاتی نظیر دو کیسه هوا، سیستم ترمز ضد قفل (ABS و EBD)، ترمز جلو دیسکی با سیستم خنک شونده، ترمز عقب دیسکی، HSA، ESC،TCS،HBA، سیستم فرمان برقی، سیستم مالتی مدیا، دارای ۴ عدد بلندگو، میرورلینک، آنتن سقفی اکتیو، مه شکن های جلو و عقب، قابلیت تنظیم ارتفاع برقی نورچراغ جلو از داخل خودرو، مجهز به چراغ روز، چراغ های همراه در پارکینگ، چراغ خوش آمد گویی، آینه های جانبی برقی راهنمادار هم رنگ بدنه، شیشه بالابر درهای جلو و عقب برقی، شیشه راننده مجهزبه آنتی ترپ، ایموبیلایزر، قفل مرکزی با ریموت،

کمربندهای ایمنی سرنشینان جلو ۳ نقطه‌ای با قابلیت تنظیم ارتفاع، ستون فرمان تلسکوپی، ایزوفیکس، سنسور دنده عقب، سیستم قطع سوخت خودکار، رینگ ۱۵ اینچی فولادی طرح اسپرت، صندلیی راننده ۶ حرکته دستی و صندلی سرنشین جلو ۴ حرکته دستی، پشت سری صندلی های جلوقابل تنظیم، صندلی های عقب تاشو، سیستم پایش فشار باد تایرها (TPMS)، کروز کنترل، نمایشگر دمای محیط، بازکن قفل در صندوق عقب از داخل، کاور موتور، نشان دهنده تغییر دنده (GSI) مجهز است.

بیشتر بخوانید:

ایران خودرو تارا وارد بازار شد

تایر خودرو گران می شود + جزئیات زمان و میزان افزایش قیمت




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

الزامات سفر نوروزی + جدول بازدید و سرویس دوره‌ای خودروهای داخلی

الزامات سفر پیش‌نیاز هر سفر ایمنی است و هر راننده باید پیش از شروع سفر آن را فراهم کند....

پست‌های مرتبط