پژو ۲۰۷ دو رنگ شد، اما مشخصات فنی و آپشن های آن هم تغییر کرد؟

از دست ندهید

گروه صنعتی ایران خودرو به تازگی یک جدول مقایسه ای منتشر کرده است. در این جدول خانواده پژو ۲۰۷ از نظر مشخصات فنی و سطح تجهیزات با یکدیگر مقایسه شده اند. اما نکته ای که در این میان وجود دارد، بخش تزئینات این خودرو است. به زودی بدنه دو رنگ و تریم داخلی دو رنگ برای پژو ۲۰۷ قابل انتخاب است.

بیت ران – احتمالاً طی ماه های آینده پژو ۲۰۷ دو رنگ توسط ایران خودرو به مرحله فروش خواهد رسید. پیش تر سایپا با تولید کوئیک دو رنگ، در بازار خودرو کشور حضور یافته بود. اما ایران خودرو هیچ محصول دو رنگی در سبد محصولات خود نداشت. آنطور که مشخص است، پژو ۲۰۷ دو رنگ نخستین محصول دو رنگ ایران خودرو خواهد بود.

پژو ۲۰۷ دو رنگ چه مشخصاتی دارد؟

این خودرو در بخش قوای محرکه تفاوتی با سایر خانواده پژو ۲۰۷ هاچ بک ندارد. این خودرو هم مانند سایر نمونه های خانواده ۲۰۷ از موتور TU5 استفاده می کند. این موتور ۱۵۸۷ سی سی حجم دارد و قادر است ۱۰۵ اسب بخار نیرو تولید کند. حداکثر گشتاور این موتور هم ۱۴۲ نیوتن متر است که در دور موتور ۴۰۰۰ بدست می آید.

سیستم انتقال قدرت نیز مانند گذشته است. احتمالاً پژو ۲۰۷ دو رنگ هم با گیربکس دستی و هم با جعبه دنده اتوماتیک وارد بازار خواهد شد. گیربکس دستی این خودرو پنج سرعته بوده و جعبه دنده اتوماتیک آن چهار سرعته است. البته قطعاً در ابتدا ایران خودرو نسخه پنج سرعته دستی را به معرض فروش خواهد گذاشت.

پژو ۲۰۷ دو رنگ چه تفاوتی با سایر مدل ها دارد؟

پژو ۲۰۷ دو رنگ در جدول مقایسه ای اعلام شده توسط ایران خودرو دیده شد
پژو ۲۰۷ دو رنگ در جدول مقایسه ای اعلام شده توسط ایران خودرو دیده شد

مهمترین نکته درباره این خودرو ویژگی دو رنگ بودن بدنه آن است. ایران خودرو هنوز تصاویر رسمی این خودرو را در سایت خود بارگذاری نکرده است. اما آنطور که از تصاویر انتشار یافته پیداست، سقف و قاب آیینه ها رنگ متفاوتی از بدنه خواهند داشت. قاب پلاک عقب، قاب مه شکن جلو، دستگیره های درب ها و… نیز رنگ متفاوتی با رنگ اصلی بدنه خواهند داشت.

تریم داخلی دو رنگ نیز برای این مدل در نظر گرفته شده است.

پژو ۲۰۷ دورنگ با کد کلاس ۶۰۰۱۳ در سایت گروه صنعتی ایران خودرو شناخته می شود.

در بخش آپشن ها پژو ۲۰۷ دورنگ تفاوتی ندارد

تنها طرح و دوخت جدید در بخش تریم داخلی به این خودرو اضافه شده است. آپشن هایی مانند تهویه مطبوع اتوماتیک، مالتی مدیا لمسی با قابلیت میرور لینک و فرمان برقی برای این خودرو در نظر گرفته شده است. آیینه های جانبی این خودرو مانند سایر اعضای خانواده برقی و راهنما دار است. اما رنگ آنها هم رنگ سقف رنگ آمیزی می شوند.

چراغ روشنایی روز، مه شکن های جلو و عقب، قابلیت تنظیم ارتفاع، تنظیم دستی برای صندلی ها و… از دیگر امکانات رفاهی این خودرو بشمار می روند.

بیشتر بخوانید:

محصولات دو رنگ در بازار خودرو کشور تنوع ایجاد می کنند؟

فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو رسماً شروع شد / قیمت + موعد تحویل




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

سامانه فروش خودرو سود ده‌ترین بانک ایران!

سامانه فروش خودرو که با هدف حذف دلالان و شفافیت خودروهای فروخته شده تاسیس شد، به محلی برای سرمایه‌گذاری...

پست‌های مرتبط