مازیار ناظمی رییس فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری شد

از دست ندهید

«مازیار ناظمی» با کسب ۲۵ رای از مجموع ٣٩ رای مجمع فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری،‌ رییس این فدراسیون شد.

بیت ران –  مجمع انتخاباتی فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری امروز (شنبه) به ریاست مهدی علی‌نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی در آکادمی ملی المپیک و با حضور اعضای مجمع برگزار شد.

جواد برات، عزیزه تراز، محمدفراهانی، ندا مطلبی، مازیار ناظمی و مهران همتیان ۶ نامزد تایید صلاحیت‌شده انتخابات بودند که از این جمع، فراهانی پیش از حضور در مجمع انصراف داد. مطلبی هم پس از صحبت‌های خود به نفع برات کناره‌گیری کرد.

به گزارش ایرنا در پایان دور اول رای‌گیری، برات ٩ رای، ناظمی ٢٠ رای، همتیان ٩ رای و تراز یک رای کسب کردند و انتخابات به دور دوم کشید. در دور دوم نیز ناظمی ۲۵ رای، برات ۹ رای و همتیان ۵ رای کسب کردند.

به این ترتیب ناظمی به عنوان رییس جدید فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری برگزیده شد.

علی‌نژاد در پایان مجمع گفت: ١٣ ماه فدراسیون به صورت سرپرستی اداره شد که در مجموع سه سرپرست داشت. ظرفیت فدراسیون بیشتر آن چیزی است که عنوان می‌شود. امروز به اتحاد و همدلی نیاز داریم. موتور این فدراسیون با سرعت بیشتر کار کند و روزهای بهتری برای این فدراسیون باشد.

گفتنی است ناظمی از جمله گویندگان سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران بوده است و به عنوان سردبیر و مجری در واحد خبر تلویزیون ایران فعالیت کرده بود. وی در رادیو ایران و رادیو گفت و گو هم تهیه‌کننده و سردبیر بوده‌است. مازیار ناظمی از سال ۱۳۹۰ اجرای برنامه تلویزیونی “تهران ۲۰” شبکه تهران را هم بر عهده دارد و با این برنامه مجری برتر انتخابات ریاست جمهوری ایران در سال ۱۳۹۲ شد. مازیار ناظمی در مهر ۹۲ به عنوان رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ورزش و جوانان معرفی شد و از سال ۱۳۹۴ نیز سرپرست اداره کل بین‌الملل وزارت ورزش و جوانان گردید. ناظمی دو دوره نیز عضو هیئت رئیسه و نایب رئیس انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران بوده‌است.

 

بیشتر بخوانید:

پیت استاپ چیست؟ نبرد ثانیه ها در فرمول یک

آیرتون سنا، برترین راننده تاریخ فرمول یک

دریفت چیست ؟ چگونه انجام می شود و چه آسیبی به خودرو می زند؟

ریچارد پتی ؛ ۳۵ سال پادشاهی نسکار




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

الزامات سفر نوروزی + جدول بازدید و سرویس دوره‌ای خودروهای داخلی

الزامات سفر پیش‌نیاز هر سفر ایمنی است و هر راننده باید پیش از شروع سفر آن را فراهم کند....

پست‌های مرتبط