فروش ویژه فیات دوکاتو VIP اتوماتیک آغاز شد / ون با گیربکس ZF

از دست ندهید

شرکت پارسیان موتور به نمایندگی از فیات ایتالیا، فروش ویژه فیات دوکاتو VIP مجهز به جعبه دنده خودکار را آغاز کرد.

بیت ران – مهدی درفشی: شرکت پارسیان موتور فروش نقدی و اقساطی ون فیات دوکاتو با کاربری های گوناگون را آغاز کرد. تحویل دوکاتو فوری خواهد بود و مشتریان در صورت تمایل به خرید اقساطی، می توانند از تسهیلات ۷۰ درصدی با بازپرداخت ۴۸ ماهه لیزینگ واسپاری ملت استفاده کنند.

فروش نسخه اتوماتیک فیات دوکاتو VIP

در بخشنامه فروش پارسیان موتور، نسخه VIP فیات دوکاتو که مجهز به گیربکس ۹سرعته خودکار ZF است نیز به چشم می خورد. قیمت این نمونه از فیات دوکاتو یک میلیارد و ۸۸۰ میلیون تومان اعلام شده است. موعد تحویل نیز ۱۲۰ روز کاری است. مشتریان در صورت نیاز، می توانند پلاک سفید (شخصی) را برای این نسخه از دوکاتو استفاده کنند.

با فیات دوکاتو آشنا شوید

فیات دوکاتو ۲۰۲۰ در داخل کشور مونتاژ می شود و پارسیان موتور درصدی از قطعات را از قطعه سازان داخلی تامین می کند. البته هنوز درصد داخلی سازی فیات دوکاتو مونتاژ پارسیان موتور اعلام نشده است. دوکاتو از خانواده محصولات Fiat Professional است که توانسته چندین دوره جوایز خودروی سال اروپا را کسب کند. سالانه ۱۸۰ هزار دستگاه فیات دوکاتو با کاربری های متفاوت، تولید می شود.

ملاقات با فیات دوکاتو

ولین سری از فیات دوکاتو ۲۰۲۰ که پلاک ملی دریافت کرد، تیپ L4H2 است. به نسبت سایر تیپ ها، این تیپ بیشترین طول را دارد و کاربری پایه آن، مینی بوس است. ابعاد این تیپ از دوکاتو در طول، عرض و ارتفاع به ترتیب ۴۰۷۰ میلی متر، ۱۸۷۰ میلی متر و ۱۹۳۲ میلی متر می باشد. فیات دوکاتو ۲۰۲۰ طراحی ظاهری خوبی دارد و خبری از ظاهرسازی های عجیب و غریب که در ون ها و مینی بوس های چینی صورت گرفته، نیست.

پیشرانه F1A مورد استفاده در فیات دوکاتو ۲۰۲۰

تمامی تیپ های فیات دوکاتو به پیشرانه ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپ دیزل با حجم ۲.۳ لیتر مجهز هستند. این پیشرانه دیزلی به توربوشارژر مجهز است. این پیشرانه توانایی تولید ۱۳۰ تا ۱۸۰ اسب بخار قدرت و ۳۲۰ تا ۴۵۰ نیوتن متر گشتاور را دارد. قدرت تولیدی پیشرانه به واسطه جعبه دنده شش سرعته دستی یا ۹ سرعته خودکار، به محور جلو منتقل می شود.

تجهیزات ایمنی و رفاهی

فیات دوکاتو ۲۰۲۰ به تجهیزاتی نظیر سیستم تهویه مجزا، آینه‌های جانبی برقی به همراه گرمکن، درب بازشو برقی،دوربین دنده عقب، کیسه هوای ایمنی راننده، تاخوگراف دیجیتال، پله کمکی برقی، سیستم ترمز ضد قفل به همراه توزیع کننده الکترونیکی نیروی ترمز (ABS و EBD)، ترمز اضظراری (AEBS)، سیستم ضدلغزش (ASR)، سیستم کنترل کشش (TCS)، سیستم کنترل خودرو در سر بالایی (Hill Holder) با شیب حداقل ۲۲ درجه، سیستم کنترل گشتاور موتور (MSR) و نمایشگر فشار بادلاستیک (TPMS) مجهز است.

بیشتر بخوانید:

با فیات دوکاتو مونتاژ داخل آشنا شوید / ایتالیایی ها در راه بازار ایران؟

تولید فیات در ایران ؛ پارسیان موتور نماینده رسمی فیات ایتالیا ست؟

تاریخچه فیات و همه آنچه درباره این خودروساز ایتالیایی باید بدانیم




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

سامانه فروش خودرو سود ده‌ترین بانک ایران!

سامانه فروش خودرو که با هدف حذف دلالان و شفافیت خودروهای فروخته شده تاسیس شد، به محلی برای سرمایه‌گذاری...

پست‌های مرتبط