پیش فروش جدید ایران‌خودرو / ۵ گزینه خرید خودرو برای سال آینده!

از دست ندهید

پیش فروش جدید ایران‌خودرو از روز سه‌شنبه هفته آینده ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ آغاز خواهد شد. در این شرایط فروش، متقاضیان می توانند از میان پنج محصول گروه صنعتی ایران خودرو مبلغ علی الحساب یک محصول را واریز کرده و خودرو خود را سال آینده تحویل بگیرند.

بیت ران – مدت اجرای این شرایط فروش از تاریخ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ به مدت س روز خواهد بود. در پیش فروش جدید ایران‌خودرو، محصولاتی چون پژو ۲۰۷ با گیربکس دستی سقف شیشه‌ای و همچنین رانا پلاس نیز حضور دارند.

سورن پلاس، دنا پلاس توربوشارژ دستی و اتوماتیک نیز دیگر خودروهایی هستند که در پیش فروش جدید ایران‌خودرو جهت عرضه به متقاضیان انتخاب شده اند.

پیش فروش جدید ایران‌خودرو
پیش فروش جدید ایران‌خودرو

متقاضیان خرید خودروهای فوق باید توجه داشته باشند که به هر کد ملی تنها یک خودرو تعلق خواهد گرفت. همچنین پس از پنج ماه از تحویل خودرو، مالک آن می بایست برای دریافت خدمات به نمایندگی های مجاز ایران خودرو مراجعه کند. در زمان مراجعه مالک نیز خودرو نباید کارکردی زیر هزار کیلومتر داشته باشد.

مبلغ پیش پرداخت علی الحساب برای خودرو پژو ۲۰۷ با گیربکس دستی و سقف شیشه ای، ۱۰۸/۱۳۱/۰۰۰ میلیون تومان است. این خودرو در رنگ های سفید، نقره ای، خاکستری، قرمز و آبی کاسپین به دست مشتریانش خواهد رسید. البته تحویل این خودرو در شهریور ماه ۱۴۰۱ انجام خواهد شد.

رانا پلاس با کمترین پرداخت علی الحساب

جهت خرید رانا پلاس می بایست ۹۰/۱۹۵/۰۰۰ میلیون تومان بصورت علی الحساب پرداخت کرد. رنگ های قابل عرضه این خودرو نیز سفید، نقره ای، خاکستری، مشکی و گیلاسی هستند. کمترین مبلغ علی الحساب دریافتی در این شرایط فروش مربوط به رانا پلاس است.

برای سورن پلاس، ایران خودرو ۱۰۲/۱۲۸/۰۰۰ میلیون تومان از مشتری آن بصورت علی الحساب دریافت خواهد کرد. مشتری در زمان انتخاب این خودرو می تواند سورن پلاس خود را یک سال آینده در رنگ های مشکی، سفید، آبی کبود و خاکستری متالیک دریافت کند.

دنا پلاس توربوشارژ با گیربکس دستی ۱۴۲/۶۹۹/۰۰۰ میلیون تومان بصورت علی الحساب قیمت دارد. برای این خودرو تنها سه رنگ مشکی، سفید و خاکستری متالیک در نظر گرفته شده است.

اما گران ترین علی الحساب دریافتی مربوط به دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک است. ۱۹۵/۰۴۴/۰۰۰ میلیون تومان در زمان انتخاب این خودرو از مشتری بصورت علی الحساب دریافت می شود. اما خریدار برخلاف نسخه دستی این خودرو می تواند رنگ نقره ای را هم در میان گزینه های انتخابی خود داشته باشد.

متقاضیان برای خرید خودروهای فوق در سال جاری و تحویل آنها در تیر ماه الی شهریور ماه ۱۴۰۱ می توانند با مراجعه به نشانی esale.ikco.ir اقدام به خرید خودرو مورد نظر خود نمایند.

بیشتر بخوانید:

آئودی Skysphere الکتریکی با ۶۳۲ اسب بخار قدرت معرفی شد / مشخصات فنی

آشنایی با انواع باتری ماشین، فناوری‌ها و نحوه نگه‌داری از آنها

گزارش کیفیت خودرو ها در خرداد / X33 پرچم‌دار بی کیفیت‌ترین‌ها

سوسیس فولکس واگن نایاب می‌شود! / کارکنان VW تا سال ۲۰۲۵ وگان می‌شوند

لامبورگینی کانتاش جدید الکتریکی خواهد بود یا هایبرید؟ / مشخصات فنی

قیمت خودرو در تیر ماه ۱۴۰۰ چند درصد افزایش را تجربه کرد؟

کارنامه خودرویی دولت یازدهم و دوازدهم / وزرایی که تیشه به ریشه خودروسازی زدند

در نتیجه تماس تلفنی رئیسی و مکرون / قفل فرانسوی خودروسازی ایران باز می‌شود؟

تایر خودرو را چگونه نگهداری و چه زمانی تعویض کنیم؟

گران ترین پلاک جهان متعلق به کدام خودرو است و در کجا تردد می‌کند؟




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

سامانه فروش خودرو سود ده‌ترین بانک ایران!

سامانه فروش خودرو که با هدف حذف دلالان و شفافیت خودروهای فروخته شده تاسیس شد، به محلی برای سرمایه‌گذاری...

پست‌های مرتبط