قیمت شاهین سایپا در دعوتنامه دی ماه مشتریان را عصبانی کرده است

از دست ندهید

سایپا در دعوتنامه دی ماه قیمت نهایی شاهین را اعلام کرد که باعث عصبانیت مشتریان این محصول شده است و بسیاری از انصراف می گویند.

بیت ران – شرکت سایپا در دعوتنامه های جدید قیمت شاهین سایپا را در نهایت ۲۶۷ میلیون و ۴۲۲ هزار تومان اعلام کرده است.

این رقم شامل قیمت خودرو، پیش پرداخت، هدیه مشارکت، تخفیف، سود تاخیر در اعلامیه به اضافه مابه التفاوت رنگ می شود.

این قیمت خودرو شاهین G است و اعلام شده تا دوم بهمن ماه مشتری فرصت دارد تا تکمیل وجه کند.

سایپا همچنین در این دعوتنامه گفته است که موعد تحویل این خودرو ۳۰ روز پس از رسید تکمیل وجه خواهد بود.

حرف هایی که تغییر کرده اند

به گزارش سایپانیوزز، مجید باقری امروز ۲۰ دی ماه ۹۹، پس از صدور دعوتنامه شاهین، با تاکید بر این‌که در حال حاضر مرجع قیمت‌گذاری خودرو در کشور، شورای رقابت است، ادامه داد: صدور این دعوتنامه‌ها بر اساس قیمت اعلام شده و مورد تایید شورای محترم رقابت صورت گرفته و گروه خودروسازی سایپا به مفاد این ضوابط عمل کرده است.

باقری با اشاره به پرداخت مبلغی به عنوان علی‌الحساب از سوی خریداران در تمام پیش‌فروش‌ها، افزود: گروه خودروسازی سایپا از ابتدای ثبت‌نام خودرو شاهین نیز در بخشنامه رسمی فروش به دلیل عدم تعیین قیمت نهایی از سوی مراجع ذی ربط، مبلغی را به‌ عنوان علی‌الحساب اعلام کرده که لزوماً این مبلغ ۵۰ درصد قیمت نهایی خودرو نبوده و همانطور که بارها اعلام شده، گروه سایپا تعیین کننده قیمت هیچ یک از محصولات خود نیست.

در ویدیوی بالا مصاحبه مجید باقری با شبکه های تلویزیونی و اعلام «پیش پرداخت به عنوان نصفی از قیمت خودرو» آمده است.

این در حالی است که ۲۱ آذر ماه ۹۹ رضا شیوا، رئیس شورای رقابت  درباره قیمت نهایی خودرو شاهین، گفت: «قیمت کارخانه شاهین در سه ماهه سوم ۲۳۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تعیین شده است.»

وی البته یادآور شد که «با احتساب افزوده شماره گذاری و بیمه، ممکن است حدود ۱۳ درصد به این مبلغ اضافه شود

قیمت شاهین سایپا

نارضایتی مشتریان شاهین

مشتریان در ابتدا پس از آنکه در قرعه کشی فروش خودرو شاهین سایپا به عنوان برنده اعلام شدند، ۸۰ میلیون تومان به ازای پیش پرداخت به حساب سایپا واریز کردند.

در روز قرعه کشی در دومین دوره پیش فروش محصولات سایپا، مجید باقری قائم‌مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش، اعلام کرد: «برندگان قرعه کشی پنجاه درصد از وجه را بعد از دریافت پیامک سایپا، پرداخت کنند.»

همین حرف مسئول سایپا باعث شد تا مشتریان قیمت خودرو شاهین سایپا را ۱۶۰ میلیون تومان در نظر گرفته و با احتساب توان مالی خود اقدام به واریز وجه کنند.

اما حالا تعداد زیادی از کسانیکه چندین ماه است ۸۰ میلیون تومان خود را در اختیار سایپا گذاشته اند، از قیمت نهایی در دعوتنامه خشمگین هستند و اعتراض دارند.

این افراد حالا از انصراف و تکمیل نکردن وجه سخن می گویند.

یکی از این متریان که موعد تحویل خودروی وی دی ماه است، به بیت ران گفت: «با این قیمت بعید است که تکمیل وجه کنم. ما به حرف آقای باقری اعتماد کردیم که گفت این نصف پول خودرو است.»

چند نفر دیگر از خریداران نیز با اشاره به اعتمادی که به سایپا کرده اند، تاکید کردند: «اگر قرار به این افزایش ها باشد به احتمال زیاد حواله خودرو را خواهم فروخت.»

یکی از دیگر برندگان قرعه کشی شاهین سایپا که ۱۳۷ میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت به حساب سایپا ریخته است نیز اعتقاد دارد: «با این رویه قیمت گذاری قدرت تکمیل وجه ندارم و تکمیل وجه نخواهم کرد.»

راه اندازی خط تولید شاهین 

پیش از این سیدجواد سلیمانی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از آغاز تولید انبوه محصول جدید این گروه خودروسازی خبر داده و گفته بود: خط تولید انبوه شاهین سایپا از ۱۵ آذرماه آغاز به کار کرده است.

سلیمانی ادامه داده است: همزمان با آغاز انبوه تولید خودرو شاهین به عنوان محصول جدید، خودروهای ثبت نامی مشتریان را در زمان مقرر تحویل خواهیم داد.

در ویدیوی زیر درباره موتور، گیربکس و سیستم تعلیق شاهین توضیح داده شده است.

موتور سایپا شاهین ۱۵۰۰ سی سی توربوشارژ است

مدیر عامل مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودروسازی سایپا از موتوری که قرار است روی محصول جدید این گروه خودروسازی نصب شود، سخن گفت.

مهدی رادمنش در گفت و گو با بیت ران از موتور شاهین گفت و اظهار کرد: قرار نیست از موتور تیبا روی شاهین استفاده شود و یک موتور ۱۵۰۰ سی سی توربوشارژ در محصول جدید بکار گرفته خواهد شد.

جدیدترین تیزر از خودروی شاهین که توسط سایپا منتشر شده است را در ویدیوی زیر تماشا کنید.

 

موتور سایپا شاهین

موتور سایپا شاهین

موتور سایپا شاهین

تست سایپا شاهین 

رادمنش پیش از این نیز درباره تست این خودرو به بیت ران سخن گفت و از سه ستاره بودن ایمنی این خودرو خبر داده است.

رادمنش گفته است: سایپا شاهین، خودرویی است که تمام تست های آن در اروپا انجام شده و سه ستاره کیفیت به دست آورده است.

وی در پاسخ به اینکه تست های انجام شده با موتور توربو جدید بوده یا موتور برلیانس نیز گفت: با موتور جدید توربو تست یورو انکپ انجام شده و مدارک آن نیز موجود است.

رادمنش افزود: ما با فولادسازان در حال همکاری هستیم که بتوانند ورق های استحکام بالای مد نظر ما را تامین کنند.

در ویدئوی زیر مصاحبه اختصاصی بیت ران با طراح خودرو شاهین را ببینید. 

مشخصات موتور سایپا شاهین

شاهین در کلاس سدان و چهار در با ظرفیت پنج سرنشین ۱۲۶۰ کیلوگرم وزن دارد.

شاهین ابعاد ۴۴۶۰ ، ۱۷۶۸ و ۱۵۰۱ میلیمتر در طول و عرض و ارتفاع و ۲۶۵۰ میلی متر فاصله دو محور عقب و جلو دارد.

ظرفیت صندوق عقب خودرو نیز ۴۲۰ لیتر است.

نوع موتور M15 Turbo charger

حجم موتور ۱۵۰۰ سی سی

حداکثر قدرت موتور ۱۰۸ اسب بخار

حداکثر گشتاور ۱۶۵ نیوتن متر

نوع گیربکس ۵ سرعته دستی

استاندارد آلایندگی یورو ۵

موتور سایپا شاهین

پیش فروش سایپا شاهین

گفتنی است درحال حاضر خودرو شاهین به عنوان یکی از محصولات جدید سایپا در طرح پیش فروش این شرکت قرار دارد.

سایپا شاهین با پیش‌پرداخت ۸۰ میلیون تومان تا ۲۵ تیرماه برای پیش خرید، در دسترس است.

بیشتر بخوانید:

قیمت جدید دو محصول ایران خودرو اعلام شد

کراس اوور شاهین + زمان تولید ، عرضه و مشخصات

تفاوت شاهین اس (شاهین S ) و شاهین جی ( شاهین G )

 

 

 

 

 




69 دیدگاه

  1. خجالت هم چیز خوبی است که مدیران سایپا ندارند طمع و سوء استفاده هم حدی دارد چرا مردم را اینقدر اذیت می کنید؟چه خبر است؟ چرا ادای شتر مرغ را در می آورید (شما و شورای بی غیرت رقابت) مسئولین دولتی هم خودشان را کنار کشیدند! این مردم را درمقابل خودروسازان حریص تنهاگذاشتند!

    • اقا واقعا یک خرده منطقی باشید چرا ارزش پول مردم رو به تورم روز حساب نمیکنید،فقط جوش خودرو سازای دزد رو میخرید لعنت وتف به غیرت هرچی مسئول بی تفاوت،بیاید،۸۰ملیون مردم راکه خرداد ریختند بادلار۱۶هزارتومان،الان بادلار۲۴حساب کنید،تورمشو،بکشید روش،که پول مردم میشه۱۲۰ملیون،بعد ماشین شاهین رو هم با دلار روز حساب کنید،خردادبا دلار۱۶تومان بوده،۱۶۰،الان دلارشده،۲۴،قیمت شاهین ۲۴۰ملیون،باید۱۲۰ دیگه ازمردم بگیرن نه اینکه۱۸۲ملیون،خیلی نامردین،بی غیرتای مسئولین چرا کاری برای مردم نمیکنند

    • دزد خود دولته اخوی . ایناهم جیره خور و دست نشانده همون دولتی هستند که فرمانبر اهداف انگلیسه

    • آقایون سایپا چرا برای نگهداری۸۰ میلیون پیش پرداخت خرید شاهین چیزی تخفیف در نظر نگرفتید

    • اقا واقعا یک خرده منطقی باشید چرا ارزش پول مردم رو به تورم روز حساب نمیکنید،فقط جوش خودرو سازای دزد رو میخرید لعنت وتف به غیرت هرچی مسئول بی تفاوت،بیاید،۸۰ملیون مردم راکه خرداد ریختند بادلار۱۶هزارتومان،الان بادلار۲۴حساب کنید،تورمشو،بکشید روش،که پول مردم میشه۱۲۰ملیون،بعد ماشین شاهین رو هم با دلار روز حساب کنید،خردادبا دلار۱۶تومان بوده،۱۶۰،الان دلارشده،۲۴،قیمت شاهین ۲۴۰ملیون،باید۱۲۰ دیگه ازمردم بگیرن نه اینکه۱۸۲ملیون،خیلی نامردین،بی غیرتای مسئولین چرا کاری برای مردم نمیکنند

  2. بیشرف رذل هیچی ندار که میگی شورای محترم (کثافت) رقابت قیمت گذاری کرده و سایپای (دزد) هیچ نقشی در قیمت نداشته است ، و ما به نظر محترم شورای رقابت این قیمت را اعلام کرده اینم و تابع قوانین هستیم ، اگر شورای رقابت اعلام میکرد صدو پنجاه ملیون ،باز هم به نظر محترم شورای رقابت موافق بودید و تمکین می کردید ، خیلی بیشرف و دزد هستید به قول معروف سگ زرد برادر شغاله ، خدا لعنتتون کنه که ذره ای وجدان ندارید ، شرف ندارید …

        • تو را خدا قیمت را بیارن پایین ما چندماه انتظار می کشیم حالا نمی تونیم پول رو جور کنیم باید قسطی کنندبیاییدباهم اعتراض کنیم که شاید یه مسول به دادمون برسه

  3. اخه من نمیتونم بقیه پول را جور کنم باید انصراف بدم .چه خبر ۳۰۰ میلیون یک ماشین ۸ سوپاپ.لااقل قسطی بکنند الان که ارز قیمتش اومده پایین باید قیمیت خودرو هم بیاید پایین.یک ماشین ملی اون هم با قرعه کشی با پیش پرداخت ۸۰میلیون بعد ۸ ماه هیچ سود و تخفیفی ندارد. کسی هم پاسخگو نیست این یک کلاهبرداری ودزدی است که مسئولین، شکل و لعاب قانونی به اون دادند .حاکمیت خودش کنار کشیده .یک نمونه فروش زوری که میخواهند یک ماشین را با قیمت واویلا (پژوتیوفایو ۱۲۶ اعلام شده)نه میشود فروخت ،نه میشود تعویض پلاک کرد .نه میشود تخفیف گرفت.مسئولین سایپا پا گذاشتن تو خرخره آدم میگویند حتمن باید این ماشین بخری اون هم با قیمت گزاف هیچ حق اعتراض و نفس کشدن نداری.

    • بیشتر اونایی که نوشتن برای سود بوده.
      خوب زوری که نیست حالا که احتمالا قیمت بازارش کمتر شده از کارخونه انصراف بدید… اینقدر فحش ندید. والا ما هم خواستیم بنویسیم هیچ جا نزده بود قیمت قطعی ۱۶۰ تومن اگرچه به نظر من دنا پلاس حداقل موتوری سره قیمتش همینه! تقاضا کم بشه سازنده هم فکری میکنه!

  4. واقعا برا خودم متاسفم که ثبت نام کردم و به اسمم در اومد ۸۰ تا دادم بهشون به امید اینکه ۸۰ تا دیگه باید بدم ،بعد الان متوجه شدم باید ۱۹۰ تومن دیگه بدم .نمیتونم بخرمش چند ماه پول بی زبونم رو دادم دست این دزد ها کاش یه کاری باهاش میکردم یه سودی ازش می‌بردم

  5. خاک برسشون آخه اگرباتور م هم بخوایم حساب کنیم من ۱۰۸گرم طلاق فروختم شد ۸۰میلیون تا تونستم ثبت نام کنم الان اگه همون۱۰۸گرم روبه قیمت امروز حساب کنیم میشه ۱۳۰میلیون الان ماشین باقیمت تورم که خودشون خیلی هم استادن حساب کنیم همون ۱۶۰که قبلاً گفتن میشه این ایناامدن باشورای رقابت دستشون وتو یه کاسه کردن که شما قیمت بدین تامردم نتونن حرف بزنن ما حق شمارو می دیم خدالعنتتون کنه پس پول ما که الان ۸ماه پیش شماست حسابی باهاش سود کردین روهم حساب کنید مال شما مال .مال مابین المال

    • میدونید دیگه این خودرو سازا خیلی بد شدن میدونی چرا چون انحصار دارن و هر شرایطی بگن باید بگیم چشم شما نگاه کن ببین امسال هر سه ماه با تورم و قیمت ارز گرون میکردن با هزار تا شرطم قرعه کشی میکردن حالا که قیمت ارز رو به پایینه به بهانه مختلف خواستن دوباره برا زمستون گرون کنن که شورای رقابت زیر بار نرفت حالا رفتن دست به دامن بالایا شدن که داریم ضرر میکنیم همین چند روز پیش جهانگیری وارد عمل شد که قرعه کشی رانت داره کدوم رانت قرعه کشی که با هفت تا فیلتر مختلف میشه ثبت نام کرد ایا حالا برنده بشی یا نه اگه برنده ام بشی میشی یه حواله دار شاهین که ۸ ماه پولتو دادی دستشون بدون کوچکترین سود مشارکت و هدیه و تخفیف اونم با قیمت فضایی و ماشینی که سند در رهن تا یکسال موتور توربو شده پراید که اگه اینکارو نمیکردن این ماشین با این وزن واین موتور راه نمیرفت حالا شما بگید این انصافه دستتم به هیچ جا نمیرسه اخرش میگید بعد ۸ ماه بیاید انصراف بدید حالا هم خوب میگن اصلا پیش فروشش غیر قانونی بوده شما بگید حالا قرعه کشی رانت داره!!!!

  6. اگر با این قیمت بخواند بدهند من پس میدم. ماشینی که موتورش پراید باشه ۱۶۰ تومن هم زیاده تا برسه به ۲۶۷ تومن. این کلاهبرداری هستش در روز روشن. قوه قضائیه و بازرسی هم چشماش بسته و انگار وعده مفتی بهشون دادن

    • واقعا چه فکری میکنید ؟
      نمیگید مردم پس انداز و طلای خودشونو فروختن واسه پیش خرید و بابت باقیشم به اندازه ای که زور بزنن جور کنن حساب میکنن و بعد از ۴ ماه ۱۰۰ میلیون راحت میکشید روش ؟؟؟
      فقط امیدوارم چرخ روزگار بچرخه و این بلا و شرمندگی سر تک تک کسانی که این بلا رو سر مردم میارن بیاد
      الهی آمین

  7. باسلام متاسفانه قراردادهای خود رسازان یک برده داری مدرن است شما ببینید که چه چیز بنفع مصرف کننده دارد همه قرارداد برای خودرو ساز می باشد شما بعد از چند ماه به خواهی انصراف بعلت عدم امکان مالی بدهید یک ریال بابت پولی که داده اید بشما تعلق نمی گیرد جالب اینجاست که به سهام داران هم چند سال است که سود پرداخت نکرده اند معلوم نیست این پول ها را چه می کنند قابل توجه دادستانی محترم

  8. والله بخدا به فاطمه زهرا این ماشین شاهین نه اغراق ق می کنم ونه دروغ می گویم بهترین قیمنت براش همون ۱۶۰ میلیون هست این مسئولین کجای به درد مردم رسیدگی کنین مردم را جریحه دار میکنین بریزن خیابون از آب گل آلود ماهی بگیریمن؟آیا در این کشور کسی صدای مظلومیت ما را نمی شود؟ چرادولت ول کرده ؟ای خدا خودت به داد این مملکت برس

  9. واقعا کسی نیست جلوی این دزدی رو بگیره؟ اون موقع گفتن دو تا ۸۰ میلیونی!
    الان میگن باید بجای ۸۰ میلیون ۱۷۰ میلیون بدید!
    چقدر واقعا بی کفایت هستند مسئولان.
    چقدر بی لیاقت هستیم ما هم !

  10. واقعا کسی نیست جلوی این دزدی رو بگیره؟ اون موقع گفتن دو تا ۸۰ میلیونی!
    الان میگن باید بجای ۸۰ میلیون ۱۷۰ میلیون بدید!
    چقدر واقعا بی کفایت هستند مسئولان.
    چقدر بی لیاقت هستیم ما هم !

  11. واقعا کسی نیست جلوی این دزدی رو بگیره؟ اون موقع گفتن دو تا ۸۰ میلیونی!
    الان میگن باید بجای ۸۰ میلیون ۱۷۰ میلیون بدید!
    چقدر واقعا بی کفایت هستند مسئولان.
    چقدر بی لیاقت هستیم ما هم !

  12. سایپا بزرگترین شرکت فرغون ساز و کلاهبردار و اعضای شورای رقابت که دلال و کارچاق کن این خودرو سازها . خدا می‌دونه از سایپا چند گرفتن که صد میلیون روی این شاهین بد فرم مشابه خودروهای چینی کشیدن . هیهات من الذله

    • واقعا همان ۱۶۰میلیون خوبه اگه دعوت نامه هاراتکمیل وجه نکنیم حتما تصمیم بهتری میگیرند

  13. واقعا همان ۱۶۰میلیون خوبه اگه دعوت نامه هاراتکمیل وجه نکنیم حتما تصمیم بهتری میگیرند

  14. چطوری قیمت خودرو زمان ثبت نام ۱۶۰ میلیون بوده الان شده ۲۶۰ میلیون ولی ۸۰ میلیون ما همون ۸۰میلیون هست آخه کجاش انصاف هست..حداقل اونها ۸۰میلون ما را بهش اضافه نکن .چون پول ما که دست خودشون بود اون زمان که ماشین ارزونتر بوده دادن به قطعه.اخه این انصاف هست که بیان با پول ما قطعه بخرن اون وقت قیمت را ببرن بالا این خودرو اگر قرار هست قیمتش بره بالا.باید فقط تورم ۸۰میلیونی که پرداخت نکردیم را حساب کنن.انصاف هم خوب چیزی هست

  15. واقعا انصاف و مروت کجاست؟ شما به ما گفتی ۱۶۰ میلیون تموم میشه الان میگی ۲۷۰ میلیون. از کجا بیاریم بدیم؟ مگه پول علفه خرسه که چید و آورد؟؟؟ لااقل یه جو انصاف داشته باشین حداقل سودبانکی پولمونو بدید انصراف بدیم. ندید هر کاری که بتونم انجام میدم تا جلوی این ظلمو بگیرم. به هر جایی که بتونم شکایت می کنم. اصلا همه بیاید به بیت رهبری، نهاد ریاست جمهوری، وزارت صنعت و معدن، مجلس، سازمان بازرسی، قوه قضاییه شکایت کنیم یکی پیدا میشه رفع ظلم کنه. لطفا همه پیگیر بشین، تهرانی ها حضوری برن و شهرستانی ها از طریق سایت. اگه متحد بشیم جلوی ظلم سایپایی ها رو می گیریم. یا علی

  16. همه شکایت کنید لطفا به نماینده ها زنگ بزنید. ببینیدشون به تلفن. به آقای رییسی زنگ بزنید. به سازمان بازرسی برید. دست رو دست نذارید لطفا.

  17. دارید بااینده و سرمایه زندگی مردم بازی می کنید مگه درامد سالایانه ما باماهی ۳تومن حقوق چقدر میشه؟ واسه من جوون ۱۶۰ یعنی همه دارو ندارم که با کلی برنامه ریزی و قرض تونستم تا دی ماه جورکنم بعد شما تا ۱۹۰ قیمت رو افزایش دادید خدا ازتون نگذره پولمون رو برگردونید

    • شاهین اصلا تولید شده که اینا دعوتنامه فرستادن.کلا کلاه بردارن.فقط این وسط کلی پول تو حسابشون کردن.برید پولتون و پس بگیرید تا از نصف هم کمتر نشده .

  18. واقعا تف به شرفتون مثلا تو مملکت اسلامی دارین بی شرفی میکنید. موقع ثبت نام حرف از ۵۰ درصد قیمت ماشین میزنید بعد الان به روز حساب میکنید پس ۸۰ تومن اونروز ما چی میشه با دلار ۱۶ تومن. بخدا که دزد و کلاهبردار هستین. منکه انصراف نمیدم ولی به همه جا شکایت میکنم و از حرفای خودتون که همه جا ثبت و ضبط شده علیه خودتون استفاده میکنم و داد مظلومی مثل خودم و بقیه از شما گرگ ها میگیرم. لعنت به این پولهایی که میبرین سر سفره زن و بچتون حرومه حروم حروم . بهم نفهم

  19. الان که دلار داره به قیمت قبلی میرسه چرا قیمت ماشین راهم باید بااین قیمت حساب کنن مگه نمزگن با دلار حساب میشه اولا پول ایران دلار نیست ثانیا قیمت دلار خیلی کاهش داشته داره به به ۱۵ هزار میرسه لعنت به سایپا

  20. بهترین راهش همینه که همه برن نمایندگی انصراف بدن و هیچکی حواله ش رو به غیر نفروشه تا ماشینشون رو دستشون باد کنه

  21. بیخودی سر و صدا نکنید بخدا هیچ اتفاقی نمی افنه خواستند با پولتون بازی کنند و سرتون کلاه بزارن که گذاشتن شکایت کی را به کی میکنید دست همه شون توی یه کاسه هست ببینید اصلا حتی تو این مدت یه جواب ساده هم از طرف سایپا در مقابل مشکلات شاهین نرسیده .شورای رقابت اصلا نه تخصص داره نه هیچی بلده برید ببینید چه کسانی هستن هر چی بهشون بگن انجام میدن وقتی سبیل خودشون هم چرب میشه . من شما کارمند هم بماند.قشر ضعیف همیشه بدبختن وگرنه یه ماشین خارجی میگرفتن که خیالشون راحت باشه .اصلا چرا مدیر سایپا نمیاد در مورد این خودرو با موتور تیبا توضیح بده .چون خودش میدونه چه گندی زده .البته در پایان بگم گروهی میریزن بحساب ماشینم میگیرن و هیچ اتفاقی هم نمی افته

  22. خدابراتون نسازه دزدای کثیف، چه خبرتونه چقدربی انصافید؟؟ با۸۰میلیون ۸ماه پیش ما ودلار۱۶هزارتومانی قطعه خریدین حالابادلار۳۰هزارتومانی قیمت خودرو روحساب کردین درصورتی که الآن دلار۲۱هزارشده اماسایپاالآن که دلار داره پایین میادقیمتوپایین نمیاره همه جوره نامردی ودزدی وبی عدالتی به نفع سایپاست… نمیدونیم چراهیچ مرجعی وجودنداره که حق مردم روبتونه ازاین نامردهابگیره… به کی وکجاپناه ببریم ازاین ظلم بزرگ…. من که واقعاً درتوانم نیست ۲۰۰میلیون هم جورکنم چه برسه به۲۶۷و۴۰۰… خداذلیلتون کنه بحق علی….

  23. ساپیا محبت کنه وام بده تا مشکل مردوم حل بشه این تنها راحل مشکله قابل توجه. مسولین خودرو تارا هم به درد نمیخوره اونم همان سمند ه ملت نخرن باز شاهین ایمنی وقشنگی داره تارا که سمنده

  24. من که انصراف میدم… واقعاً ۱۶۰بیشترارزش نداره
    گیریه مشت دزدسرگردنه افتادیم بخدا

  25. مگه دیوونه ایم ۲۸۰بدیم ماشین لگن ایرانی سوارشیم من که میرم ماشین دست دوم خارجی میخرم سگش می ارزه به این آشغالااااا

  26. کاش ۱نفر فقط ۱نفر پیدا میشد حق این ملت مظلوم رو از این ظالمین میگرفت! دیگه اعتراض و صدای مردم هم به گوششون نمیرسه!!!!
    پول ماشین برلیانس با موتور میتسوبیشی رو فدای تولید داخلی کردیم و این شد نتیجه’ش!
    واژه دزد و حرامخوار برای افرادی که از سادگی و صداقت مردم سوء استفاده می کنند کمه.
    روزگارشان سیاه آنانکه روزگارمان را سیاه کردند…

  27. همیشه تمام تاوان ها رو قشر ضعیف دادن ،ضعیف از هر نظر ،مالی ارتباطی و…
    اگه ما هم ارتباط داشتیم موقعیت آپشنال زندگی برای ما میشد،نه این که بخاطر جو گیر شدن از کیلس استارت و سانروف و آپشن های معمولی دنیا اینجوری از هول هیچ چیز بیافتیم تو دیگ ،خلاصه که نمیشه مسئولین این اعتراضات و نبینن،اگه میبینن و هیچی….که هیچی
    اگه نمیبینن خواهش عاجزانه دارم ببینن و بشنون که جوون مملکتشون دغدغه اصلیش شده آهن پاره،این لیاقت جوون ایرانی نیست بسه دیگه تمومش کنید

  28. تو را خدا قیمت را بیارن پایین ما چندماه انتظار می کشیم حالا نمی تونیم پول رو جور کنیم باید قسطی کنندبیاییدباهم اعتراض کنیم که شاید یه مسول به دادمون برسه

  29. نخرید تنها راهش اینه ک نخرید با اینکار اعتماد مردم رو هم از بین بردن. خود من جزو برندگان بودم ولی الان نمیخوام بقیه وجه رو واریز کنم و پولمو پس میگیرم.

  30. آقای باقری شما خودت هنگام پیش ثبت نام تابستان لفظا اعلام کردید پنجاه درصد قیمت خودردو.حال زدید زیر حرفتون.این هیچ!!
    حالا مشکلی نیست هشتاد میلیون را با تورم دلار اون موقع تا الان حساب کنید بعد مابه التفاوت خودرو را بگیرید؟!!!!

  31. سلام دوستان من تاریخ تحویل خودرو ۱۲/۹۹
    بوده ولی با چند ماه تاخیر دعوت نامش امد ولی به دلیل بیماری درگیریهایی که داشتم نتونستم در بازه زمانی مقرر تکمیل وجه کنم دوستان ممنون میشم راهنمایی کنید چکار باید کنم و تکلیف چی میشه
    اخه نمایندگی نامه زد تهران جواب داد که به دلیل محدودیت قادر به فرستادن دعوت نامه مجدد نیست
    من الان باید کجا اعتراض و پیگیر کارم بشم
    سود انصارفم که نداره ۸ ماه هم که پولم تقریبا گذاشته از واریزی اولیه بدونه هیچ سودی

  32. سلام خدا لعنت کنه سایپا رو لااقل به پولی که یک سال پیش گرفته اید افزایش ندهید الان بازار ارزان تر هست از قیمت کارخانه دزد های کثیف.

  33. یک سال ۱۳۴ میلیون پیش گرفتن بدون سود مشارکت دومرتبه هم در طول این مدت افزایش قیمت دادن الانم میگن تحویل بجای یک ماهه دوماهه است . قیمت بازار هم که الان کمتر از کارخونه است . هیچی کس نیست بداد این مردم برسه .گناه ما چی که میخوام ماشین صفر کمتر از قیمت بازار بخریم باید همه جوره ترتیب مردم داده بشه!!!!

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

قیمت پایه سئات آتکا خودروسازان راین چقدر است؟

قیمت پایه سئات آتکا خودروسازان راین مشخص شد. براساس اطلاعات رسمی سازمان امور مالیاتی کشور، سئات آتکا را می‌توان...

پست‌های مرتبط