پیدا شدن مشتری جدید برای لامبورگینی

از دست ندهید

یک شرکت سوییسی با ارایه پیشنهادی ۷.۵ میلیارد یورویی خواهان خرید کمپانی لامبورگینی شد.

بیت ران – کمپانی فولکس واگن که برند مادر لامبورگینی محسوب می شود از کمپانی کوانتوم گروپ، پیشنهادی به ارزش ۷.۵ میلیارد یورو برای واگذاری آن دریافت کرده است. این پیشنهاد شامل در اختیار گرفتن مقرهای اصلی تولیدی این خودروساز در ایتالیا و واحد عملیات موتوری آن نیز می شود.

لامبورگینی سیان
کوانتوم گروپ وعده داده است با خرید لامبورگینی این خودروساز را به پیشرو در استفاده از فناوری های نوین و سازگار با سیاست های دوستدار محیط زیست تبدیل کند.

پیشنهاد رسمی کوانتوم گروپ برای مدیرعامل گروه فولکس واگن و مدیرعامل آئودی ارسال شده است. آئودی مالک اصلی لامبورگینی است. اما خود یکی از زیر مجموعه های فولکس واگن محسوب می شود. کوانتوم گروپ وعده داده است با خرید لامبورگینی این خودروساز را به پیشرو در استفاده از فناوری های نوین و سازگار با سیاست های دوستدار محیط زیست تبدیل کند.

دوکاتی هم به فروش می رسد؟

البته لامبورگینی تنها زیرمجموعه ای نیست که فولکس واگن می خواهد از مدیریت آن دست بکشد. طبق گمانه زنی های رسانه ای قرار است علاوه بر سهام این غول خودرویی، برند مطرح ایتالیایی یعنی دوکاتی نیز عرضه شود.

دلیل اصلی این تصمیم خودروسازی فولکس واگن کاهش هزینه های مالی این شرکت عنوان شده است. در این استراتژی فولکس واگن با هدف به حداکثر رساندن سود مالی و عملیاتی خود به تدریج از تولید محصولات متفرقه خارج خواهد شد. این کمپانی تمرکز خود را بر روی تولید و توسعه خطوط تولید خودروهای الکتریکی خواهد گذاشت. این روزها تب استفاده از خودروهای الکتریکی در اروپا و آمریکای شمالی بالا گرفته است.

شرکت مشهور موتورسازی دوکاتی اصلی ترین زیر مجموعه لامبورگینی به شمار می رود. اصلی ترین محصولات این شرکت شامل لامبورگینی اوریوس، اونتادور و هوراکن هستند. این شرکت همچنین موتورهای ۱۲ سیلندر برای استفاده در قایق های موتوری را نیز تولید می کند. آمریکا، آلمان، انگلیس و ژاپن اصلی ترین بازارهای خارج ایتالیا لامبورگینی در جهان محسوب می شوند.

بیشتر بخوانید:

لامبورگینی اوروس منصوری رونمایی شد

لامبورگینی هوراکان Evo RWD اسپایدر معرفی شد




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار دو برابر کارخانه

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار به دو برابر کارخانه رسیده‌است. انواع مدل‌های این خودرو با...

پست‌های مرتبط