هواوی برای خودروهای فولکس واگن اتصال ۴G فراهم می‌کند

از دست ندهید

هواوی قراردادی با یکی از تأمین‌کنندگان قطعات فولکس‌واگن امضا کرده است که شامل مجوز استفاده از پتنت‌های ۴G این شرکت برای پوشش حدود ۳۰ میلیون خودرو می‌شود.

بیت ران – هواوی اعلام کرده که قراردادی برای واگذاری پتنت به یکی از تأمین‌کنندگان قطعات فولکس‌واگن امضا کرده است که بر اساس آن، ۳۰ میلیون خودروی فولکس‌واگن در این طرح تحت پوشش مجوز ۴G هواوی قرار خواهند گرفت.

گزارش‌ها حاکی از آن هستند که هواوی این قرارداد را با Rolling Wireless منعقد کرده که بزرگ‌ترین تأمین‌کننده دستگاه‌های دسترسی به شبکه ۴G و ۵G برای خودروها است.

بر اساس ادعای شرکت چینی، توافق مذکور بزرگ‌ترین قرارداد این شرکت با صنعت خودروسازی به حساب می‌آید.

مدیر بخش حقوقی هواوی در اینباره چه می گوید؟

سانگ لیوپینگ، در مورد این همکاری می‌گوید: به‌عنوان یک شرکت پیشرو، ما صاحب مجموعه‌ای از پتنت‌ها در حوزه تکنولوژی بی‌سیم هستیم که ارزش زیادی برای استفاده در صنعت خودرو دارند.

خوشحالیم که بازیگران اصلی بازار خودرو با این ارزش‌ها آشنا هستند. به نظر ما مجوز استفاده از این پتنت‌ها مزایای فراوانی برای کاربران سراسر دنیا خواهد داشت و تکنولوژی‌های پیشرفته ما را در دسترس آن‌ها قرار خواهد داد.

هواوی به خاطر درگیری‌های چند سال اخیرش با ایالات متحده، برنامه‌هایی برای متنوع کردن خدمات و محصولات خود دارد تا قادر به جبران کاهش درآمدهایش باشد که در گزارش سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۱ شرکت مشهود است.

بر این اساس، فروش هواوی در این دوره به اندازه ۱۶٫۵ درصد کاهش داشته که البته به خاطر واگذاری برند آنر در سال گذشته، قابل پیش‌بینی بوده است.

اما به لطف درآمد ۶۰۰ میلیون دلاری فروش پتنت و همچنین تلاش برای بهبود بهره‌وری در بخش‌های عملیاتی و مدیریتی، حاشیه سود هواوی در این دوره افزایش پیدا کرده است.

بر اساس گفته‌های یکی از مدیران هواوی به نام اریک ژو: «سال ۲۰۲۱ برای شرکت ما چالش‌های زیادی به همراه خواهد داشت؛ اما زمان مناسبی برای شکل‌گیری استراتژی‌های توسعه آینده شرکت نیز خواهد بود.»

بیشتر بخوانید:

هدف از طراحی مگا پلتفرم سایپا چیست؟ / جایگزین پراید چه زمانی وارد بازار خواهد شد؟

ویرجین گلکتیک ریچارد برانسون را با موفقیت به لبه فضا فرستاد

فراری F8 N-LARGO با ۸۱۸ اسب بخار از سوی نویتک معرفی شد

منبع: زومیت




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

الزامات سفر نوروزی + جدول بازدید و سرویس دوره‌ای خودروهای داخلی

الزامات سفر پیش‌نیاز هر سفر ایمنی است و هر راننده باید پیش از شروع سفر آن را فراهم کند....

پست‌های مرتبط