تولید وانت نیسان ادامه دارد / آغاز شماره گذاری نیسان وانت‌های زامیاد

از دست ندهید

شرکت زامیاد با اعلام آغاز شماره گذاری نیسان وانت‌های زامیاد، از ادامه تولید وانت نیسان با موتور یورو۵ خبر داده است.

بیت ران – شرکت زامیاد اعلام کرد که با توجه به صدور مجوزهای مربوطه برای شماره گذاری وانت های زامیاد از سوی سازمان حفاظت محیط زیست و شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، شماره گذاری این خودروها در روزهای آتی آغاز خواهد شد.

طبق اعلام سازمان حفاظت محیط زیست، برای اینکه شرکت زامیاد بتواند به تعهدات خود در قبال مشتریان خودروهای وانت زامیاد عمل کند، مقرر شد مجوز شماره‌گذاری برای این نوع خودروها صادر شود.

براساس اعلام این شرکت، صدور مجوز نهایی پلاک گذاری خودروها در اختیار پلیس راهور است که این امر با انجام مراحل اداری در روزهای آینده، نهایی خواهد شد.

شرکت زامیاد همچنین در واکنش به مطالب درج شده در برخی رسانه ها مبنی بر متوقف شدن تولید وانت های زامیاد تا پایان سال جاری، اعلام کرد که با توجه به اخذ مجوزهای قانونی مربوطه، تولید وانت های زامیاد با موتور Z24 تا پایان سال جاری ادامه خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی زامیاد، به موازات آن و با بی‌اثر ساختن تحریم ها، این مجموعه با کمک شرکت های دانش بنیان، توانسته است گواهینامه تایید آلایندگی یورو ۵ + EOBD برای وانت های تولیدی با موتور Z24NI را از “شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران” و نیز شرکت بازرسی مورد تایید سازمان حفاظت محیط زیست اخذ کند.

همچنین مطابق با برنامه های توسعه‌ای گروه خودروسازی سایپا و هماهنگی انجام شده با سازمان حفاظت محیط‌زیست در راستای قانون هوای پاک، این شرکت قصد دارد در آینده‌ای نزدیک موتوری با بازدهی بیشتر و با تکنولوژی روز، جایگزین موتور فعلی کند.

تولید وانت نیسان
ادامه تولید وانت نیسان با وعده موتور جدید در آینده نزدیک

یادآوری هایی درباره نیسان وانت

هر جا او را دیدید به او راه بدهید! نه به خاطر حرمت سنش و ابعاد بزرگش، به این دلیل که ترمز ندارد!

هرچه سایپا سعی کرد و روی سیستم ترمز آن تغییرات داد، اما این پیرمرد زحمتکش قصد ایستادن ندارد که ندارد.

موتور استفاده شده در این وانت همان موتور قدیمی Z24 نیسان با قدرت ۱۰۰ اسب بخار و ۱۹۰ نیوتون متر گشتاور است.

ظرفیت حمل بار آن دو هزار و ۱۰۰ کیلوگرم است و شاسی بسیار مستحکمی دارد.

همه می دانند که خیلی قدیمی شده، کابینش تنگ است، ترمز و امکانات ندارد، اما علیرغم همه این ها این پیرمرد همچنان بی رقیب است.

برای جابجایی بارهای سنگین وزن یکه تاز بازار است و قیمت صفر آن به ۲۸۰ میلیون تومان رسیده است.

بیشتر بخوانید:

استاندارد یورو ۵ شاخ به شاخ با نیسان آبی

بررسی وانت بار های موجود در کشور + قیمت و راهنمای خرید

وانت جک T8 در ایران ؛ بررسی مشخصات فنی و ظاهری و قیمت احتمالی




1 دیدگاه

  1. آلایندگی این رو برطرف کنن، ترمزاش رو چیکار می‌کنن؟ ایمنی تصادفش چی؟ اونا هم یورو ‌پنجه؟!

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

الزامات سفر نوروزی + جدول بازدید و سرویس دوره‌ای خودروهای داخلی

الزامات سفر پیش‌نیاز هر سفر ایمنی است و هر راننده باید پیش از شروع سفر آن را فراهم کند....

پست‌های مرتبط