فروش اقساطی محصولات کرمان موتور آغاز شد / چه خودروهایی عرضه می شوند؟

از دست ندهید

فروش اقساطی محصولات کرمان موتور آغاز شد. در این طرج، امکان خرید محصولات جدید کرمان موتور نیز به صورت اقساطی وجود دارد.

بیت ران – مهدی درفشی: شرکت کرمان موتور، فروش اقساطی خودروهای جک J4، جک S3 و جک S5 جدید را آغاز کرد. همچنین در این طرح فروش، خودروی KMC K7 نیز عرضه می شود.

در این طرح فروش، کرمان موتور پیش پرداخت دریافتی را تا حد امکان کاهش داده تا باعث سهولت خرید برای مشتریان باشد. همچنین کارمزد صفر درصد برای خریداران درنظر گرفته شده است.

تاریخ پرداخت اولین قسط، ۲۵ مهر دریافت خواهد شد. تاریخ دریافت خودروها، دی ماه ۱۴۰۰ اعلام شده است.

شرایط فروش اقساطی محصولات کرمان موتور چکونه است؟

جک J4 با قیمت مصوب ۳۳۹ میلیون تومان در این طرح عرضه می شود. مشتری باید در مرحله اول ۹۹ میلیون تومان بپردازد. مابقی نیز طی هشت فقره چک ۳۰ میلیون تومانی دریافت خواهد شد.

جک S3 نیز با قیمت مصوب ۵۰۹ میلیون تومان در این طرح عرضه می شود. مشتری برای خرید این خودرو، ملزم به پرداخت ۱۰۹ میلیون تومان پیش پرداخت است. مابقی نیز طی هشت فقره چک ۵۰ میلیون تومانی دریافت خواهد شد.

از دیگر خودروهای موجود در این لیست می توان به جک S5 جدید اشاره کرد. قیمت مصوب این خودرو ۷۴۹ میلیون تومان اعلام شد. مشتری باید در مرحله اول ۱۴۹ میلیون تومان بپردازد. مابقی نیز طی هشت فقره چک ۷۵ میلیون تومانی دریافت خواهد شد.

KMC K7 نیز در این طرح فروش وجود دارد. البته فروش آن به صورت نقدی و دو مرحله است. قیمت مصوب این خودرو ۹۵۰ میلیون تومان اعلام شده است. مشتری در مرحله اول، ملزم به پرداخت ۴۵۰ میلیون تومان است. مابقی نیز در زمان ارسال دعوتنامه دریافت خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

جزئیات شرایط جدید پیش فروش خودرو

نحوه فروش شاهین از سوی مجلس مورد تحقیق و تفحص قرار می گیرد




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

الزامات سفر نوروزی + جدول بازدید و سرویس دوره‌ای خودروهای داخلی

الزامات سفر پیش‌نیاز هر سفر ایمنی است و هر راننده باید پیش از شروع سفر آن را فراهم کند....

پست‌های مرتبط