قیمت جک اس۳ را افزایش یافت / خرید جک اس۳ از بازار به صرفه تر از کارخانه است؟

از دست ندهید

شرکت کرمان موتور در جدیدترین برنامه فروش خود، قیمت جک اس۳ را افزایش داد. اگر چه این محصول در بازار با قیمتی بسیار کمتر از قیمت کارخانه معامله می شود.

بیت ران – مهدی درفشی: شرکت کرمان موتور اخیرا با انتشار اطلاعیه جدید فروش نقدی و اقساطی، قیمت جک اس۳ را ده میلیون تومان افزایش داد. پیش تر این شرکت قیمت جک اس۳ مدل ۱۴۰۰ را ۴۹۹ میلیون تومان اعلام کرد. اما اخیرا کرمان موتور قیمت این شاسی بلند چینی به ۵۰۹ میلیون تومان افزایش داد. موعد تحویل این خودرو ۴۵ روز کاری است و خریداران حق انتخاب دو رنگ مشکی و سفید را دارند.

خرید جک اس۳ از بازار به صرفه تر از کارخانه است؟

با جست و جویی ساده در وب سایت های آگهی خودرو از جمله دیوار، می توان به این نتیجه رسید که خرید جک اس۳ از بازار به صرفه تر از کرمان موتور است. اگر چه تاکنون مدل ۱۴۰۰ جک اس۳ وارد بازار نشده است. اما نمونه های صفر کیلومتر مدل ۱۳۹۹ جک اس۳ در بازار به وفور یافت می شود. قیمت جک اس۳ صفر کیلومتر مدل ۱۳۹۹ چیزی در حدود ۴۴۰ تا ۴۶۰ میلیون تومان است. مسلما برای مصرف کننده، تنها یک سال سال ساخت بالاتر، پرداخت حدود ۵۰ تا ۶۰ میلیون تومان هزینه اضافه مقرون به صرفه نیست.

درباره جک اس۳ بدانید

جک اس۳ مینی کراس اوور چینی مونتاژ کرمان موتور است که در کنار دیگر محصولات جک از جمله جی۴، اس۵ و تی۸ به بازار ایران عرضه می شود. این کراس اوور کوچک چینی به موتور چهار سیلندر ۱۶ سوپاپ تنفس طبیعی ۱.۶ لیتری با حداکثر قدرت ۱۰۷ اسب بخار و ۱۵۵ نیوتن متر گشتاور مجهز است. نیروی موتور به واسطه گیربکس CVT به محور جلو منتقل می شود. این گیربکس دارای دو حالت زمستانی و اسپرت است. همچنین قابلیت تعویض دنده به صورت تیپ ترونیک را دارد. جک اس۳ به تجهیزاتی چون دو کیسه هوا، کروز کنترل، سانروف، سیستم مولتی مدیا و صندلی های چرمی مجهز است.

 

بیشتر بخوانید:

فروش جک جی۴ گران تر از نرخ مصوب کارخانه، توسط کرمان موتور

پیشرانه ۱.۵ لیتری جک J4 در ایران تولید می شود

جک X7 کرمان موتور KMC K7 ؛ بررسی امکانات و قیمت

 

 

 

 




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار دو برابر کارخانه

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار به دو برابر کارخانه رسیده‌است. انواع مدل‌های این خودرو با...

پست‌های مرتبط