ام وی ام تیگو۵ توربو در آستانه ورود به بازار / عرضه نسخه محدود با موتور جدید

از دست ندهید

به مناسبت سالگرد ۲۰ سالگی مدیران خودرو، ام وی ام تیگو۵ توربو معرفی شد. بزودی عرضه این خودرو آغاز خواهد شد.

بیت ران – مهدی درفشی: مدیران خودرو در سالگرد ۲۰ سالگی تاسیس، در صفحه اینستاگرام خود، ام وی ام تیگو۵ توربو را معرفی کرد. تاریخ عرضه به بازار و قیمت این خودرو هنوز نشده است. این خودرو در قالب نسخه تولید محدود و با رنگ آمیزی متفاوت به بازار عرضه خواهد شد.

پلتفرم تغییر نکرده است

بر اساس اعلام مدیران خودرو، پلتفرم این خودرو در واقع همان پلتفرم ام وی ام تیگو۵ است. تنها تفاوت عمده این دو، در توان پیشرانه ها و تعداد دنده جعبه دنده ها خلاصه می شود. ناگفته نماند که مدیران خودرو تاکنون در مورد تجهیزات ایمنی و رفاهی ام وی ام تیگو۵ توربو اطلاعاتی منتشر نکرده و تنها به ارائه اطلاعات درباره پیشرانه و جعبه دنده، اکتفا کرده است.

ارتقا هشت اسب بخاری ام وی ام تیگو۵ توربو

ام وی ام تیگو۵ توربو مجهز به پیشرانه چهار سیلندر توربو با کد فنی E4T15B است. از لحاظ قدرت خروجی، کاملا مشابه با نمونه مورد استفاده در مدل های تیگو۷ و آریزو۶ است.

این پیشرانه ۱۴۷ اسب بخار قدرت در دور پنج هزار و ۵۰۰ و حداکثر گشتاور ۲۱۰ نیوتن متر را در بازه هزار و ۷۵۰ تا چهار هزار دور در دقیقه دارد. صرف نظر از افزایش توان قوای محرکه، جعبه دنده نیز به ۹ سرعته CVT، تغییر یافته است. نیروی پیشرانه به واسطه جعبه دنده CVT، به محور جلو منتقل می شود‌.

صرف نظر از تغییر پیشرانه و جعبه دنده، در ام وی ام تیگو۵ توربو، سیستم فرمان برقی است. این امر مضاف بر نرمی و عملکرد بهتر فرمان، باعث وارد آمدن فشار کمتری به پیشرانه می شود.

براساس گزارشات دریافتی از نمایندگی های مدیران خودرو، تمامی تیگو ۵ های توربو مدل ۱۳۹۹ هستند. این خودروها با قیمت ۷۹۰.۰۰۰.۰۰۰ میلیون تومان به دست مشتریان می رسند و رنگ های قابل عرضه هم سفید و مشکی خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

چری تیگو ۷ جدید را بشناسید + رقبا و قیمت در ایران

چری با مدل Exeed TX به بازار خودرو آمریکا وارد می شود




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار دو برابر کارخانه

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار به دو برابر کارخانه رسیده‌است. انواع مدل‌های این خودرو با...

پست‌های مرتبط