فروش نقدی کشنده فوتون با قیمت قطعی از سوی ایران خودرو دیزل آغاز شد

از دست ندهید

فروش نقدی کشنده فوتون طی سه مرحله خواهد بود. با توجه به روش فروش انتخابی از سوی مشتریان، زمان تحویل در بازه‌ های زمانی متفاوتی خواهد بود.

بیت ران – مهدی درفشی: همچنین مشتریان می توانند در صورت تمایل، در طرح فروش کشنده فوتون که به صورت مرحله‌ای است، شرکت کنند. قیمت این کشنده در هر دو طرح قطعی است. جریمه تاخیر در تحویل ۱۴ درصد سالیانه و سود انصراف ۱۰ درصد سالیانه است.

روش فروش نقدی کشنده فوتون

در این روش، قیمت قطعی این کشنده دو میلیارد و ۲۶۰ میلیون تومان تعیین شده است. مشتری در زمان ثبت نام ملزم به پرداخت کامل وجه تعیین شده است. زمان تحویل کشنده فوتون در این طرح، آذرماه سال جاری است.

روش فروش نقدی مرحله ای

روش اول

در روش اول، مشتریان همزمان با ثبت نام، ملزم به پرداخت یک میلیارد و ۱۳۰ میلیون تومان هستند. مابقی وجه باقی مانده نیز در دو مرحله به فاصله دو و سه ماه پس از ثبت نام دریافت می شود. مشتریان در هر مرحله باید ۵۶۵ میلیون تومان پرداخت کنند. موعد تحویل کشنده فوتون در این روش فروش، دی ماه سال جاری اعلام شد.

روش دوم

در روش دوم نیز همانند روش اول، مشتریان همزمان با ثبت نام، ملزم به پرداخت یک میلیارد و ۱۳۰ میلیون تومان هستند. مابقی وجه باقی مانده در این روش، طی سه مرحله دریافت می شود. در مراحل دوم و سوم که به فاصله دو و سه ماه پس از تاریخ ثبت نام هستند، مشتریان باید مجموعا ۷۶۰ میلیون تومان پرداخت کنند. در مرحله چهارم که چهارماه پس از تاریخ ثبت نام است، مشتریان باید ۳۷۰ میلیون تومان پرداخت کنند.

روش سوم

در این مرحله نیز مشتریان همزمان با ثبت نام، ملزم به پرداخت یک میلیارد و ۱۳۰ میلیون تومان هستند. دو ماه پس از ثبت نام مشتریان باید ۵۸۰ میلیون تومان پرداخت کنند. ۵۵۰ میلیون تومان باقی مانده نیز چهار ماه پس از ثبت نام دریافت خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

دعوتنامه تارا با گیربکس دستی از سوی ایران خودرو برای مشتریان ارسال شد

هدف از طراحی مگا پلتفرم سایپا چیست؟ / جایگزین پراید چه زمانی وارد بازار خواهد شد؟




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

الزامات سفر نوروزی + جدول بازدید و سرویس دوره‌ای خودروهای داخلی

الزامات سفر پیش‌نیاز هر سفر ایمنی است و هر راننده باید پیش از شروع سفر آن را فراهم کند....

پست‌های مرتبط