چانگان آلسوین محصول جدید شرکت خودروسازی فردا / با فردا ۵۱۱ آشنا شوید

از دست ندهید

شرکت خودروسازی فردا به تازگی از چانگان آلسوین رونمایی کرد. همزمان با رونمایی، فروش چانگان آلسوین یا فردا ۵۱۱ آغاز شد.

بیت ران – مهدی درفشی: شرکت خودروسازی فردا به تازگی از جدیدترین محصول خود پرده برداشت. چانگان آلسوین در ایران با نشان تجاری خودروسازی فردا عرضه خواهد شد. در حال حاضر میزان داخلی سازی فردا ۵۱۱ حدود ۲۰ درصد است. اما در آینده این میزان به ۴۰ درصد خواهد رسید.

با فردا ۵۱۱ آشنا شوید

فردا ۵۱۱ یک سدان اقتصادی در سگمنت B پلاس است. بنابراین، نمی توان از یک سدان اقتصادی، انتظار پیشرانه قدرتمند و آپشن های زیاد را داشت! چانگان آلسوین یا فردا ۵۱۱ مجهز به پیشرانه ۱.۵ لیتری JL473QF با حداکثر قدرت ۱۰۶ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۱۳۵ نیوتن متر است. این نیرو به واسطه جعبه دنده پنج سرعته دو کلاچه خودکار به محور جلو منتقل می شود.

فرمان برقی، اتولایت، سانروف، نمایشگر هفت اینچی لمسی، دوربین پارک عقب، سیستم تهویه مطبوع الکتریکی، خروجی برق ۱۲ ولت، سیستم کمک حرکتی در سربالایی و سیستم کنترل پایداری از جمله تجهیزات نصب شده بر این خودرو هستند.

قیمت تند ۴۲۹ میلیون تومانی برای یک سدان اقتصادی!

مشتریان در صورت تمایل به خرید فردا ۵۱۱، باید ۴۲۹ میلیون تومان وجه نقد پرداخت کنند! این قیمت در مقایسه با رقبای حاضر در بازار، برای فردا ۵۱۱ کمی تند است. از جمله رقبای فردا ۵۱۱ می توان به دنا پلاس توربو اتوماتیک، پژو ۲۰۷ اتوماتیک، فاو بسترن بی۳۰، جک جی۴ و ام وی ام ۳۱۵ پلاس اشاره کرد. برخی از رقبا به مراتب قدرتمندتر و مجهزتر از این سدان تازه وارد هستند. در بازار نیز شرایط بهتری دارند.

به طور مثال، دنا پلاس توربو اتوماتیک مجهز به پیشرانه EF7 توربو با حداکثر توان ۱۵۰ اسب بخار است. گیربکس دنا نیز شش سرعته خودکار است. در بحث امکانات نیز کفه ی ترازو به نفع دنا پلاس توربو اتوماتیک سنگینی می کند. دنا پلاس توربو اتوماتیک به امکاناتی نظیر چهار کیسه هوا،  صندلی های برقی جلو و کروز کنترل مجهز است. اما فردا ۵۱۱ تنها دو کیسه هوا برای سرنشینان جلو داشته و به صندلی های برقی و کروز کنترل مجهز نیست. البته این را هم باید درنظر داشت که فردا ۵۱۱ نسبت به دنا پلاس توربو اتوماتیک به ESP و HHC مجهز است.

بیشتر بخوانید:

با خودرو «فردا SX6» آشنا شوید؛ تازه ترین چینی بازار ایران

خودرو فردا SX5 رونمایی شد + قیمت و مشخصات فنی

آیا خودرو فردا sx۵ ارزش خرید دارد؟ + نکاتی که قبل از پیش خرید باید بدانید




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

الزامات سفر نوروزی + جدول بازدید و سرویس دوره‌ای خودروهای داخلی

الزامات سفر پیش‌نیاز هر سفر ایمنی است و هر راننده باید پیش از شروع سفر آن را فراهم کند....

پست‌های مرتبط