فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو رسماً شروع شد / قیمت + موعد تحویل

از دست ندهید

هفدهمین فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو رسماً اعلام شد. خودروهای قابل عرضه به مشتریان در این شرایط فروش شامل سه محصول بوده و دارای رنگ های متنوعی هستند.

بیت ران – هفدهمین مرحله فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو از امروز آغاز شد. متقاضیان می توانند از امروز سه شنبه ۱۸ خرداد تا روز پنج شنبه ۲۰ خرداد خودروهای موجود در این فروش فوق العاده را انتخاب نمایند. قیمت خودروها در این طرح قطعی بوده و موعد تحویل خودروها حداکثر سه ماهه اعلام شده است.

منتخبین طرح های فروش قبلی که موفق به تکمیل وجه نشده اند می توانند در این شرایط فروش شرکت کنند. در این شرایط فروش هم متقاضیان تا پیش از قرعه کشی نیاز نیز وجهی واریز کنند.

فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو از ۱۸ تا ۲۰ خرداد ادامه دارد.
فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو از ۱۸ تا ۲۰ خرداد ادامه دارد.

خودروهای حاضر در این شرایط فروش شامل این خودروها هستند. پارس سال، پژو ۲۰۷ اتوماتیک سقف شیشه ای و دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک. پارس سال با چهار رنگ خاکستری متلیک، سفید، مشکی و نقره ای قابل انتخاب است. پژو ۲۰۷ اتوماتیک سقف شیشه ای و دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک اما فقط با رنگ های سفید و مشکی عرضه خواهند شد.

پارس سال در این شرایط فروش با قیمت ۱/۴۰۲/۷۳۵/۰۷۱ ریال قابل عرضه به مشتریان است.

پژو ۲۰۷ اتوماتیک سقف شیشه ای ۲/۶۸۷/۳۳۷/۹۲۹ ریال قیمت خورده است. قیمت تعیین شده برای دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک هم ۳/۹۰۰/۸۹۳/۲۷۴ ریال است.

اگر ۵ ماه پس از تحویل خودروهای موجود در این طرح متقاضی برای سرویس اولیه به نمایندگی مراجعه نکند، گارانتی خودرو باطل خواهد شد. خودروهای مورد نظر می بایست در زمان مراجعه به اولین سرویس دوره ای حداقل ۱۰۰۰ کیلومتر کارکرد داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

ایران خودرو در قیمت‌های جدید تخلف کرده است؟ شورای رقابت چه می گوید؟

قیمت روز خودروهای مدیران خودرو، بهمن، سایپا، ایران خودرو و پارس خودرو




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

سامانه فروش خودرو سود ده‌ترین بانک ایران!

سامانه فروش خودرو که با هدف حذف دلالان و شفافیت خودروهای فروخته شده تاسیس شد، به محلی برای سرمایه‌گذاری...

پست‌های مرتبط