نتایج قرعه‌ کشی هجدهمین فروش فوق‌ العاده ایران خودرو اعلام شد

از دست ندهید

نتایج قرعه‌ کشی هجدهمین فروش فوق‌ العاده محصولات ایران‌ خودرو مشخص شد. این قرعه کشی با حضور نهادهای نظارتی انجام شد و برندگان این طرح مشخص شدند. در این طرح سه محصول پژو‌ پارس سال، پژو‌پارس با موتور TU۵ و دنا‌ پلاس توربو شارژ اتوماتیک با موعد تحویل سه ماهه عرضه شد.

بیت ران – برندگان نهایی این طرح از امروز به مدت پنج روز مهلت دارند تا نسبت به پرداخت وجه اولیه خودرو براساس بخش‌نامه فروش اقدام کنند. در صورت عدم واریز نفرات ذخیره جایگزین خواهند شد.

مشاهده نتایج قرعه‌ کشی هجدهمین فروش فوق العاده ایران خودرو

نتایج پس از تایید فرآیند قرعه‌کشی توسط نهادهای نظارتی از طریق سایت فروش اینترنتی ایران‌ خودرو به نشانی esale.ikco.ir اطلاع‌ رسانی و همچنین پیامک برای برندگان ارسال خواهد شد.

با این حال تاکید می‌شود سایت فروش ایران‌ خودرو به‌ عنوان مرجع اصلی برای کسب اطلاع از نتایج قرعه‌ کشی است. در سه ماهه نخست امسال ایران‌ خودرو با تولید ۱۱۱ هزار و ۵۹۸ دستگاه خودرو رشد ۷/ ۱ درصدی در هم‌ سنجی با پارسال ثبت کرد.

جزئیات ظرفیت و میزان تقاضا

در مرحله هجدهم فروش فوق العاده ایران خودرو، ۲/۳۶۴/۳۱۱ متقاضی برای خودرو پژو پارس TU5 وجود داشت. این در حالی بود که ظرفیت اعلام شده توسط ایران خودرو برای این اتومبیل تنها ۲۰۰۰ دستگاه بود. پس از پارس TU5، پارس سال نیز بیشترین متقاضی را در این شرایط فروش فوق العاده داشت.

پارس سال ۹۱۷/۷۲۱ مشتری داشت، اما تنها ۱۴۰۰۰ دستگاه ظرفیت برای فروش این خودرو در نظر گرفته شده بود. سومین خودرو حاضر در این فروش فوق العاده، دنا پلاس اتوماتیک بود. این خودرو را با ثبت ۲۱۶/۶۸۸ متقاضی کمترین مشتری را در آخرین شرایط فروش ایران خودرو داشت. البته ظرفیت اعلام شده توسط ایران خودرو برای این اتومبیل نیز ۱۰/۰۰۰ دستگاه بود.

در مجموع ۳/۴۹۸/۷۲۰ نفر در هجدهمین فروش فوق العاده ایران خودرو برای ۲۶/۰۰۰ دستگاه از محصولات این خودروساز شرکت کردند.

بیشتر بخوانید:

۱.۵ لیتری های توربو بازار ایران / از شاهین تا تی۵ ایوو!

خودرو ارزان قیمت در خط تولید ایران خودرو تولید خواهد شد

ایران دوچرخ فروش نقدی و اعتباری خود را آغاز کرد / شرایط اقساط و موعد تحویل




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار دو برابر کارخانه

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار به دو برابر کارخانه رسیده‌است. انواع مدل‌های این خودرو با...

پست‌های مرتبط