فراری F8 N-LARGO با ۸۱۸ اسب بخار از سوی نویتک معرفی شد

از دست ندهید

فراری F8 N-LARGO جدیدترین محصول کمپانی تیونینگ NOVITEC است. این کمپانی آخرین پروژه ارتقاء عملکردخود را بر روی فراری F8 انجام داده و حاصل آن استخراج ۸۱۸ اسب بخار برای این سوپراسپرت ایتالیایی است. کمپانی نویتک برنامه داد ۱۵ دستگاه از این محصول خود را به دست مشتریان خاص برساند.

بیت ران – نوویتک یکی از برترین شرکت‌های تیونینگ آلمان، این بار سراغ فراری F8 تریبوتو می‌ رود. این محصول ایتالیایی در حالت استاندارد با موتور ۳٫۹ لیتری و قدرت ۷۱۰ اسب بخار روانه بازار شده‌ است. F8 در شرایط استاندارد می‌تواند در کمتر ۲٫۹ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد.

فراری F8 N-LARGO
فراری F8 N-LARGO

نوویتک شتاب فراری F8 را آن‌چنان جذاب و هیجان‌انگیز نمی‌داند. به همین منظور هفته گذشته نمونه تقویت‌ شده تریبوتو را با قدرت ۸۱۸ اسب بخار و البته بدنه‌ کشیده و تهاجمی‌ تر از نمونه استاندارد معرفی کرد.

کیت بدنه جذاب فراری F8 تریبوتو برگرفته از برند N-Largo با طراحی ویتورو استروکس، مهندس آلمانی است. ویتورو استروکس با طراحی خود قصد دارد فراری F8 را کشیده‌ تر و حجیم‌ تر از نمونه استاندارد نشان بدهد.

بخش‌ های فیبر کربنی در قسمت‌ های مختلف بدنه در کنار ظرافت استفاده از خطوط شکسته در طراحی نمای بیرونی، همگی دست به دست هم داده‌اند تا چهره‌ای خشن و مغرور از فراری F8 جدید ببینیم.

در طراحی مجدد سیستم تعلیق، تنظیم ارتفاع خودرو بهبود یافته و اکنون ارتفاع F8 تا شعاع ۱٫۵ اینچ قابل تغییر است. این تنظیم ارتفاع با رینگ Vossen سایز ۲۱ و ۲۲ اینچ، جذابیت زیادی به چهره خودرو می‌دهد. جالب است بدانید که سایز رینگ لاستیک محور عقب و جلو متفاوت بوده، به‌طوری‌که رینگ محور جلو سایز ۲۱ و محور عقب سایز ۲۲ است.

مشخصات فنی

بخش فنی فراری F8 آن‌چنان مورد توجه تیونرهای آلمانی نبوده است. آن‌ها نمای بیرونی خودرو را بیشتر از پیشرانه به‌روزرسانی کرده‌اند؛ اما نباید تغییرات صورت‌گرفته در این بخش را دست کم بگیریم. پیشرانه V8 فراری F8 جدید اکنون توانایی تولید ۸۱۸ اسب بخار قدرت و ۹۳۰ نیوتن‌متر گشتاور دارد. این نیرو توسط جعبه‌دنده ۷ سرعته اتوماتیک هدایت می‌شود و با سیستم اگزوز تقویت‌شده، صفر تا صد کیلومتر را در کمتر از ۲٫۶ ثانیه طی کند.

نوویتک قصد دارد تنها ۱۵ نمونه از فراری F8 تریبوتو مذکور را تولید کند؛ اما هنوز قیمتی برای آن اعلام نکرده است. با توجه به هزینه خرید ۲۷۴ هزار دلاری F8 در بازار ایالات متحده آمریکا، باید قیمتی فراتر از این انتظار داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

قیمت قطعی KMC K7 از سوی کرمان موتور اعلام شد / جزئیات شرایط فروش K7

قیمت‌گذاری دستوری مانع توسعه صنعت خودروسازی کشور شده است؟

بی ام و و فولکس واگن به دلیل تبانی جریمه شدند / دایملر کارتل را لو داد!

پژو ۹X8 با ۶۸۰ اسب بخار قدرت محدود شده، در مسابقات لمانز رقابت خواهد کرد

منبع: زومیت




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار دو برابر کارخانه

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار به دو برابر کارخانه رسیده‌است. انواع مدل‌های این خودرو با...

پست‌های مرتبط