ممنوعیت ورود به شمال کشور در تعطیلات پایان هفته

از دست ندهید

رئیس پلیس راه گیلان از ممنوعیت ورود خودروها به شمال کشور و استان گیلان در تعطیلات پایان هفته خبر داد.

ورود خودروهای غیربومی گیلان از ساعت ۱۲ روز سه شنبه، ۱۱ خرداد تا ساعت ۱۲ روز دوشنبه، ۱۷ خرداد به شمال کشور و استان گیلان ممنوع است.
ورود خودروهای غیربومی گیلان از ساعت ۱۲ روز سه شنبه، ۱۱ خرداد تا ساعت ۱۲ روز دوشنبه، ۱۷ خرداد به شمال کشور و استان گیلان ممنوع است.

بیت ران – سرهنگ جاور صفاری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: «ورود خودروهای غیربومی گیلان از ساعت ۱۲ روز سه شنبه، ۱۱ خرداد تا ساعت ۱۲ روز دوشنبه، ۱۷ خرداد به شمال کشور و استان گیلان ممنوع است.»

وی افزود: «کارکنان پلیس راه در مبادی ورودی استان مستقر هستند. از ورود خودروهای غیر بومی به استان گیلان جلوگیری می‌ شود.»

سفر به شمال تا ۱۷خرداد ممنوع است

رئیس پلیس راه گیلان از هموطنان خواست از تاریخ ۱۱خرداد تا ۱۷خرداد از سفر به گیلان خودداری کنند.

به دنبال ممنوعیت تردد بین استانی اتخاذ شده در ستاد ملی کرونا، جرایم یک میلیونی برای تردد در شهرهای قرمز و ۵۰۰ هزار تومانی برای شهرهای نارنجی و زرد برقرار است.

سفرهای تعطیلات نیمه خرداد درحالی به خواست ستاد ملی مقابله با کرونا احتمالا ممنوع شود که ممنوعیت‌های گذشته برای سفر چندان نسخه کارسازی نبوده است.

سفر با خودرو شخصی ممنوع است؟

به نظر می‌ رسد ممنوعیت سفر این بار هم فقط مشمول سفرهای جاده‌ ای شود. سفر با وسایل نقلیه عمومی همانند گذشته با محدودیت و ممنوعیتی مواجه نشود. همان‌طور که در تعطیلات عید فطر سفر حتی با تورهای گردشگری محدود نشد. هرچند در برخی شهرها از ورود و اجرای تور خودداری شد.

آمارهای مرکز مدیریت راه‌های کشور نشان می‌ دهد در تعطیلات عید فطر، با وجود اعمال ممنوعیت تردد جاده‌ای و افزایش جریمه، نزدیک به یک و نیم میلیون دستگاه در جاده‌های بین استانی جابه‌جا شدند. آمار دقیقی از حجم سفر با وسایل نقلیه عمومی از آن تعطیلات اعلام نشد. اما طبق اظهارات آژانس‌های گردشگری، میزان سفرهای هوایی نیز در بعضی مسیرهای تفریحی با افزایش تقاضا روبه‌رو بود.

منبع: ایسنا

بیشتر بخوانید:

ممنوعیت سفرهای نوروزی اعلام شد؛ به کدام استان ها و شهرها نمی توان سفر کرد؟

ممنوعیت خروج و ورود خودرو به تهران + ایجاد سامانه سفربرگ

شهرهای قرمز و نارنجی جدید اعلام شد / به کدام شهرها نباید سفر کرد؟

 

منبع: ایسنا




1 دیدگاه

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار دو برابر کارخانه

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار به دو برابر کارخانه رسیده‌است. انواع مدل‌های این خودرو با...

پست‌های مرتبط