شرکت زامیاد شرایط فروش فوق العاده و پیش فروش یک ساله محصولات خود را اعلام کرد

از دست ندهید

شرکت زامیاد شرایط فروش فوق العاده و پیش فروش یک ساله را برای محصولات خود اعلام کرد. در این شرایط فروش، سه محصول از این خودروساز جهت عرضه به مشتریان در نظر گرفته شده است.

بیت ران – محمد فتح‌اللهی: شرایط فروش اعلام شده از سوی شرکت زامیاد، روز شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ فعال خواهد شد. متقاضیان می توانند در تاریخ یاد شده به مدت سه روز محصولات معرفی شده توسط شرکت زامیاد را خریداری کنند. افراد علاقه مند به خرید این محصولات به صورت ۲۴ ساعته می توانند از طریق سایت فروش اینترنتی سایپا، نسبت به خرید خودروها اقدام کنند.

شرکت زامیاد سه محصول را در شرایط فروش اعلام شده به فروش می رساند
شرکت زامیاد سه محصول را در شرایط فروش اعلام شده به فروش می رساند

خودروهای عرضه شده در فروش فوق العاده

نیسان تک سوز آپشنال به قیمت ۲.۱۲۵.۰۰۰.۰۰۰ ریال در طرح فروش فوق العاده این شرکت به فروش می رسد. این خودرو فقط به رنگ آبی تولید خواهد شد و حداکثر ۹۰ روزه به دست متقاضیان خواهد رسید.

قیمت در نظر گرفته شده برای نیسان دوگانه سوز آپشنال ۲.۳۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال است. این خودرو نیز تنها در رنگ آبی تولید شده و شرایط تحویل آن هم مشابه مدل تک سوز است.

نیسان دیزل آخرین خودرو آبی رنگ در این شرایط فروش فوق العاده است. این خودرو ۲.۷۸۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال قیمت دارد و ۹۰ روز پش از واریز وجه به دست مشتریان می رسد.

پادرا پلاس هم در این شرایط فروش فوق العاده حضور دارد. این خودرو ۲.۶۶۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال قیمت خورده و برخلاف نیسان ها فقط به رنگ سفید تولید می شود. شرایط تحویل آن هم ۹۰ روزه است.

خودروهای عرضه شده در پیش فروش یکساله

در این شرایط فروش، شرکت زامیاد چهار مدل از تولیدات خود را عرضه کرده است.

مبلغ علی الحساب برای نیسان تک سوز آپشنال ۱.۰۶۲.۵۰۰.۰۰۰ ریال بوده و موعد تحویل آن، مهر و آبان ۱۴۰۰ است. قیمت این خودرو اما به روز است و در زمان تحویل مابه التفاوت آن از سوی مشتری پرداخت خواهد شد.

مشتریان برای نیسان دوگانه سوز آپشنال در این شرایط فروش علی الحساب مبلغ ۱.۱۵۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال را به حساب شرکت واریز خواهند کرد. شرکت زامیاد رنگ قابل عرضه برای این خودرو را اعلام نکرده است. رنگ خودرو در زمان تحویل یعنی مهر و آبان ۱۴۰۰ مشخص خواهد شد.

نیسان دیزل ۱.۳۹۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال در این شرایط فروش قیمت دارد. البته به صورت علی الحساب.

پادرا پلاس هم ۱.۳۳۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال به صورت علی الحساب قیمت دارد. قیمت تمام شده این خودرو هم همانند نیسان دیزل در زمان تحویل خودرو مشخص خواهد شد. زمان تحویل هم هفته چهارم مهر و آبان ۱۴۰۰ است.

در شرایط های فروش اعلام شده از سوی شرکت زامیاد، امکان خرید انصرافی (قرارداد صلح شده) وجود ندارد. انتقال خودرو بصورت وکالتی نیز منتفی است. ظرفیت ثبت نام هم بنا بر برنامه تولید خودروها از سوی شرکت زامیاد است.

بیشتر بخوانید:

شرایط فروش KMC T8 با قیمت غیر قطعی از سوی کرمان موتور اعلام شد

شرایط فروش فیدلیتی (FIDELITY) گروه بهمن رسماً از سوی این خودروساز اعلام شد




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار دو برابر کارخانه

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار به دو برابر کارخانه رسیده‌است. انواع مدل‌های این خودرو با...

پست‌های مرتبط