بنتلی فلایینگ اسپر مولینر؛ لوکس‌ترین سدان بنتلی معرفی شد

از دست ندهید

بنتلی فلایینگ اسپر مولینر به‌عنوان لوکس‌ترین سدان خودروساز انگلیسی با مجموعه‌ای از تزئینات داخلی و بیرونی و پیشرانه هیبریدی برای خریداران معرفی شد و به‌زودی رونمایی خواهد شد.

بیت ران – بنتلی فلایینگ اسپر مولینر (Flying Spur Mulliner) به‌ زودی رونمایی خواهد شد تا سدان لوکس خودروساز انگلیسی را به خودروی مجلل‌تری تبدیل کند. مراسم رونمایی این نسخه برای اولین بار در حضور افراد بسیار ثروتمند شرکت‌کننده در هفته خودرو مونتری برگزار خواهد شد.

بنتلی فلایینگ اسپر مولینر
بنتلی فلایینگ اسپر مولینر

نسخه‌ی مولینر بنتلی فلایینگ اسپر دارای الگوی الماس دوگانه در جلوپنجره و روکش کرومی برای ورودی پایین است. نشان «Flying B» بنتلی به‌عنوان زینت کاپوت به‌صورت الکترونیکی جمع و گسترده و روشن می‌شود. نشان برند مولینر روی دریچه‌های گل‌‌گیر ظاهر می‌شود و درپوش آینه‌ها به رنگ نقره‌ای ساتن است. این سدان لوکس روی رینگ‌های ۲۲ اینچی با جزئیات صیقلی و خاکستری با کلاهک چرخ خودترازشونده در مرکز سوار می‌شود.

بنتلی فلایینگ اسپر مولینر
بنتلی فلایینگ اسپر مولینر

در داخل کابین، نسخه‌ی مولینر بنتلی فلایینگ اسپر هشت ترکیب سه‌رنگ سفارشی ارائه می‌دهد. دپارتمان مولینر یکی از این طرح‌ها را Ascot می‌نامد که شامل ترکیبی از چرم آبی امپریال، چرم به رنگ پشم شتر و دوخت تزئینی سفید است. همچنین طرح Flair با ترکیبی از رنگ‌های Hotspur و Beluga و طرح شباهنگ (Sirius) با ترکیب رنگ Brunel و تزئینات نقره‌ای وجود دارد. این نسخه‌ی لوکس فلایینگ اسپر به‌صورت استاندارد با مشخصات رانندگی مولینر عرضه می‌شود؛ این بدان معنا است که الگوی دوخت الماسی در الماس روی صندلی‌ها و طرح چرمی سه‌بعدی برای پنل‌های درها وجود دارد.

بنتلی فلایینگ اسپر مولینر
بنتلی فلایینگ اسپر مولینر

سرنشینان عقب از میزهای پیک‌نیک برقی با سطوح روکش‌دار بهره خواهند برد. کنسول‌های وسط و عقب دارای روکش با طرح الماس هستند. ساعت مولینر روی داشبورد دارای سطح نقره‌ای براق است. نسخه‌ی مولینر فلایینگ اسپر با کلیدهای چرمی در جعبه دست‌ساز بسیار لوکس ارائه می‌شود که دارای رنگ‌بندی مشابه فضای داخلی انتخابی خریدار برای این سدان خواهد بود.

مشخصات فنی

بنتلی فلایینگ اسپر اولین مدل مولینر است که با پیشرانه هیبریدی عرضه می‌شود. خریداران می‌توانند پیشرانه خورجینی ۶ سیلندر ۲٫۹ لیتری را به همراه موتور الکتریکی کمکی انتخاب کنند که در مجموع ۵۳۶ اسب بخار قدرت و ۷۵۰ نیوتن‌متر گشتاور دارد. همچنین پیشرانه توئین توربو ۴ لیتری خورجینی هشت سیلندر با قدرت ۵۴۲ اسب بخار و گشتاور ۷۷۰ نیوتن‌متر وجود دارد. در بالاترین مدل، پیشرانه توئین توربو ۶ لیتری W12 با قدرت ۶۲۶ اسب بخار و گشتاور ۹۰۰ نیوتن‌متر برای خریداران موجود است.


بیشتر بخوانید:

تارا ایران‌خودرو با چند درصد داخلی‌سازی به دست مشتریان خواهد رسید؟

فاطمی امین در وزارت صمت تابو شکنی می کند؟ / پنج چالش خودرویی وزیر

ایران خودرو تارا وارد بازار شد / تفاوت نسخه دستی با اتوماتیک؟

بوگاتی Bolide با ۱۶۰۰ اسب بخار قدرت رسماً از سوی این برند فرانسوی رونمایی شد

قیمت پژو ۲۰۰۸ بعد از کاهش نرخ مالیات در ترکیه چقدر شد؟ + لیست قیمت جدید

قیمت خودرو در ترکیه در پی کاهش نرخ مالیات ارزان شد + جدول قیمت

لامبورگینی کونتاش جدید با شتاب صفر تا صد ۲/۸ ثانیه‌ای معرفی شد

منبع: زومیت




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار دو برابر کارخانه

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار به دو برابر کارخانه رسیده‌است. انواع مدل‌های این خودرو با...

پست‌های مرتبط