لوکس‌ترین سدان‌‌ها در سگمنت E جهانی کدام خودروها هستند؟

از دست ندهید

لوکس‌ترین سدان‌ها همواره طرفداران خاص خود را دارند. بطور کلی خودروهای لوکس طیف گسترده‌ ای را از انواع برندها، سدان‌ها، سریع‌ترین شاسی بلندها و… در بر می‌ گیرند.

بیت ران – این خودروهای پرطرفدار هر سال به شکل اختصاصی برای خریداران لوکس پسند و ثروتمند، وارد بازار می‌شوند. در این مطلب نگاهی داریم به لوکس‌ترین سدان های سگمنت E در بازار جهانی خودرو.

بی‌ام‌دبلیو سری ۵

لوکس‌ترین سدان‌ها / ب‌ام‌و سری پنج
لوکس‌ترین سدان‌ها / ب‌ام‌و سری پنج

این سدان آلمانی و جذاب برای کسانی مناسب است که در عین شیک بودن محصول و راحتی آن، به دنبال کیفیت نیز هستند. فضای داخلی کابین به قدری جادار و راحت است که سرنشینان هیچ اذیت و آزاری متحمل نمی‌شوند. نسخه پیشرفته‌تر این سدان، صفر تا ۱۰۰ کیلومتر را در ۱/ ۴ ثانیه مانند آب خوردن، پر می‌کند.

پورشه پانامرا

لوکس‌ترین سدان‌ها / پورشه پانامرا
لوکس‌ترین سدان‌ها / پورشه پانامرا

این خودرو جذاب نقاط مشترک بسیاری با پورشه ۹۱۱ دارد. در واقع پانامرا عملکردی مانند یک خودرو اسپرت فوق لوکس و جادار به نمایش می‌گذارد. یکی از نکاتی که ممکن است برخی از طرفداران را ناامید کند، عدم وجود موتور دیزلی است. با این حال یک پیشرانه بنزینی ۹/ ۲ لیتری برای پانامرا در نظر گرفته شده که صفر تا ۱۰۰ کیلومتر را در ۹/ ۲ ثانیه پر می‌کند.

جنسیس جی‌۸۰

لوکس‌ترین سدان‌ها / جنسیس G80
لوکس‌ترین سدان‌ها / جنسیس G80

شاید در نگاه اول جنسیس G۸۰ چندان نشانی از دیگر خواهر و برادرهای خود نداشته باشد، اما حتی یک لحظه هم نمی‌توان به زیبایی چشم نواز این شاهکار آسیایی شک کرد. این خودرو جذاب در لیست لوکس‌ترین سدان‌ها قرار دارد.

از آنجا‌ که برند جنسیس بازار کشورهای اروپایی را هدف گرفته است، جی‌۸۰ رقیبی قدر برای محصولات مرسدس بنز، بی‌ام‌و و دیگر غول‌های خودروسازی آلمانی خواهد بود.

مرسدس بنز کلاس E

لوکس‌ترین سدان‌ها / مرسدس بنز E کلاس
لوکس‌ترین سدان‌ها / مرسدس بنز E کلاس

زمانی که صحبت از برندهای لوکس و محصولاتشان به میان می‌آید، ناخودآگاه ذهن همگی ما به سمت کمپانی مرسدس بنز می‌رود، زیرا این شرکت در ساخت لوکس‌ترین خودروهای بازار زبانزد خاص و عام بوده و مرسدس بنز E کلاس جدید نیز گواه همین موضوع است.

تسلا مدل اس

لوکس‌ترین سدان‌ها / تسلا مدل S
لوکس‌ترین سدان‌ها / تسلا مدل S

همه مدل اس را به عنوان پرچمدار کمپانی تسلا می‌شناسیم. این شاهکار زیبا و قدرتمند که به عنوان یکی از لوکس‌ترین خودروهای ۲۰۲۱ شناخته می‌شود، یک محصول الکتریکی تمام عیار است که نشان از آینده پیش روی خودروسازی دارد. پیش‌بینی می‌شود که مدل اس به زودی رقبای قدری همچون پورشه تایکان را به چالش بکشد.

بیشتر بخوانید:

LP780-4 Ultimae آخرین شاهکار تنفس طبیعی لامبورگینی معرفی شد

لوتوس EMIRA با پیشرانه‌های AMG و تویوتا به بازار می آید / تصاویر و مشخصات فنی

ب‌ام‌و سری ۲ جدید با شتاب صفر تا صد کیلومتر ۴٫۱ ثانیه ای معرفی شد

منبع: دنیای اقتصاد




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

قیمت پایه سئات آتکا خودروسازان راین چقدر است؟

قیمت پایه سئات آتکا خودروسازان راین مشخص شد. براساس اطلاعات رسمی سازمان امور مالیاتی کشور، سئات آتکا را می‌توان...

پست‌های مرتبط