آلفارومئو برقی می شود؟ / جزئیات حرکت آلفا به سوی تولید مدل های برقی

از دست ندهید

آلفارومئو برقی خواهد شد. این خودروساز ایتالیایی اعلام کرد که در حال آماده سازی یک GTV جدید است. این خودرو احتمالاً مجهز به موتور های الکتریکی خواهد بود.

بیت ران – جزئیات مربوط به این خودرو همچنان مبهم است. مهمتر آنکه این خودروساز ایتالیایی هنوز چراغ سبز برای تولید آن را نشان نداده است.

ژان فیلیپ ایمپاراتو، مدیر اجرایی آلفارومئو قبلا علاقه خود را برای احیای GTV ابراز داشته است. به نظر می‌ رسد که از بین این مدل‌ ها، یک مدل کاملا الکتریکی محتمل‌ترین باشد. این خودرو قرار است با مدل‌ هایی مانند تسلا مدل۳ و بی‌ام‌دبلیو i۴ رقابت کند.

چندی پیش قرار بود نام GTV برای نسخه دو درب جیولیا احیا شود، اما این پروژه لغو شد. آلفارومئو که اکنون به دلیل ادغام فیات کرایسلر با گروه PSA عضو گروه استلانتیس است، قصد دارد در سال‌های آینده خط تولید خود را اصلاح و از سیستم عامل‌ها و پیشرانه‌های الکتریکی این گروه استفاده کند.

کارلوس تاوارس، رئیس استلانتیس تایید کرده که این خودروساز به سمت الکتریکی شدن حرکت خواهد کرد. از همین رو احتمال تولید یک آلفارومئو برقی دور از انتظار نخواهد بود.

خودرو مفهومی آلفارومئو توناله
خودرو مفهومی آلفارومئو توناله

تا سال ۲۰۲۵، توناله شاسی‌ بلند آینده این خودروساز ایتالیایی تنها مدل آلفارومئو خواهد بود که از یک پلت‌فرم توسعه‌یافته FCA استفاده می‌ کند. سایر مدل‌ ها روی یکی از سه سیستم عامل خودرو های سواری مستقر در PSA قرار می‌ گیرند.

منبع: Autocar

بیشتر بخوانید: 

تاریخچه برند آلفارومئو و فراز و نشیب های این خودروساز ایتالیایی




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار دو برابر کارخانه

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار به دو برابر کارخانه رسیده‌است. انواع مدل‌های این خودرو با...

پست‌های مرتبط