قیمت تایر پراید در بازار / عرضه کارخانه ها زیاد نشده است

از دست ندهید

با توجه به اینکه کارخانه های لاستیک سازی مجوز قیمت گذاری و افزایش قیمت را گرفته اند اما تولید زیاد نشده،  قیمت تایر پراید در بازار بسیار بالا ست.

بیت ران – داوود سعادتی‌نژاد رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک گفت: در صورت افزایش عرضه، شکاف قیمتی تایر پراید هم برطرف شده و دلال بازی در این حوزه به صفر خواهد رسید.

داوود سعادتی‌نژاد با اشاره به اینکه با وجود افزایش ۵۰ درصدی قیمت کارخانه ای تایر هنوز تعدادی از کارخانجات عرضه محصولات خود را به بازار آغاز نکرده اند، افزود: برخی از کارخانجات هزینه خرید تایر را دریافت کرده اند اما هنوز عرضه شروع نشده همین امر عاملی شده تا در بخش تایر پراید اختلاف قیمت کارخانه تا بازار به وجود آید.

وی با بیان اینکه در حال حاضر قیمت تایر پراید دولتی حدود ۹۸۰ هزار تومان است، گفت: این تایر در سطح بازار یک میلیون و ۱۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان به فروش می رسد.

رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک تصریح کرد: جالب اینجاست در بخش تایر پژو تعدادی از واحدها با افزایش عرضه حتی فروش هایی پایین تر از قیمت دولتی دارند به نحوی که قیمت دولتی تایر پژو یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است اما با قیمت یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان هم در سطح بازار به فروش می رسند.

سعادتی نژاد گفت: در صورت افزایش عرضه شکاف قیمتی تایر پراید هم برطرف شده و دلال بازی در این حوزه به صفر خواهد رسید.

به گزارش تسنیم، وی به مشکلات سامانه جامع تجارت در بخش تایر اشاره کرد و افزود: این سامانه تا حدودی مشکلات را در کندی فروش به وجود آورده  و همین امر تأثیرات خود را بر کاهش عرضه محصول در بازار گذاشته است.

بیشتر بخوانید:

لاستیک دولتی و نحوه ثبت نام آن؛ قیمت انواع لاستیک ایرانی و خارجی در بازار

افزایش قیمت لاستیک موتورسیکلت +جدول قیمت روز انواع تایر موتورسیکلت

علت افزایش قیمت لاستیک خودرو + قیمت انواع تایر در بازار

لاستیک رادیال چیست و چه کمکی به خودرو می کند؟




1 دیدگاه

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار دو برابر کارخانه

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار به دو برابر کارخانه رسیده‌است. انواع مدل‌های این خودرو با...

پست‌های مرتبط