قیمت فروش نقدی بهمن دیگنیتی به صورت غیر رسمی/زمان احتمال ورود خودرو به بازار

از دست ندهید

فروش نقدی بهمن دیگنیتی با قیمت ۸۰۰ میلیون تومان آغاز شد. موعد تحویل هفته چهارم فروردین ماه سال آتی خواهد بود. البته با پیگیری های بیت ران، مشخص شد که این فروش، غیر رسمی است و اعتبار ندارد.

بیت ران – مهدی درفشی: به تازگی، آگهی فروش نقدی بهمن دیگنیتی در برخی از صفحات مجازی منتشر شد. بر اساس پیگیری های صورت گرفته توسط بیت ران، فروش غیر رسمی این خودرو با قیمت ۸۰۰ میلیون تومان آغاز شده است. همچنین موعد تحویل این خودرو هفته چهارم فروردین سال ۱۴۰۰ اعلام شده است.

تاکنون گروه بهمن اطلاعیه فروش دیگنیتی را منتشر نکرده است

فروش غیر رسمی بهمن دیگنیتی

بر اساس پیگیری بیت ران از طریق روابط عمومی گروه بهمن، این برنامه فروش غیر رسمی است و اعتبار ندارد و تنها چند دستگاه از دیگنیتی را جهت به رویت رساندن مشتریان، به برخی از نمایندگی های خود ارسال کرده است.

بهمن به بیت ران اعلام کرد مشتریان باید برنامه های فروش را تنها از طریق وب سایت رسمی گروه بهمن دنبال کنند.

تاکنون هیچ اطلاعیه رسمی راجع به فروش نقدی بهمن دیگنیتی توسط سازنده منتشر نشده است. بنابراین به خریداران توصیه می شود پیش از واریز وجه و انعقاد هرگونه قرارداد، از صحت برنامه فروش با پیگیری از شرکت سازنده، مطمئن شوند.

درباره بهمن دیگنیتی بدانید

بهمن دیگنیتی یا دانگ فنگ ix5 از مجصولات جدید گروه بهمن است. این کراس اوور کوپه، به پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو با کد فنی SFG15T مجهز است. این پیشرانه حداکثر ۱۴۸ اسب بخار و ۲۲۰ نیوتن متر گشتاور نیرو دارد. نیروی پیشرانه به واسطه جعبه دنده CVT به مجور جلو منتقل می شود. سطح استاندارد آلایندگی این پیشرانه یورو پنج است.

تجهیزات ایمنی و رفاهی

بهمن دیگنیتی به تجهیزاتی چون ترمز پارک برقی، اتو هلد، سیستم های کنترل کشش از جمله TCS، TRC، ATC، ASR، سیستم کنترل حرکت خودرو در سراشیبی، سیستم کنترل حرکت خودرو در سربالایی، سقف پانوراما، دوربین ۳۶۰ درجه، صندلی برقی راننده و … مجهز است.

مقایسه دیگنیتی با فیدلیتی

بهمن فیدلیتی به پیشرانه چهار سیلندر ۱.۵ لیتری توربو با حداکثر قدرت ۱۵۵ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۲۳۰ نیوتن متر، مجهز است. نیروی تولیدی پیشرانه با اتصال به جعبه دنده شش سرعته خودکار دو کلاچه، به محور جلو منتقل می شود.

 

پیشرانه مورد استفاده روی فیدلیتی، در واقع همان پیشرانه با کد E۴T۱۵C است. در حال حاضر، این پیشرانه در خودروهایی چون چری آریزو ۶ و ام وی ام X55 نیز استفاده می شود. اگر چه، طبق گفته بیوک علیمرادلو مدیرعامل گروه بهمن به بیت ران، پس از مدتی پیشرانه ساخت تی وان جایگزین این پیشرانه خواهد شد.

صرف نظر از ابعاد بدنه و ظرفیت سرنشین، این دو خودرو از لحاظ قوای محرکه در شرایط تقریبا یکسانی قرار دارند. دیگنیتی به پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو با حداکثر قدرت ۱۴۸ اسب بخار و ۲۲۰ نیوتن متر گشتاور مجهز است.

وزن خالص هر دو خودرو نیز حدود ۱۵۷۰ کیلوگرم است.

با این حساب، فعلا نمی توان گفت که کدام خودرو قدرتمندتر عمل می کند و شتاب کدام بهتر است. باید منتظر ماند و دید که عملکرد نمونه های راه یافته به بازار چگونه است. اگر چه در مورد بزرگ تر بودن، می توان به نفع فیدلیتی رای داد.

بیشتر بخوانید:

بررسی فنی و ظاهری فیدلیتی خودرو جدید گروه بهمن و مقایسه آن با دیگنیتی

دیگنیتی دانگ فنگ ix5 محصول جدید بهمن + مشخصات فنی و تصاویر

شرکت بهمن با خودرو فیدلیتی، برای سایپا و ایران خودرو خط و نشان کشید

 




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

الزامات سفر نوروزی + جدول بازدید و سرویس دوره‌ای خودروهای داخلی

الزامات سفر پیش‌نیاز هر سفر ایمنی است و هر راننده باید پیش از شروع سفر آن را فراهم کند....

پست‌های مرتبط