عرضه دو محصول جدید توسط بهمن دیزل در سال جاری

از دست ندهید

شرکت بهمن دیزل با همکاری شریک چینی، بزودی دو محصول جدید عرضه خواهد کرد.

بیت ران – مهدی درفشی: محمد محمدی، مدیرعامل شرکت بهمن دیزل در نشست خبری مجازی، خبر از عرضه دو محصول جدید در سال جاری داد.

ایسوزو شریک همیشگی بهمن دیزل

محمدی در مورد همکاری با ایسوزو و یا احتمال همکاری با شرکای جدید گفت: ایسوزو از شرکای قدیمی ما است و در صورت رفع تحریم ها، بدون شک به همکاری با ایسوزو ادامه خواهیم داد. در مورد همکاری با شرکت های دیگر نیز هنوز تصمیمی نگرفتیم.

برندسازی

وی افزود: در زمان تحریم، در بهمن دیزل برندسازی انجام شد. در سال گذشته، ۵۰ درصد محصولات تولید شده در شرکت با برند خودمان بود‌. در سال جاری نیز دو محصول جدید را با همکاری شریک چینی به بازار عرضه خواهیم کرد.

بهمن دیزل توانایی تامین بازار را دارد

مدیرعامل بهمن دیزل درباره تامین نیاز بازار خودروهای تجاری گفت: در صورت حمایت های لازم، توانایی پاسخگویی به نیاز بازار در زمینه کامیونت و مینی بوس را داریم. البته نیاز بازار مرتبط با وضعیت حاکم بر کشور است.

 در تامین قطعات یدکی مشکلی وجود ندارد

محمدی درباره تامین قطعات یدکی محصولات گفت: خوشبختانه در بحث تامین قطعات یدکی مشکلی نبود و قطعات مورد نیاز تامین شد.

مهمترین اهداف در سال جاری

وی گفت: در سال جاری، هدف این است که درصد داخلی سازی محصولات افزایش یابد. شیلر شش تن در حال حاضر ۵۶ درصد داخلی سازی دارد که قرار است این رقم در سال جاری به ۶۰ درصد برسد. همچنین هدف این است که میزان داخلی سازی شیلر هشت تن از ۴۵ درصد به ۵۰ درصد افزایش یابد. مینی بوس پگاسوس نیز ۴۱ درصد داخلی سازی داشته که باید به ۵۰ درصد برسد.

افزایش دو برابری میزان تولید در سال جاری

محمدی در مورد برنامه تولید بهمن دیزل گفت: در سال ۱۴۰۰ میزان تولید در بهمن دیزل دو برابر خواهد شد. دو محصول جدید در سگمنت های متفاوت به تولید خواهد رسید. یکی از این دو محصول، در حوزه کشنده ها قرار می گیرد. تاییدیه های این محصول در تیرماه دریافت و تولید آن، در نیمه دوم سال جاری آغاز خواهد شد. بهمن دیزل با تولید این کشنده، به باشگاه تولید کنندگان کشنده در کشور خواهد پیوست.

انتقال دانش فنی از ایسوزو به بهمن دیزل

محمدی درباره انتقال تکنولوژی و دانش فنی در همکاری با شرکای خارجی گفت: بهمن دیزل تاکنون چیزی در حدود ۸۵ هزار دستگاه ایسوزو تولید کرده است. بدون شک، بهمن دیزل در تولید محصولات با برند اختصاصی، از تجربه و آزمون های گرفته شده در تولید ایسوزو، استفاده کرد.

بیشتر بخوانید:

ایسوزو D-Max مدل ۲۰۲۰ چه مشخصاتی دارد؟

محصولات جدید گروه بهمن / احتمال بازگشت خودروهای مزدا و همکاری با لادا و نیسان

بررسی فنی و ظاهری فیدلیتی خودرو جدید گروه بهمن و مقایسه آن با دیگنیتی




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار دو برابر کارخانه

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار به دو برابر کارخانه رسیده‌است. انواع مدل‌های این خودرو با...

پست‌های مرتبط