فردا؛ امروز شرایط فروش SX5 و ۵۱۱ را رسماً اعلام کرد / جزئیات تحویل ۱۲۰ روزه

از دست ندهید

شرایط فروش SX5 و ۵۱۱ امروز رسماً از سوی فردا موتورز اعلام شد. تحویل این خودروها بصورت ۱۲۰ روزه بوده و هر دو خودرو در مدل های ۱۴۰۰ به دست مشتریان خواهند رسید.

بیت ران – محمد فتح‌اللهی – فردا موتورز که با نام FMC نیز شناخته می شود شرایط فروش ویژه دو محصول خود را با قیمت قطعی اعلام کرد. خودروهای در نظر گرفته شده از سوی این خودروساز داخلی SX5 و ۵۱۱ هستند.

شرایط فروش ویژه SX5

شرایط فروش SX5 با تحویل ۱۲۰ روزه
شرایط فروش SX5 با تحویل ۱۲۰ روزه

در شرایط فروش SX5 فردا موتور قیمت این کراس اوور را ۶۲۹/۰۰۰/۰۰۰ میلیون تومان ذکر کرده است. البته در این شرایط ویژه فروش تخفیف ۲۰/۰۰۰/۰۰۰ میلیون تومانی برای متقاضیان در نظر گرفت شده که قیمت نهایی آن را به ۶۰۹/۰۰۰/۰۰۰ میلیون تومان می رساند.

متقاضیان خرید این خودرو در زمان ثبت نام می بایست ۲۹۴/۵۰۰/۰۰۰ میلیون تومان به حساب فردا موتورز واریز کنند. دو ماه پس از واریز مرحله اول، مبلغ ۱۱۷/۸۰۰/۰۰۰ میلیون تومان دیگر نیز می بایست به حساب شرکت واریز شود.

سود مشارکت شرایط فروش SX5 بصورت ۱۸ درصد لحاظ شده و متقاضیان در زمان تحویل خودرو پس از کسر سود مشارکت الباقی مبلغ خودرو را واریز خواهند کرد. زمان تحویل این کراس اوور نیز از سوی فردا موتورز، ۱۲۰ روزه در نظر گرفته شده است.

شرایط فروش ویژه ۵۱۱

شرایط فروش ویژه 511 با تحویل ۱۲۰ روزه
شرایط فروش ویژه ۵۱۱ با تحویل ۱۲۰ روزه

فردا موتور برای سدان ۵۱۱ نیز فروش ویژه ۱۲۰ روزه در نظر گرفته است. متقاضیان خرید این خودرو می بایست در مرحله اول واریز وجه ۲۱۴/۵۰۰/۰۰۰ میلیون تومان پرداخت نمایند. براساس اطلاعیه فروش فردا موتورز، این مبلغ پنجاه درصد یا نیمی از هزینه خرید این خودرو بشمار می آید.

در مراحل دوم و سوم واریز وجه نیز مشتریان دو پرداخت ۴۲/۹۰۰/۰۰۰ میلیون تومانی خواهند داشت. سود مشارکت برای این شرایط فروش نیز ۱۸ درصد در نظر گرفته شده است.

مشتریانی که قصد خرید این خودرو را دارند، پس از کسر سود مشارکت در زمان تحویل خودرو الباقی مبلغ باقی مانده را به حساب فردا موتورز واریز خواهند کرد. FMC قیمت این خود را ۲۴۹/۰۰۰/۰۰۰ میلیون تومان اعلام کرده است.

بیشتر بخوانید:

قیمت بی‌وای‌دی تانگ و F3 از سوی کارمانیا مشخص شد / تعیین تکلیف حواله‌داران

توقف تولید وانت نیسان و تیبا صندوقدار تا آخر سال / محصولات جایگزین کدامند؟

رنو قصد بازگشت به بازار خودرو ایران را دارد؛ تنها مانع بازگشت این برند چیست؟




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار دو برابر کارخانه

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار به دو برابر کارخانه رسیده‌است. انواع مدل‌های این خودرو با...

پست‌های مرتبط