دعوتنامه تارا با گیربکس دستی از سوی ایران خودرو برای مشتریان ارسال شد

از دست ندهید

دعوتنامه تارا با گیربکس دستی صادر شد. ایران خودرو اعلام کرد با اعلام قیمت این خودرو از سوی شورای رقابت، دعوتنامه های مشتریان صادر شده است. از همین رو، می توان عنوان کرد که فرایند تحویل این محصول از طرف ایران خودرو آغاز شده است.

بیت ران – ایران خودرو اعلام کرد؛ امکان تکمیل وجه برای تمامی مشتریان تارا با جعبه دنده دستی که موعد تحویل خودرویشان در تیر ماه ۱۴۰۰ بود فراهم شده است. با آغاز فرآِیند تحویل، خودرو ها به مالکان تحویل داده خواهد شد.

تارا جدیدترین محصول ایران خودرو است. این خودرو بر مبنای پلتفرم اختصاصی این شرکت طراحی شده و محصولات دیگری نیز بر مبنای آن و براساس نیاز و سلیقه مشتریان طراحی و تولید خواهد شد.

قیمت مبنا در دعوتنامه تارا با گیربکس دستی، ۲۹۰ میلیون و ۴۷۲ هزار و ۹۰۰ تومان است. گفتنی است مشتریان تارا دستی که مبلغ ۱۴۳ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان را به عنوان پیش پرداخت در زمان ثبت نام به حساب ایران خودرو واریز کرده بودند، در مدت زمان ۳۰ روز خودرو خود را دریافت خواهند کرد.

مشخصات فنی و امکانات

تارا مجهز به موتور TU5P است. این موتور با حجم ۱۵۸۷ سی سی می تواند ۱۱۳ اسب بخار در ۵۸۰۰ دور در دقیقه نیرو تولید کند. گشتاور این پیشرانه نیز ۱۴۴نیوتن متر در ۴۰۰۰ دور در دقیقه اعلام شده است.

شتاب صفر تا صد کیلومتر اعلام شده این خودرو ۱۱/۵ بوده و شتابگیری با آن تا سرعت ۱۹۰ کیلومتر در ساعت ادامه می یابد. از جمله امکانات ایمنی تارا می توان به ترمز ضد قفل ABS، سامانه کنترل پایداری ESC، سامانه کنترل کشش TCS و کیسه هوا راننده و سرنشین جلو اشاره کرد.

امکاناتی چون سیستم مالتی مدیا با صفحه نمایش ۷ اینچی لمسی، رینگ های فولادی ۱۵ اینچی، سیستم کنترل فشار باد تایرها، کروز کنترل، نمایشگر دمای محیط، نشان دهنده تغییر دنده، آیینه های جانبی راهنما دار هم رنگ بدنه و… اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

هواوی برای خودروهای فولکس واگن اتصال ۴G فراهم می‌کند

هدف از طراحی مگا پلتفرم سایپا چیست؟ / جایگزین پراید چه زمانی وارد بازار خواهد شد؟

ویرجین گلکتیک ریچارد برانسون را با موفقیت به لبه فضا فرستاد

فراری F8 N-LARGO با ۸۱۸ اسب بخار از سوی نویتک معرفی شد




2 دیدگاه

  1. باسلام، ای کاش شرکت ایرانخودرو امکان تبدیل تارای دستی به تارای اتومات رو برای مشتریان فراهم کنه، چون پیش فروشها وقرعه کشی مانع از انتخاب محصول دلخواه هست

  2. باسلام من یک ساله ۱۴۰ می ریخته ام دعوت نامه ۳۱_۴_۱۴۰۱ میخاسته بیاید هنوز خبری نیست

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

سامانه فروش خودرو سود ده‌ترین بانک ایران!

سامانه فروش خودرو که با هدف حذف دلالان و شفافیت خودروهای فروخته شده تاسیس شد، به محلی برای سرمایه‌گذاری...

پست‌های مرتبط