شرایط پیش فروش سایپا و پارس خودرو ویژه اعیاد سعید قربان و غدیر خم اعلام شد

از دست ندهید

شرایط پیش فروش سایپا و پارس خودرو به مناسبت اعیاد سعید قربان و غدیر خم رسماً اعلام شد. گروه خودروسازی سایپا در این جشنواره فروش، ۷ محصول را جهت عرضه به مشتریان انتخاب کرده است.

بیت ران – محمد فتح‌اللهی – متقاضیان خرید خودروهای اعلام شده از سوی گروه خودروسازی سایپا می توانند از ساعت ۱۴ امروز، پنجشنبه ۱۴۰۰/۰۴/۲۴ به مدت سه روز نسبت به ثبت نام خودرو دلخواه خود اقدام کنند. ثبت نام بصورت ۲۴ ساعته و از طریق صفحه فروش سایپا صورت می پذیرد.

متقاضیانی که از خرداد ماه سال گذشته تاکنون جهت شرکت در روش فروش فوق العاده، پیش فروش یکساله و پیش فروش مشارکت در تولید نسبت به ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام کردند و از مخاطبین طرح های مذکور نبودند، نیاز به دریافت مجدد کد کاربری و کلمه عبور ثبت نام ندارند.

همانطور که عنوان شد، گروه خودروسازی سایپا هفت محصول را در شرایط پیش فروش خود گنجانده است. سایپا در این شرایط فروش قیمت ها را در زمان تحویل مندرج در قرارداد مشتریان ذکر می کند. این بدان معناست که خودروهای این شرایط فروش، همگی قیمت روز هستند.

سایپا قیمت شاهین، جدید محصول خود را بصورت علی الحساب ۱/۴۵۹/۳۵۰/۰۰۰ ریال ذکر کرده است. برای کوئیک S ۷۷۴/۹۷۰/۰۰۰ ریال بصورت علی الحساب باید پرداخت کرد و این پیش پرداخت برای ساینا S هم ۷۱۲/۶۸۰/۰۰۰ ریال است.

سایپا همچنین ۷۰۵/۳۱۰/۰۰۰ ریال برای کوئیک دنده ای بصورت پیش پرداخت از مشتریان دریافت می کند. این مبلغ برای ساینا دنده ای کمی کمتر و ۵۲۳/۲۵۰/۰۰۰ ریال است.

کوئیک دو رنگ یا همان کوئیک R هم در این شرایط پیش فروش ویژه حضور دارد. گروه خودروسازی سایپا برای این خودرو ۷۴۷/۰۸۰/۰۰۰ ریال از متقاضیان این خودرو بصورت علی الحساب دریافت می کند. پیش پرداخت تعیین شده برای وانت سایپا هم، ۵۲۵/۷۱۰/۰۰۰ ریال است.

پیش فروش محصولات شرکت زامیاد

شرایط پیش فروش سایپا و پارس خودرو، جدول دومی نیز دارد. این جدول مخصوص محصولات شرکت زامیاد است. متقاضیان خرید خودروهای این شرکت مطابق جدول اعلامی می توانند برای مالکیت آنها ثبت نام کنند.

موعد تحویل خودروهای شرکت زامیاد، آبان و آذر ۱۴۰۰ تعیین شده و تمامی خودروهای حاضر در این پیش فروش ویژه بصورت قیمت روز به خریداران و متقاضیان تحویل داده خواهند شد.

نیسان تک سوز آپشنال در این شرایط فروش ویژه ۱/۰۶۲/۵۰۰/۰۰۰ ریال پیش پرداخت دارد. برای نمونه دوگانه سوز آپشنال این خودرو نیز ۱/۱۵۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال از سوی زامیاد از متقاضیان دریافت می شود.

نیسان دیزل در این شرایط فروش ویژه ۱/۳۹۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال بصورت علی الحساب قیمت دارد و پادرا پلاس هم ۱/۳۳۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال پیش پرداخت دارد.

مطابق جدول اعلام شده، زمان تحویل خودروهای حاضر در شرایط فروش هفته چهارم ماه های یاد شده است.

بیشتر بخوانید:

اطلاعیه کارمانیا برای حواله‌داران / تکلیف قرارداد کیتون و کارمانیا چه شد؟

خودروهای دپو شده در دولت بعدی تکلیفشان مشخص خواهد شد؟

سه خودروساز بزرگ کشور بر تولید محصولات کم تیراژ و کم زیان تمرکز کرده‌اند؟




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار دو برابر کارخانه

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار به دو برابر کارخانه رسیده‌است. انواع مدل‌های این خودرو با...

پست‌های مرتبط