فروش جک جی۴ گران تر از نرخ مصوب کارخانه، توسط کرمان موتور

از دست ندهید

بهار ۹۹ شرکت کرمان موتور، جک جی۴ را در بازار آزاد پنجاه میلیون تومان گران تر از قیمت مصوب کارخانه فروخته است.

بیت ران – مهدی درفشی: به تازگی یکی از مشتریان جک جی۴ مدعی شده است که کرمان موتور، در بهار سال جاری مرتکب گران فروشی شده است.

کلاهبرداری در روز روشن؟

بر اساس ادعای این فرد، جک جی۴ توسط یکی از نمایندگی های کرمان موتور در تهران به صورت سند اول، با قیمت ۲۰۵ میلیون تومان به فروش رفته است. اگر چه قیمت درج شده در سند کمپانی جک جی۴، چیزی در حدود ۱۵۰ میلیون تومان است. آنچه که مشخص است، تخلفی در حدود ۶۰ میلیون تومان رخ داده است.

چگونه ممکن است؟

در برهه ای که بسیاری از خودروسازان از جمله کرمان موتور از تحویل به موقع خودروهای پیش فروش شده به مشتریان ناتوانند، چگونه ممکن است که در نمایندگی های متعدد این شرکت، خودروهایی به صورت نقدی و کارتکس (سند اول به نام مشتری) به فروش برسند؟

آیا کرمان موتور با همکاری نمایندگی های خود به دنبال جبران ضرر و زیان های ناشی از تحریم یا سود زیاد از طریق فروش خودرو در بازار آزاد است؟

حقوق مشتریان چه خواهد شد؟

این گزارش کاملا بر اساس مستندات موجود نگارش شده است. کرمان موتور می تواند به این گزارش و سوالات درج شده در آن، پاسخ دهد.

درباره جک جی۴ بدانید

جی۴ یک سدان کامپکت و محصول شرکت جی ای سی (جک) چین است. پس از پایان عرضه جی۵ به بازار، کرمان موتور جک جی۴ را به سبد محصولات خود افزود. اگر چه از لحاظ طراحی، جی۴ به اندازه جی۵ زیبا نیست. اما این خودرو توانست از محبوبیت و اعتبار برادر خود در بازار استفاده کند و آمار فروش خوبی داشته باشد.

مشخصات فنی

جک جی۴ به پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی با حداکثر قدرت ۱۰۳ اسب بخار مجهز است. نیروی پیشرانه با اتصال به جعبه دنده CVT به محور جلو منتقل می شود. این جعبه دنده در حالت تیپ ترونیک، قابلیت ایجاد شش دنده مصنوعی را دارد.

تجهیزات ایمنی و رفاهی

جی۴ به نسبت رقبای خود از جمله جیلی GC6، به امکاناتی چون سانروف و مانیتور مجهز نیست. از تجهیزات ایمنی و رفاهی این خودرو می توان به دو کیسه هوا، ترمز جلو دیسکی، عقب کاسه ای، فرمان برقی، صندلی های چرمی، کروز کنترل و دکمه های کنترلی روی فرمان اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

جک اس ۵ فیس لیفت به بازار ایران عرضه می شود

جک X7 کرمان موتور KMC K7 ؛ بررسی امکانات و قیمت

وانت جک T8 در ایران ؛ بررسی مشخصات فنی و ظاهری و قیمت احتمالی




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

الزامات سفر نوروزی + جدول بازدید و سرویس دوره‌ای خودروهای داخلی

الزامات سفر پیش‌نیاز هر سفر ایمنی است و هر راننده باید پیش از شروع سفر آن را فراهم کند....

پست‌های مرتبط