ایران دوچرخ فروش نقدی و اعتباری خود را آغاز کرد / شرایط اقساط و موعد تحویل

از دست ندهید

ایران دوچرخ از آغاز فروش نقدی و اعتباری موتورسیکلت های تولیدی خود خبر داد. فروش اینترنتی ۵ محصول شرکت ایران دوچرخ از ۱۰ صبح روز یکشنبه ۱۳ تیر ماه ویژه خریداران استانهای تهران و قزوین آغاز شده است.

بیت ران – فروش نقدی و اعتباری ایران دوچرخ با همکاری بهمن لیزینگ انجام می شود. ایران دوچرخ در اطلاعیه فروش خود خبر داد که متقاضیان خرید موتورسیکلت های تولیدی این شرکت می توانند به سایت www.bahman.ir مراجعه کنند. این فروش اینترنتی تا ساعت ۱۶ روز چهارشنبه بیست و سوم تیر ماه ادامه دارد.

براساس اطلاعیه فروش شرکت ایران دو چرخ، ثبت نام برای عموم خریداران و فقط با کد پلاک استانهای تهران و قزوین مجاز است. در برنامه فروش اعلامی ۵ مدل موتورسیکلت ، با نامهای وترانو، آرشیا ۱۵۰ سی سی با کمک عقب گازی و ایردوکو ۱۰ بی جدید ، سه چرخه برقی ۵۰۰ وات و موتور برقی جیران ۵۰۰ وات محصول جدید این شرکت جهت عرضه به متقاضیان وجود دارند.

فروش نقدی و اعتباری وترانو

این موتورسیکلت هندلی استارتی ۱۰۲ کیلوگرم وزن دارد. انجین آن توانایی تولید ۹ اسب بخار قدرت دارد و بیشینه سرعت آن ۸۵ کیلومتر در ساعت است. وترانو در هر صد کیلومتر ۲/۵ لیتر سوخت مصرف می کند و ۵ لیتر گنجایش محفظه سوخت آن است.

ایران دو چرخ برای این محصول خود قیمت ۳۹۹/۰۰۰/۰۰۰ ریالی را برای فروش نقدی در نظر گرفته است. متقاضیان حداکثر ۱۰ روز پس از واریز وجه و تکمیل مدارک می توانند وترانو را تحویل بگیرند. وترانو در رنگ های سفید، مشکی مات، قرمز جوهر، زرشکی مات و کرم عرضه خواهد شد.

جهت خرید اقساطی نیز مشتریان می بایست ابتدا ۱۰۷/۸۰۰/۰۰۰ ریال واریز کرده و ۲۴ قسط ۱۶/۳۹۰/۰۰۰ ریالی را به حساب شرکت واریز کنند. موعد تحویل و رنگ های قابل عرضه در شرایط فروش اعتباری مشابه شرایط فروش نقدی است.

شرایط فروش نقدی و اعتباری آرشیا ۱۵۰ سی سی

قیمت اعلام شده برای آرشیا ۱۵۰ سی سی، ۲۷۷/۰۰۰/۰۰۰ ریال است. این موتور در رنگ های قرمز، آبی، زرشکی و سبز به دست متقاضیان خواهد رسید و موعد تحویل آن هم ده روزه است.

برای شرایط اعتباری علاقه مندان به این موتورسیکلت می توانند در ابتدا ۷۵/۸۰۰/۰۰۰ ریال به حساب شرکت واریز کنند. باقی مانده مبلغ طی ۲۴ قسط ۱۱/۳۶۰/۰۰۰ ریالی قابل پرداخت است.

شرایط فروش نقدی و اعتباری ایردوکو B10 جدید

ایرکودو بصورت اقساطی در دو مرحله قابل خرید است. مرحله اول واریز وجه ۸۷/۸۰۰/۰۰۰ ریالی و مرحله دوم ۲۴ قسط ۱۱/۰۹۰/۰۰۰ ریالی است. ایرکودو بصورت نقدی ۳۲۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال قیمت دارد.

شرایط فروش نقدی و اعتباری سه چرخه برقی

 

این سه چرخه ۸۲ کیلوگرمی برقی ۲۴۹/۰۰۰/۰۰۰ ریال قیمت دارد و می تواند تا ۷۵ کیلوگرم بار جابجا کند. مدت زمان شارژ کامل آن ۴ ساعت است و ۴۰ کیلومتر حداکثر شعاع پیمایش آن است.

ایران دو چرخ برای اقساط این سه چرخه پیش پرداخت ۶۸/۸۰۰۰/۰۰۰ ریالی را اعلام کرده است. مابقی مبلغ باقی مانده را می توان در ۲۴ قسط ۱۰/۱۸۰/۰۰۰ ریالی پرداخت کرد.

شرایط فروش نقدی و اعتباری موتور برقی جیران ۵۰۰ وات

موتورسیکلت جیران ۹۰ کیلوگرمی می تواند تا شعاع ۴۰ کیلومتری پیمایش داشته باشد. جیران ۶ تا ۸ ساعت برای شارژ شدن زمان لازم دارد و حداکثر سرعت آن ۳۰ کیلومتر در ساعت است.

این موتورسیکلت برقی را می توان طی ۲۴ قسط خریداری کرد. بصورتی که ابتدا می بایست ۴۷/۸۰۰/۰۰۰ ریال به حساب شرکت واریز کرد، سپس هر قسط آن ۷/۰۲۰/۰۰۰ ریال هزینه خواهد داشت.

قیمت فروش نقدی اعلام شده برای این موتور برقی نیز ۱۷۱/۵۰۰/۰۰۰ ریال است.

بیشتر بخوانید:

شرایط فروش کاپرا ۲ و کارا رسماً از سوی بهمن موتور اعلام شد

 




3 دیدگاه

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار دو برابر کارخانه

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار به دو برابر کارخانه رسیده‌است. انواع مدل‌های این خودرو با...

پست‌های مرتبط