محصولات جدید ایران دوچرخ + ایران دوچرخ احیا می شود

از دست ندهید

شرکت موتورسیکلت سازی ایران دو چرخ زیر مجموعه گروه خودرو سازی بهمن با پشتیبانی این شرکت احیا شد. مدیران این شرکت در یک نشست خبری از تولید و عرضه محصولات جدید ایران دوچرخ خبر دادند.

بیت ران – مجتبی اسماعیلی: شرکت موتورسیکلت سازی ایران دوچرخ که از سال ۱۳۸۰ زیر مجموعه گروه خودروسازی بهمن قرار گرفت، از تولید پنج محصول جدید و عرضه آن در سال ۱۴۰۰ خبر داد.

آرمان موسوی مدیر عامل شرکت ایران دوچرخ در این نشت خبری عنوان کرد <فروش اینترنتی محصولات جدید این شرکت در چند روز آینده و در شهر تهران صورت می پذیرد و به زودی به سایر شهر ها هم گسترش می یابد. این فروش به صورت نقدی و اعتباری خواهد بود.>

یکی از محصولات این شرکت یک اسکوتر طرح وسپا با نام وترانو است که ۱۵۰ سی سی حجم دارد و از گیربکس اتوماتیک CVT بهره می برد.

برنامه شرکت برای سال ۱۴۰۰ تولید بالای ۷۵۰۰ دستگاه موتورسیکلت است.

از دیگر محصولات جدید ایران دوچرخ می توان به موتورسیکلت های سه چرخ و تریل اشاره کرد.

محصولات جدید ایران دوچرخ

عمق داخلی سازی

نعمت الله سلمان مدیر بازاریابی و فروش شرکت ایران دوچرخ در پاسخ به سوال خبرنگار بیت ران در خصوص توان داخل سازی محصولات گفت: <قطعات ظاهری بدنه در دست تولید قرار گرفته است و سیستم سوخت رسانی انژکتوری هم داخل سازی شده است اما در خصوص انجین توان ساخت آن را داریم اما تولید آن فقط در تیراژ بالا توجیه پذیر است و در سال ۱۴۰۰ کار بر روی تولید انجین هم آغاز شده است >

هدف گذاری برای عمق ساخت داخل در محصولات جدید از ۲۲% آغاز می شود و این عدد با توجه به استقبال و سفارش گذاری بیشتر خواهد شد.

خدمات پس از فروش و تامین قطعات

نعمت الله سلمان مدیر بازاریابی و فروش شرکت ایران دوچرخ در زمینه خدمات و تامین قطعات که یکی از دغدغه های اصلی مشتریان است عنوان کرد: <در حال حاضر زنجیره کاملی از نمایندگی های خدمات پس از فروش در سرتاسر کشور فعال است و هدف ما این است هیچ هزینه اضافی به مشتری تحمیل نشود و سیاست ما این است که تمامی مشکلات را شرکت ایران دوچرخ یا تامین کنندگان قطعات به عهده بگیرند.>

علت عدم استقبال از موتورسیکلت های برقی و برنامه های شرکت

آرمان موسوی مدیر عامل شرکت ایران دوچرخ در پاسخ به سوال خبرنگاران پیرامون عدم استقبال بازار از موتورسیکلت های برقی عنوان کرد: <در حال حاضر زیرساخت های مناسب برای استفاده از موتورسیکلت های برقی در کشور مانند ایستگاه های شارژ سریع فراهم نیست. وی افزود در تمام دنیا هزینه کاهش آلایندگی که یکی از راه های آن استفاده از وسایل نقلیه برقی است، از بودجه عمومی تامین می شود اما در کشور ما این گونه نیست اما در حال حاضر شرکت ایران دوچرخ با بهره گیری از توانایی های مهندسان داخلی و خارجی در حال طراحی محصولات برقی هستند.>

شرکت ایران دوچرخ همچنین مذاکراتی را با برندهای جهانی و مطرح موتورسیکلت سازی انجام داده است که مسیولان شرکت این مذاکرات را مثبت ارزیابی کردند.

برپایی نمایشگاه و تعمیرگاه های مجهز به زودی

مسوولان شرکت ایران دوچرخ خبر از برپایی نمایشگاهی دایمی در شرق تهران تا پایان اردیبهشت ماه خبر دادند.

همچنین افتتاح یک تعمیرگاه مجهز و به روز هم جزو برنامه های کوتاه مدت این شرکت است.

برنامه صادرات

ایران دوچرخ در سال های اخیر صادراتی را به کشورهای همسایه مانند پاکستان، افغانستان و عراق داشته است و به گفته مسوولان شرکت این صادرات قرار است به صورت جدی دنبال شود و یک گروه صادرات هم در شرکت ایران دوچرخ شکل گرفته است.

ایران دوچرخ قدیمی ترین سازنده موتورسیکلت در ایران است که تولید موتورسیکلت هایی مانند YAMAHA 100 و پژو را در کارنامه خود دارد.

بیشتر بخوانید:

آزمایش هوندا کلیک ۱۵۰ + قیمت لوازم یدکی

تبدیل کاربراتور به انژکتور در موتورسیکلت‌ها چگونه انجام می‌شود؟

بررسی اسکوتر SYM J200 + قیمت و هزینه سرویس های دوره ای این موتورسیکلت




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

الزامات سفر نوروزی + جدول بازدید و سرویس دوره‌ای خودروهای داخلی

الزامات سفر پیش‌نیاز هر سفر ایمنی است و هر راننده باید پیش از شروع سفر آن را فراهم کند....

پست‌های مرتبط