زمان عرضه و قیمت بهمن فیدلیتی رسماً اعلام شد

از دست ندهید

در نشست خبری مجازی، زمان عرضه و قیمت بهمن فیدلیتی اعلام شد. فیدلیتی محصول استراتژیک گروه بهمن است و این خودروساز برنامه های ویژه ای برای آن دارد.

بیت ران – مهدی درفشی: فیدلیتی محصول جدید گروه بهمن است که پس از دیگنیتی، به بازار عرضه خواهد شد.

قیمت این محصول کمتر از ۷۰۰ میلیون تومان خواهد بود.

محصول استراتژیک بهمن موتور در راه بازار

ضرابیان مدیرعامل بهمن موتور در پاسخ به این سوال که تیراژ تولید بهمن فیدلیتی چند دستگاه در سال است، به بیت ران گفت: این خودرو محصول استراتژیک گروه بهمن است و سرمایه گذاری بسیاری در تولید آن شده است. بهمن فیدلیتی درحال حاضر در حال تولید آزمایشی است. برنامه تولید در سال جاری و با توجه به زمان باقی مانده، ۹هزار و ۲۰۰ دستگاه است. برنامه برای سال های آتی ۱۲ تا ۱۵ هزار دستگاه خواهد بود. در نهایت هدف این است که تیراژ تولید فیدلیتی به ۲۰ هزار دستگاه در سال برسد.

آغاز عرضه از تیرماه سال جاری

امیر میرمنصف مدیر خدمات پس از فروش بهمن در پاسخ به این سوال که عرضه فیدلیتی چه زمانی خواهد بود، به بیت ران گفت: عرضه در هفته اول تیرماه آغاز خواهد شد. با توجه به سرمایه گذاری های انجام شده، قیمت فیدلیتی کمتر از دیگنیتی خواهد بود. متعاقبا جزییات فروش و قیمت فیدلیتی از سایت بهمن موتور اعلام خواهد شد. مدت گارانتی درنظر گرفته شده برای این محصول جدید، پنج سال یا ۱۵۰ هزار کیلومتر است. یک سرویس دوره ای رایگان یک ساله یا ۲۰ هزار کیلومتری نیز درنظر گرفته شد.

در مورد فیدلیتی بدانید

پیش تر بیوک علی مرادلو، مدیرعامل گروه بهمن در مصاحبه با بیت ران خبر از خرید پلتفرم فیدلیتی داد. بنابراین،این خودرو یک محصول استراتژیک برای این خودروساز محسوب می شود‌‌. چرا که قابلیت های زیادی از جمله تولید خودرو در سگمنت های مختلف، وجود دارد. در بحث قوای محرکه نیز شرکت تی وان تامین کننده موتور با توان های مختلف خواهد بود.

در دو نسخه پنج و هفت نفره

فیدلیتی پرایم در دو نسخه پنج و هفت نفره به بازار عرضه خواهد شد. همچنین قابلیت انتخاب رینگ های آلومینیومی ۲۰ اینچی وجود دارد. در بحث توان فنی نیز این خودرو به پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو با حداکثر قدرت ۱۵۵ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۲۳۰ نیوتن متر مجهز است. نیروی پیشرانه توسط جعبه دنده شش سرعته دو کلاچه خودکار، به محور جلو منتقل می شود.

تجهیزات ایمنی و رفاهی

در این بحث، فیدلیتی پرایم به سطح مناسبی از تجهیزات ایمنی و رفاهی مجهز است. از این تجهیزات می توان به کیسه هوای راننده، سرنشین، و جانبی، سیستم هشدار دهنده انحراف از خطوط، سیستم تشخیص نقاط کور، سیستم کنترل حرکت خودرو در سربالایی، سیستم کنترل کشش، سیستم کنترل پایداری، سیستم ورود و خروج بدون کلید، کی لس استارتر، صفحه نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی، شارژر وایرلس تلفن همراه، سیستم تهویه مطبوع خودکار و سانروف پانوراما اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

فیدلیتی پرایم به نمایندگی های منتخب بهمن موتور آمد

نگاهی اجمالی به سوئست DX3 / با محصول جدید دیار خودرو آشنا شوید

کامیون امپاور (EMPOWER) بهمن دیزل چه مشخصاتی دارد؟




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار دو برابر کارخانه

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار به دو برابر کارخانه رسیده‌است. انواع مدل‌های این خودرو با...

پست‌های مرتبط