خودروسازان بم فروش اقساطی لیفان X۷۰ را آغاز کرد

از دست ندهید

خودروسازان بم از فردا، پیش فروش اقساطی لیفان X۷۰ را آغاز خواهد کرد.

بیت ران – مهدی درفشی: لیفان X۷۰ از جمله خودروهای جدیدی است که به تازگی وارد بازار شده است. خودروسازان بم از روز دوشنبه هفته جاری پیش فروش اقساطی لیفان X۷۰ را آغاز خواهد کرد. قیمت نهایی خودرو ۵۸۰ میلیون تومان اعلام شده است که البته، ۱۰ میلیون تومان تخفیف نیز برای مشتریان درنظر گرفته شده است.

مشتریان باید در مرحله اول، ۴۲۰ میلیون تومان همزمان با ثبت نام پرداخت کنند. در مرحله دوم و پس از صدور دعوتنامه نیز ۱۵۰ میلیون تومان باید پرداخت شود. البته مشتریان می توانند هزینه مرحله دوم را به صورت اقساطی، در تعداد شش چک به فاصله سه ماه و هر کدام به مبلغ ۲۵ میلیون تومان، پرداخت کنند.

معرفی لیفان X۷۰

X۷۰ محصول جدید خودروسازان بم و البته لیفان است که به تازگی، وارد بازار کشور شد. بر اساس اطلاعات درج شده در وب سایت خودروسازان بم، این خودرو به پیشرانه دو لیتری تنفس طبیعی با حداکثر قدرت ۱۴۰ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۱۷۸ نیوتن متر مجهز است. جعبه دنده این خودرو از نوع CVT است و نیروی پیشرانه را به محور جلو انتقال می دهد. از جمله تجهیزات ایمنی و رفاهی می توان به دو کیسه هوا، صفحه نمایشگر ۹ اینچی اندروید، تهویه مطبوع خودکار، گرمکن صندلی های جلو، سیستم روشنایی در روز، استارت دکمه ای، کروز کنترل و سانروف اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

فیدلیتی پرایم به نمایندگی های منتخب بهمن موتور آمد

فروش ویژه فیات دوکاتو VIP اتوماتیک آغاز شد / ون با گیربکس ZF

نگاهی اجمالی به سوئست DX3 / با محصول جدید دیار خودرو آشنا شوید




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

شرکت اینفینیتی چگونه توسط یک ایرانی نجات پیدا کرد؟

شرکت اینفینیتی برند لوکس نیسان موتور ژاپن است. مدیر عامل سابق این شرکت یک ایرانی است که سابقه کار...

پست‌های مرتبط