نماینده رسمی کیتون در ایران ایساتیس موتور کارا مدرن است، نه کارمانیا

از دست ندهید

نماینده رسمی کیتون در ایران ظاهراً بالاخره مشخص شده است. ایساتیس موتور کارا مدرن و کارمانیا هر کدام بصورت جداگانه خود را نماینده رسمی محصولات برند کیتون می دانستند. مدارک و مستنداتی هم از سوی هر دو خودروساز در این رابطه منتشر شده بود.

بیت ران – در آخرین تلاش های ایساتیس موتور کارا مدرن و خودروسازی کارمانیا، مدارکی از سوی هر دو خودروساز منتشر شد. ایساتیس موتور مدارک رسمی خود را که به تأیید اتاق بازرگانی چین و سفارت کشورمان در چین هم رسیده بود رسانه ای کرد.

این مدارک و مستندات شامل تمامی زمینه های فعالیت اعم از واردات، مونتاژ، فروش و البته خدمات پس از فروش برند کیتون بود. کلیه سرفصل های اصلی و مهم شامل IPI ، مجوز داخلی سازی، استاندارد سازی و تایید نوع، آماده سازی شبکه فروش و خدمات پس از فروش، برنامه سفارش و تولید سالیانه محصولات، تعهدات گارانتی و تامین قطعات و جزییات خدمات پس از فروش هم از سوی اتاق بازرگانی چین و سفارت ایران در چین تأیید و تصدیق شده بود.

کارمانیا اما به انتشار یک نامه اکتفا کرد. این خودروساز در نامه منتشر شده خود اعلام کرده بود که نماینده رسمی برند کیتون در ایران است. در این نامه همچنین ذکر شده بود که محصولات کیتون در ایران تحت برند NLM به بازار ایران خواهند رسید.

اما ایساتیس موتور کارا مدرن با انتشار یک نامه به جنگ اینکه کدام خودروساز نماینده رسمی کیتون در ایران است، پایان داد.

جوابیه پایانی ایساتیس موتور

جوابیه پایانی ایساتیس موتور کارا
جوابیه پایانی ایساتیس موتور کارا
ایساتیس موتور در جوابیه پایانی خود کلمات کارمانیا را مخدوش کرده بود. اما این کلمات در متن نامه اصلی منتشر شده دیده می شود.
ایساتیس موتور در جوابیه پایانی خود کلمات کارمانیا را مخدوش کرده بود. اما این کلمات در متن نامه اصلی منتشر شده دیده می شود.

ایساتیس موتور کارا مدرن در جوابیه پایانی خود به نکات مهمی اشاره کرد. مهمترین نکته در جوابیه این شرکت این مساله بود که نامه منتشر شده از سوی کارمانیا را یکی از کارمندان شرکت مادر بدون دریافت تأییدیه از مدیریت ارشد شرکت در رسانه ها منتشر کرده است. نکته بعدی این است که شرکت مادر هر گونه توافق با کارمانیا را رسماً تکذیب کرده است.

اما مهمترین مسئله این است که روابط عمومی خودروسازی کارمانیا تنها مستندی که رسانه ای کرد، یک نامه تأیید نشده از سوی مدیریت ارشد کمپانی بود.

تا امروز ایساتیس موتور کارا مدرن مستندات قوی، محکم و قابل تأییدی از روند کاری خود در بازار کشور ارائه کرده است. بهتر است اگر کارمانیا مستند قوی تری در اینباره دارد، برای رفع ابهامات احتمالی آن را در اختیار رسانه ها قرار دهد. این مستند می تواند قرارداد نهایی شده خود با شرکت مادر باشد.

کارمانیا پیش تر در خبری که بیست و نهم اردیبهشت در سایت رسمی خود منتشر کرده بود، به قرارداد نهایی شده خود اشاره کرده بود. کارمانیا در متن این خبر متذکر شده بود که: «عقد قرارداد رسمی به عنوان نماینده انحصاری با برند کیتون موتور (Keyton Motor) برای شرکت خودروسازی کارمانیا نهایی شده است.»

بیشتر بخوانید:

برند کیتون از آن کدام شرکت است؟ ایساتیس موتور کارا مدرن یا خودروسازی کارمانیا؟




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

سامانه فروش خودرو سود ده‌ترین بانک ایران!

سامانه فروش خودرو که با هدف حذف دلالان و شفافیت خودروهای فروخته شده تاسیس شد، به محلی برای سرمایه‌گذاری...

پست‌های مرتبط