پیش فروش جدید سایپا بدون محدودیت و قرعه کشی! / جزئیات قیمت‌ها و زمان تحویل

از دست ندهید

پیش فروش جدید سایپا بدون محدودیت و قرعه کشی از روز دوشنبه هفته جاری آغاز خواهد شد. در این شرایط فروش، پنج محصول از سوی سایپا جهت عرضه به مشتریان انتخاب شده است.

بیت ران – شرکت سایپا اعلام کرد: بدینوسیله به اطلاع متقاضیان محترم و نمایندگی های مجاز گروه خودروسازی سایپا می‌رساند، شرایط پیش فروش با زمان تحویل حداکثر یکساله محصولات گروه خودروسازی سایپا به شرح جدول ذیل اعلام می‌گردد.

متقاضیان محترم میتوانند از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۵/۱۸ به صورت ۲۴ ساعته نسبت به انجام مراحل ذیل اقدام نمایند.

در پیش فروش جدید سایپا پنج محصول جهت عرضه به مشتریان انتخاب شده است. خودروهای کوئیک S، ساینا S، کوئیک دنده ای، کوئیک دو رنگ (R) و وانت ۱۵۱ در این برنامه فروش حضور دارند.

کوئیک S در شرایط فروش جدید سایپا، ۷۷/۴۹۷/۰۰۰ میلیون تومان بصورت علی الحساب قیمت دارد. البته قیمت نهایی این خودرو در زمان تحویل مشخص خواهد شد. زمان تحویل هم دی ماه سال جاری تا تیر ماه ۱۴۰۱ اعلام شده است.

ساینا S دیگر محصول این خودروساز ۷۱/۲۶۸/۰۰۰ میلیون تومان در این شرایط فروش قیمت خورده که بصورت علی الحساب از مشتری دریافت می‌شود. مطابق جدول اعلام شده، قیمت نهایی خودرو در زمان تحویل مشخص می شود و زمان تحویل هم تا تیر ماه سال آینده متغییر است.

مبالغ علی الحساب دریافتی برای کوئیک دنده‌ ای، ۷۰/۵۳۱/۰۰۰ میلیون تومان و برای کوئیک دو رنگ (R)، ۷۴/۷۰۸/۰۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

مشتریان وانت سایپا ۱۵۱ نیز پیش از دریافت و تحویل این خودرو می بایست مبلغ ۵۲/۵۷۱/۰۰۰ میلیون تومان به حساب سایپا واریز کنند.

بیشتر بخوانید:

پیش فروش جدید سایپا بدون محدودیت و قرعه کشی! / جزئیات قیمت‌ها و زمان تحویل

چرا بنزین سوپر از برخی از جایگاه‌های سوخت حذف شد؟

چرا خودروسازان خصوصی از برنامه‌ ریزی وزارت صمت عقب ماندند؟

خرید خودرو در بورس با نصف قیمت! / طرح جدید کنترل قیمت خودرو

دهه عبرت در بازار خودرو / رفتار ۱۰ ساله بازار خودرو بررسی شد

نرخ نامه تعمیرکاران خودرو در سال ۱۴۰۰ مشخص شد / جدول شرح قیمت‌ها

۵ نشانه که می‌گوید خودرو شما نیاز به تعویض روغن موتور دارد

پیش‌بینی قیمت خودرو تا پایان تابستان / خودرو بخریم یا نخریم؟




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار دو برابر کارخانه

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار به دو برابر کارخانه رسیده‌است. انواع مدل‌های این خودرو با...

پست‌های مرتبط