طرح پیش فروش یک ساله ایران‌خودرو با عرضه پنج محصول آغاز شد

از دست ندهید

طرح پیش فروش یک ساله ایران‌خودرو به مناسبت فرارسیدن عید سعید غدیر خم از امروز، ششم مرداد ماه ۱۴۰۰ آغاز شد. ایران‌خودرو پنج محصول خود را در این طرح پیش فروش یک ساله برای عرضه به متقاضیان در نظر گرفته است.

بیت ران – محمد فتح‌اللهی – متقاضیان خرید خودروهای اعلام شده از سوی گروه صنعتی ایران‌خودرو، می توانند به وب سایت esale.ikco.ir مراجعه و فرایند خرید محصول مورد علاقه خود را تکمیل کنند.

طرح پیش فروش یک ساله ایران‌خودرو
طرح پیش فروش یک ساله ایران‌خودرو

خودروهای موجود در شرایط فروش

پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای نخستین خودرویی است که در طرح پیش فروش یک ساله ایران‌خودرو دیده می شود. این خودرو براساس اطلاعیه فروش این خودروساز داخلی به زودی با گیربکس شش سرعته دستی به متقاضیان خود تحویل داده خواهد شد.

ایران‌خودرو مبلغ پیش پرداخت علی الحساب را برای این خودرو، ۱۰۸/۱۳۱/۰۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته است. پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای موجود در این شرایط فروش اعلامی در رنگ های سفید، نقره ای، خاکستری، قرمز و آبی کاسپین قابل خرید است.

زمان تحویل پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای نیز از سوی ایران‌خودرو تیر و مرداد ۱۴۰۱ اعلام شده که تاریخ فک رهن و چاپ سند آن نیز یک سال پس از تحویل خودرو است.

رانا پلاس به عنوان دومین خودرو عرضه شده در این شرایط فروش از سوی ایران خودرو، ۹۰/۱۹۵/۰۰۰ میلیون تومان پیش پرداخت دارد. این خودرو در رنگ های سفید، نقره ای، خاکستری، مشکی و گیلاسی قابل خرید است. شرایط تحویل، چاپ سند و فک رهن این خودرو نیز همانند پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای خواهد بود.

اگر سورن پلاس انتخاب شما به عنوان یکی از خودروهای منتخب در این شرایط فروش است، می بایست برای خریداری کردن آن مبلغ ۱۰۲/۱۲۸/۰۰۰ میلیون تومان هزینه کنید.

در زمان خرید این خودرو می توانید سورن پلاس مورد علاقه خود را در رنگ های مشکی، سفید، آبی کبود و خاکستری متالیک انتخاب کنید. ایران خودرو زمان تحویل سورن پلاس را بر خلاف دو خودرو قبلی بصورت قطعی مرداد ماه ۱۴۰۱ اعلام کرده است.

دنا پلاس توربوشارژ در دو نسخه دستی و اتوماتیک

اگر از میان خودروهای حاضر در لیست اعلام شده از سوی ایران خودرو، تنها دنا پلاس توربوشارژ خودرو مورد علاقه شماست، باید گفت شما می توانید این خودرو را هم بصورت گیربکس دستی و هم اتوماتیک خریداری کنید.

گروه صنعتی ایران خودرو در این شرایط فروش متذکر شده است که دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک دارای پنج ستاره کیفی از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) دریافت کرده است.

مبلغ پیش پرداخت علی الحساب برای دنا پلاس توربوشارژ دستی، ۱۴۲/۶۹۹/۰۰۰ میلیون تومان است. این خودرو در رنگ های مشکی، خاکستری متالیک و سفید قابل انتخاب است. ایران خودرو برای این خودرو زمان تحویل قطعی اعلام کرده است. متقاضیان دریافت این خودرو در مرداد ماه ۱۴۰۱ خودرو خود را تحویل خواهند گرفت.

اما برای خرید مدل اتوماتیک این خودرو چقدر باید هزینه کرد؟ ایران خودرو مبلغ علی الحساب پیش پرداخت را ۱۹۵/۰۴۴/۰۰۰ میلیون تومان اعلام کرده است.

بیشترین پیش پرداخت نیز مربوط به همین خودرو است. رنگ های مشکی، خاکستری متالیک، سفید و نقره ای برای این خودرو قابل سفارش است.

زمان تحویل این خودرو اما متفاوت است. متقاضیان دریافت دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک از خرداد ماه تا مرداد ماه سال آینده می توانند خودروهای خود را تحویل بگیرند.

نکات خرید خودرو در این شرایط فروش

ایران خودرو چند نکته را در شرایط فروش اعلامی خود لحاظ کرده است. متقاضیان خرید خودرو های فوق باید بدانند، میزان سود مشارکت و انصراف تا زمان تحویل خودرو، صفر درصد است.

این خودروساز دخلی کارت طلایی یک ستاره ای را برای خودرو های فوق در نظر گرفته است. اگر فردی تمایل داشته باشد این کارت را ارتقاء دهد، می بایست قبل از تکمیل وجه اقدام کند.

مشتریان در سال آینده می توانند خودرو خود را تحویل نگیرند! یعنی اگر فردی پس از رسیدن موعد تحویل خودرو خود تمایل داشته باشد آن خودرو نزد شرکت باقی بماند، می تواند این کار را انجام دهد.

ایران خودرو اعلام کرده است که مشتریان می توانند موعد تحویل خودرو خود را تمدید کنند. یعنی براساس تمایل مشتری، امکان تغییر شرایط ثبت نام وجود دارد.

این شرایط فروش تا پایان روز شنبه نهم مرداد ماه در سایت اعلام شده از سوی ایران خودرو فعال خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

برندگان طرح‌های فروش برای احراز هویت باید چه اقدامی کنند؟

قیمت فیدلیتی بهمن موتور در بازار آزاد از مرز یک میلیارد تومان گذشت!




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

الزامات سفر نوروزی + جدول بازدید و سرویس دوره‌ای خودروهای داخلی

الزامات سفر پیش‌نیاز هر سفر ایمنی است و هر راننده باید پیش از شروع سفر آن را فراهم کند....

پست‌های مرتبط