تارا اتوماتیک و سمند نیمه اتوماتیک چه زمانی وارد بازار خواهند شد؟

از دست ندهید

مدیرعامل ایران خودرو گفت: تولید خودروی تارا اتوماتیک همچنین سمند با گیربکس نیمه اتومات در مرحله کالیبراسیون قرار دارد و این خودرو‌ها ظرف یکی دو ماه آینده وارد بازار می‌شوند.

بیت ران – فرشاد مقیمی در حاشیه مراسم آغاز واکسیناسیون کارکنان خودروسازان در جمع خبرنگاران افزود: وانت جدید آریسان نیز تغییراتش به پایان رسیده و در سایت مشهد از ۳۰ تا ۴۰ روز آینده تولیدش آغاز می‌شود.

وی افزود: بسیاری از مشکلات خودروی آریسان در شکل جدید آن مرتفع شده و این خودرو در فرم جدید از شرایط بسیار مطلوبی برخوردار است.

مدیرعامل ایران خودرو تصریح کرد: کار تعبیه گیربکس دستی ۶ سرعته روی خودروی رانا نیز آغاز شده و تولید انبوه این محصول از ۲۰ تا ۲۵ روز آینده آغاز می‌شود.

کراس اوور ایران خودرو چه زمانی رونمایی می‌شود؟

مقیمی تاکید کرد: در بین محصولات جدید ایران خودرو یک کراس‌اور هم پیش‌بینی شده که سی تا چهل روز آینده رونمایی می‌شود و این محصول جدید بسیار مدرن و متناسب نیازمندی‌های بازار است.

بنابراین می‌توان عنوان کرد که زمان معرفی تارا اتوماتیک تقریباً هم زمان با رونمایی از نخستین کراس اوور ایران خودرو خواهد بود.

وی گفت: خوشبختانه در بحث خودرو‌های سواری عرضه محصول ۳۰ درصد درمقایسه با سال گذشته رشد داشته و در حوزه خودرو‌های سنگین نیز رشد ۴۰ درصدی داشته‌ایم.

وی گفت: امیدواریم ضمن ارتقای کیفی، عملکردمان در حد استاندارد‌های روز دنیا باشد. در حال حاضر خودروی تارا توانسته نخستین خودرویی باشد که استاندارد و تست بین‌المللی مهمی را پاس کند و همه اینها در شرایطی اتفاق افتاده که تحریم و کرونا وجود داشته است.

مدیرعامل ایران خودرو با اشاره به اینکه تحویل خودرو در این گروه خودروسازی بهبود یافته است افزود: شرایط مناسب است و تاخیر زیادی نداریم. فقط در برخی محصولات اگر تاخیری وجود دارد به دلیل قطعات الکترونیکی است. تامین این قطعات در همه دنیا با مشکل مواجه شده است. البته با تدابیر اندیشیده شده و تدارکات دیده شده، امیدواریم این مشکل ظرف یک تا دو ماه آینده به طور کامل برطرف شود و وضعیت مناسب‌تر شود.

بیشتر بخوانید:

مرکز آمار میزان رشد تورم فصلی و سالانه خودرو را اعلام کرد

ارزان ترین خودروی آمریکا اعلام شد + قیمت و تصاویر

هیوندای توسان جدید بالاترین امتیاز ایمنی ایالات متحده را دریافت کرد

اختلاف قیمت خودرو در این هفته / داخلی ها چند میلیون تومان گران‌تر شدند؟

قیمت خودروهای چینی چگونه تعیین می‌شود؟ فرمول قیمت‌گذاری خودروهای خارجی




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

الزامات سفر نوروزی + جدول بازدید و سرویس دوره‌ای خودروهای داخلی

الزامات سفر پیش‌نیاز هر سفر ایمنی است و هر راننده باید پیش از شروع سفر آن را فراهم کند....

پست‌های مرتبط