نتایج قرعه کشی ایران خودرو برای پیش فروش ۲۰ هزار دستگاه

از دست ندهید

با برگزاری قرعه کشی، نتایج قرعه کشی ایران خودرو برای طرح پیش فروش ۲۰ هزار دستگاه از محصولات این شرکت اعلام می شود.

بیت ران – مراسم قرعه کشی طرح پیش فروش ۲۰ هزار محصول ایران خودرو با حضور نمایندگان نهادهای ناظر در محل سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش این شرکت برگزار شد.

فهرست منتخبان برای ثبت نام نهایی پس از تایید فرآیند قرعه کشی توسط نهادهای ناظر از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو اعلام خواهد شد. همچنین پیامک اطلاع رسانی برای برگزیدگان ارسال خواهد شد.

پذیرفته شدگان در این طرح، به مدت پنج روز مهلت خواهند داشت تا نسبت به پرداخت وجه اولیه خودرو اقدام کنند و در صورت عدم واریز وجه نفرات از لیست ذخیره جایگزین خواهند شد.

به گزارش ایکوپرس، در این طرح محصولات پارس بنزینی، پژو ۲۰۶ تیپ دو و سمند ال ایکس با موعد تحویل شهریور تا آبان ۱۴۰۰ عرضه شده است.

نتایج قرعه کشی ایران خودرو
نتایج قرعه کشی ایران خودرو

پخش مراسم قرعه کشی با کیفیت تصویر HD

ایکوپرس از تغییراتی در مراسم قرعه کشی ایران خودرو خبر داده است.

به گزارش این ارگان خبری ایران خودرو:

«گروه صنعتی ایران خودرو با هدف بهره مندی از ظرفیت های موجود در مسیر شفاف سازی و اطلاع رسانی فرآیند قرعه‌کشی، اقدام به پخش زنده مراسم قرعه کشی از طریق پایگاه اینترنتی ikco.ir کرد.

با توجه به استقبال مخاطبان از پخش زنده مراسم قرعه کشی نهمین مرحله فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو با کیفیت تصویر HD، این شرکت در صدد است تا پوشش زنده تصویری سایر رویدادها و مراسم را نیز از این طریق انجام دهد.

ارایه تصویر با کیفیت و امکان خوانش اعداد و اطلاعات قرعه کشی به صورت شفاف،‌ که همواره مورد خواست مخاطبان بوده، از ویژگی های این برنامه بود که رضایت آنان را در پی خواهد داشت.

گستره وسیع جامعه ذینفعان گروه صنعتی ایران خودرو، به استفاده از ابزارهای متنوع اطلاع رسانی ضرورت بخشیده و از این رو استفاده از ظرفیت موجود در سایت این شرکت برای پوشش زنده تصویری در دستور کار قرار گرفته است.»

بیشتر بخوانید:

قیمت تایر پراید در بازار / عرضه کارخانه ها زیاد نشده است

ریزش قیمت خودرو در بازار به زیر نرخ‌ کارخانه‌ امکان پذیر است

ترخیص کامیون‌های دست دوم آسیایی و اروپایی

راه‌اندازی خط تولید سمند و دنا در سوریه + زمانبندی




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

سامانه فروش خودرو سود ده‌ترین بانک ایران!

سامانه فروش خودرو که با هدف حذف دلالان و شفافیت خودروهای فروخته شده تاسیس شد، به محلی برای سرمایه‌گذاری...

پست‌های مرتبط