ساعت کاری مراکز معاینه فنی اعلام شد

از دست ندهید

حسین مقدم مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران ساعت کاری مراکز معاینه فنی را اعلام کرد.

بیت ران – مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران از افزایش ساعت کاری مراکز معاینه فنی خبر داد و گفت: روزانه حدود ۴۵۰۰ راننده جهت انجام معاینه فنی خودروهایشان به مراکز معاینه فنی مراجعه می کنند.

حسین مقدم مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران درباره آمار انجام معاینه فنی خودروهای پایتخت طی ۹ ماهه امسال اظهار داشت:‌ از ابتدای سال تا پایان آذر رانندگان یک میلیون و ۲۳۷ هزار دستگاه خودرو به مراکز در شهر تهران مراجعه کردند که تقریبا در مقایسه با آمار سال گذشته، روند افزایشی یا کاهشی نداشته است.

وی افزود:‌ در حال حاضر روزانه ۴ هزار و ۵۰۰ دستگاه خودرو رانندگان آن به مراکز در شهر تهران مراجعه می‌کنند و وضعیت مراجعات در شرایط عادی قرار دارد و تقریباً همه مراکز فاقد صف انتظار است.

انواع آزمون ها در معاینه فنی خودرو

مقدم ادامه داد: ۸۸۶ هزار دستگاه خودرو معاینه فنی آنها مربوط به مراجعه اول بوده که ۱۷ درصد از آنها در آزمون آلایندگی گازهای خروجی از اگزوز، ۱۱ درصد در آزمون هم‌راستایی چرخ‌ها، ۴ درصد در کمک‌فنر، ۱۴ درصد در تست ترمز و ۱۶ درصد در عیوب ظاهری مردود شدند. در مجموع ۳۷ درصد از خودروها به علت نقص فنی رانندگان آن موفق به گرفتن معاینه فنی در مراجعه بار اول نشدند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در ۹ ماهه امسال ۸۳۸ هزار گواهی معاینه فنی صادر شده، ۲۲۵ هزار گواهی آن مربوط به معاینه فنی برتر است و در مجموع حدود ۲۵ درصد از خودروهای مراجعه کننده به این مراکز در شهر تهران دارای معاینه فنی برتر هستند.

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران همچنین از افزایش ساعت کاری مراکز معاینه فنی از امروز خبر داد و گفت: بنا به درخواست شهروندان، مبنی بر افزایش ساعت کاری معاینه فنی، این مراکز یک ساعت بیشتر فعالیت خواهند داشت.

به گزارش فارس، وی گفت:‌شهروندان می‌توانند جهت اطلاع از آخرین وضعیت فعالیت مراکز به سایت ستاد معاینه فنی تهران به نشانی inspection.tehran.ir مراجعه و یا با سامانه ۹۶۰۰۶۰۰۰ تماس بگیرند.

بیشتر بخوانید:

تولید نیسان وانت متوقف می شود؟

دلایل افزایش قیمت خودرو در بازار + قیمت برخی محصولات که گران شده اند

فرمول جدید قیمت گذاری خودرو + خودروهایی که شامل قیمت گذاری می شوند




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

تولید پارس ۷۵ درصد افزایش می‌یابد

براساس تصمیم سازمان ملی استاندارد برای تمدید مجوز تولید پارس از سوی ایران خودرو، این خودروساز اعلام کرد که...

پست‌های مرتبط