حواله داران دنا پلاس توربو اتوماتیک بخوانند / انصراف یا تبدیل؟

از دست ندهید

با صدور دعوتنامه دنا پلاس توربو اتوماتیک، برخی از حواله داران در تکمیل وجه دچار مشکل شدند. آن ها انتظار قیمتی کمتر از قیمت تعیین شده در دعوتنامه را داشتند. اکنون با قیمت اعلام شده توسط ایران خودرو، برخی از حواله داران دنا پلاس اتوماتیک امکان تکمیل وجه را ندارند. در ادامه به بررسی مشکل و پیگیری های انجام شده، می پردازیم.

بیت ران – مهدی درفشی: اخیرا بسیاری از حواله داران دنا پلاس توربو اتوماتیک با ارسال پیام هایی به بیت ران، خواهان بررسی موضوع قیمت نهایی و همچنین خودروهای ارائه شده در طرح تبدیل محصولات ایران خودرو شدند. با صدور دعوتنامه دنا پلاس توربو اتوماتیک، برخی از حواله داران در تکمیل وجه دچار مشکل شدند. آن ها انتظار قیمتی کمتر از قیمت تعیین شده در دعوتنامه را داشتند. اکنون با قیمت اعلام شده توسط ایران خودرو، برخی از حواله داران امکان تکمیل وجه را ندارند.

پاسخ ایران خودرو چیست؟

ایران خودرو تاکید بر این دارد که روند تولید خودرو دنا پلاس اتوماتیک عادی است و خودرو پیش فروش شده، مطابق با مشخصات و زمان درج شده در قرارداد به خریداران تحویل خواهد شد. در مورد قیمت دنا پلاس توربو اتوماتیک نیز باید گفت که طبق اطلاعات درج شده در قرارداد، قیمت نهایی در زمان ارسال دعوتنامه مشخص خواهد شد. پس از کسر سود مشارکت (در صورت تعلق گرفتن به بخشنامه فروش) مشتری موظف به پرداخت وجه باقی مانده خواهد بود.

تبدیل به رانا پلاس یا انصراف؟

ایران خودرو در طرح تبدیل مردادماه ۱۴۰۰، امکان تبدیل دنا پلاس توربو اتوماتیک به رانا پلاس را برای مشتریان فراهم کرده است. در صورت نبود تمایل برای تبدیل دنا پلاس توربو اتوماتیک به رانا پلاس، مشتریان باید نسبت به انصراف از خرید اقدام کنند.

درخواست حواله داران دنا پلاس اتوماتیک از ایران خودرو چیست؟

حواله دارانی که امکان تکمیل وجه ندارند، خواهان افزایش تنوع به لیست خودروهای قابل تبدیل را دارند. بسیاری از آن ها خواهان خودرو از خانواده دنا در ازای تحویل چندماه دیرتر از موعد تحویل مندرج در قرارداد هستند.

بیشتر بخوانید:

چرا قبل از خرید خودرو دست دوم باید از پلیس امنیت اخلاقی استعلام گرفت؟




4 دیدگاه

  1. اگر قیمت‌ها فضایی شده مشکلی نیست ولی چرا بی‌انصافی ایران‌‌خودرو هم فضایی شده!
    دیگه مردم نسبت به هم رحمی ندارن رفتار ایران‌‌خودرو هم دقیقا همینه
    متاسفانه

  2. دنا پلاس توربو اتوماتیک
    حداقل کاری که برای حواله داران ۹۸ باید بکنند اینه که
    یا تبدیل به دنا پلاس دنده‌ای کنند
    یا یک خودروی اتوماتیک ارزانتر
    رانا پلاس چه دخلی داره آخه

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار دو برابر کارخانه

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار به دو برابر کارخانه رسیده‌است. انواع مدل‌های این خودرو با...

پست‌های مرتبط