اعلام آغاز صدور فاکتور فروش شاهین / این خودرو بالاخره مجوز آلایندگی گرفت؟

از دست ندهید

سایپا اعلام کرد صدور فاکتور فروش شاهین با مدل ۱۴۰۰ از مبعث آغاز خواهد شد اما آیا این خودرو بالاخره مجوز آلایندگی گرفت؟

بیت ران – گروه خودروسازی سایپا برای افزایش رضایتمندی مشتریان و براساس نظام جدید کیفیت محصول خود، خودرو شاهین را با گارانتی سه ساله یا ۶۰ هزار کیلومتر پیمایش تحویل مشتریان خواهد داد.

 سید جواد سلیمانی؛ مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، ضمن اعلام این خبر، افزود: گروه خودروسازی سایپا در تامین قطعات و فرآیندهای تولید خود، شیوه‌های نوینی را در دستور کار قرار داده، به گونه‌ای که بر اساس نظام جدید کیفیت محصول سایپا و برای رضایتمندی بیشتر مشتریان، فراتر از الزامات قانونی، این محصول را به مدت سه سال یا ۶۰ هزار کیلومتر پیمایش، گارانتی خواهد کرد.

به گزارش سایپانیوز، سلیمانی همچنین از آغاز صدور فاکتور فروش «شاهین» همزمان با عید سعید مبعث خبر داد و گفت: با توجه به هماهنگی های انجام شده این محصول با مدل ۱۴۰۰ شماره گذاری و تحویل خریداران و مشتریان محترم خواهد شد.

فاکتور فروش شاهین

سرانجام سایپا مجوز آلایندگی گرفت؟

سایپا در این خبر اعلام نکرده است که آیا صدور فاکتور فروش شاهین با اخذ مجوز آلایندگی از سازمان محیط زیست انجام می شود یا خیر؟

همچنین اعلام نکرده است که صدور فاکتور با چند خودرو آغاز می شود تا کسانیکه چند ماه است دعوتنامه دریافت کرده اند و یا اقدام به تکمیل وجه کرده اند با وضعیت روشن تری مواجه باشند؟

این ها پرسش هایی است که از سوی خریداران شاهین سایپا مطرح است و خبرنگار بیت ران در تلاش برای پیدا کردن پاسخ آنها ناکام ماند زیرا کسی در سایپا به تماس ها پاسخ نمی دهد.

هشتم بهمن ماه، بهزاد اشجعی دبیر کمیته فنی مجوزهای خودروهای سازمان محیط زیست اعلام کرد: «شاهین مجوز شماره گذاری از سازمان محیط زیست اخذ نکرده است و براساس قانون هر گونه فروش و پیش فروش این خودرو ممنوع است».

پس از آن اخباری منتشر شد که این خودرو در حال طی مراحل آزمون ها ست و حالا مسیولان در سازمان محیط زیست به تماس ها برای پیگیری اینکه شاهین سرانجام مجوز را گرفت یا خیر، پاسخ نمی دهند.

بیشتر بخوانید:

رئیس سازمان محیط زیست: جلوی پیش فروش خودروهای بدون مجوز گرفته می شود

سایپا قیمت خودرو شاهین دستی را براساس رقبای اتومات به شورای رقابت پیشنهاد داده

اکسل شاهین به کدام خودرو شباهت دارد؟ / تفاوت اکسل قدیمی با بهبود یافته سایپا




1 دیدگاه

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

قیمت پایه سئات آتکا خودروسازان راین چقدر است؟

قیمت پایه سئات آتکا خودروسازان راین مشخص شد. براساس اطلاعات رسمی سازمان امور مالیاتی کشور، سئات آتکا را می‌توان...

پست‌های مرتبط