رولزرویس گوست منصوری با ۷۲۰ اسب بخار قدرت و شتاب ۴.۴ ثانیه معرفی شد

از دست ندهید

رولزرویس گوست منصوری معرفی شد. شرکت منصوری در پروژه جدید خود باز هم به سراغ مدلی از رولزرویس رفته و با ارائه یک پکیج کامل برای گوست (Ghost)، امکان شخصی‌سازی نمای بیرونی و داخلی و همچنین ارتقای خروجی پیشرانه را برای دارندگان این سدان اشرافی فراهم کرده است. در صورت سفارش تمامی پکیج‌ها، موتور ۶.۷۵ لیتری و V12 گوست توانایی تولید ۷۲۰ اسب بخار را پیدا کرده و صفر تا صد ۴.۴ ثانیه‌ای را به ارمغان می‌آورد.

رولزرویس گوست منصوری / نمای پشت خودرو
رولزرویس گوست منصوری / نمای پشت خودرو

بیت ران – برخلاف سایر پروژه‌ها، در این پروژه منصوری به تغییرات ظاهری خفیف بسنده کرده است. استفاده از قطعات تزئینی مشکی رنگ فیبرکربنی تضاد زیبایی را با رنگ سفید بدنه پدید آورده و جلوه خاصی را به گوست بخشیده است.

فلاپ‌ها و رکاب‌های جانبی، کاپوت، دو اسپویلر نصب شده در انتهای سقف و لبه صندوق عقب و همچنین دستگیره درها برخی از مواردی هستند که به رنگ مشکی درآمده‌اند.

در این بین منصوری ترجیح داده از رنگ نارنجی/طلایی ماندارین برای جلوپنجره استفاده کند تا سدان لوکس انگلیسی تمایز بیشتری از همنوعان خود داشته باشد.

رولزرویس گوست منصوری / نمای جلو خودرو
رولزرویس گوست منصوری / نمای جلو خودرو

طراحی داخل کابین

در داخل کابین منصوری به جای تم سفید و مشکلی از تم سفید و نارنجی استفاده کرده و بخش‌هایی مثل زیرآرنجی، استراحتگاه دست روی پنل در و فرمان نارنجی هستند؛ ضمن اینکه امکان انتخاب از بین موادی جدید با کیفیت مرغوب‌تر برای مشتریان وجود دارد.

رولزرویس گوست منصوری / نمای داخلی
رولزرویس گوست منصوری / نمای داخلی

علاوه‌بر این‌ها، منصوری LEDهای با نور ظریف و ملایم را در چند قسمت کابین کار گذاشته تا فضایی توأم با نورپردازی و آرامش برای سرنشینان رقم زده شود.

رولزرویس گوست منصوری / نمای داشبورد
رولزرویس گوست منصوری / نمای داشبورد

منصوری در چند مورد از پروژه‌های اخیر خود، بخش فنی را دست‌نخورده باقی گذاشته بود. اما این بار تجدیدنظر کرده و تغییرات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری را برای موتور رولزرویس گوست تدارک دیده است.

با برنامه‌ریزی مجدد ECU، نصب توربوشارژرهای قوی‌تر و بهره‌گیری از سیستم اگزوز جدید با مبدل کاتالیست بهتر، خروجی موتور ۶.۷۵ لیتری و V12 گوست به ۷۲۰ اسب بخار قدرت و ۱۰۲۰ نیوتن متر گشتاور افزایش یافته است. در حالت استاندارد این موتور حجیم ۵۶۳ اسب بخار قدرت و ۸۳۰ نیوتن متر گشتاور دارد.

رولزرویس گوست منصوری / نمای پشت خودرو
رولزرویس گوست منصوری / نمای پشت خودرو

با اتکا به این موتور قدرتمند رولزرویس گوست تیونینگ منصوری قادر است در عرض تنها ۴.۴ ثانیه سرعت خود را به صد کیلومتر در ساعت برساند. متاسفانه در رابطه با قیمت پکیج منصوری برای گوست حرفی به میان نیامده، ولی بد نیست بدانید این خودرو در حالت استاندارد حدود ۳۳۰ هزار دلار قیمت دارد.

بیشتر بخوانید:

بزرگ‌ترین رینگ فیبر کربن جهان توسط بنتلی برای شاسی بلند بنتایگا ساخته شد

سیستم فرمان‌پذیر چرخ‌های عقب مرسدس‌بنز EQS سالانه چقدر هزینه دارد؟

پورشه رقیب جدید ایلان ماسک و جف بزوس می‌شود / جزئیات ورود به رقابت فضایی

منبع: motor1




1 دیدگاه

  1. رنگبندی داخلی بی سلیقه و شبیه تخم مرغ پخته هست و نمای پشت ماشین با لبه های کناری مشکی سپر عقب که از بنز آ ام گ عاریه گرفته شده بر زشتی کار افزوده. دیفوزر عقب هم بشکل ناهمگون به سپر وصل شبه و مانند این است که یک پالت چوبی زیر ماشین گیر کرده.

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار دو برابر کارخانه

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار به دو برابر کارخانه رسیده‌است. انواع مدل‌های این خودرو با...

پست‌های مرتبط