شرایط فروش کاپرا ۲ و کارا رسماً از سوی بهمن موتور اعلام شد

از دست ندهید

شرایط فروش کاپرا ۲ و کارا با قیمت قطعی و موعد تحویل هفته چهارم مرداد ماه از سوی بهمن موتور اعلام شد. این شرایط فروش صرفاً بصورت اینترنتی و از طریق پرتال اعلام شده بهمن موتور قابل انجام است.

بیت ران – شرایط فروش کاپرا ۲ و کارا تا تاریخ ۱۴۰۰/۰۴/۱۶ ادامه دارد. البته بهمن موتور اعلام کرده است که ممکن است به دلیل تکمیل ظرفیت، ثبت نام متوقف شود.

وانت کارا تک کابین تیپ ۳ در شرایط فروش اعلامی بهمن موتور ۲/۳۶۵/۸۴۰/۰۰۰ ریال قیمت خورده است. این خودرو با فرمان هیدرولیک و تجهیزات داخلی جدید عرضه خواهد شد. نمونه دو کابین این خودرو هم با چنین مشخصاتی به دست مشتریان خواهد رسید. بهمن موتور برای این مدل قیمت ۲/۵۲۹/۴۳۰/۰۰۰ ریال را در نظر گرفته است.

نمونه های تک کابین و دو کابین کارا ۲۰۰۰ سی سی، مجهز به پیشرانه ۱۱۱ اسب بخاری هستند. گشتاور خروجی این وانت ۱۷۱ نیوتن متر است که در دورهای ۲۰۰۰ تا ۴۵۰۰ در اختیار راننده قرار دارد. سطح آلایندگی موتور یورو ۵ اعلام شده و سیستم انتقال قدرت آن پنج سرعه دستی است.

سیستم ترمز ABS + EBD، ایربگ های راننده و سرنشین از جمله آپشن ها و امکانات رفاهی این وانت بشمار می آیند. این خودرو در رنگ های سفید، نقره ای و نقرآبی قابل سفارش است و متقاضیان می توانند در هفته چهارم مرداد ماه خودروهای خود را تحویل بگیرند.

کاپرا ۲

شرایط فروش کاپرا ۲ اما به دو شکل قابل انجام است. روش اول خرید نقدی از بهمن موتور است. در روش خرید اول، این خودروساز داخلی قیمت ۵/۶۰۸/۶۸۴/۰۰۰ ریال را برای آن در نظر گرفته است.

در روش دوم خرید، مشتریان می توانند کاپرا ۲ را بصورت ۶، ۱۲ یا ۱۸ ماهه خریداری کنند. بهمن موتور برای هر دو روش خرید این خودرو یک قیمت را در نظر گرفته است. اما در شرایط خرید اعتباری نرخ سود تسهیلات به ترتیب ۱۴، ۱۶ و ۱۸ درصد در نظر گرفته شده است. تمامی خودروها تنها در رنگ سفید تولید خواهند شد و موعد تحول آنها نیز هفته چهارم مرداد ماه است.

 

شرایط فروش کاپرا ۲ و کارا
شرایط فروش کاپرا ۲ و کارا

بیشتر بخوانید:

شرایط فروش فیدلیتی (FIDELITY) گروه بهمن رسماً از سوی این خودروساز اعلام شد

قیمت بهمن فیدلیتی رسماً اعلام شد / محصولات جدید گروه بهمن چه خواهند بود؟

 




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار دو برابر کارخانه

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار به دو برابر کارخانه رسیده‌است. انواع مدل‌های این خودرو با...

پست‌های مرتبط