کاهش ۳۰ درصدی قیمت خودرو در بازار

از دست ندهید

رییس اتحادیه فروشندگان و نمایشگاه‌داران خودرو اعلام کرد در ۲۰ روز گذشته شاهد کاهش ۳۰ درصدی قیمت خودرو در بازار هستیم.

بیت ران – سعید موتمنی رییس اتحادیه فروشندگان و نمایشگاه‌داران خودرو اظهار داشت: روند قیمت‌ها همچنان کاهشی است به طوریکه نسبت به ۲۰ روز پیش قیمت خودرو ۳۱ تا ۳۲ درصد کاهش پیدا کرده است و این افت قیمت با کاهش قیمت ارز ادامه دارد.

وی با اشاره به کاهش قیمت خودرو در بازار اظهار داشت: با توجه به تعطیلی نمایشگاه‌های خودرو، قیمت‌های اعلامی مربوط به سایت‌ها است. روند قیمت‌ها همچنان کاهشی است به طوریکه نسبت به ۲۰ روز پیش قیمت خودرو ۳۱ تا ۳۲ درصد کاهش پیدا کرده است و این افت قیمت با کاهش قیمت ارز ادامه دارد. البته هنوز قیمت‌ها به نرخ ۱۰ شهریور امسال نرسیده است. قیمت‌هایی که بعد از ۲۰ شهریور اعلام شد روی کاغذ بود و در واقع خرید و فروشی انجام نمی‌گرفت.

برای آگاهی از قیمت خودرو اینجا کلیک کنید.

کاهش 30 درصدی قیمت خودرو
کاهش ۳۰ درصدی قیمت خودرو

خریداران خودرو از واحدهای صنفی معتبر خرید کنند

وی با اشاره به قیمت‌های روز خودرو گفت: پژو ۲۰۶ تیپ ۲ که به ۲۵۰ تا ۲۶۰ میلیون تومان رسیده بود به کمتر از ۱۷۰ میلیون تومان کاهش پیدا کرده است. سانتافه که ۳.۵ میلیارد تومان خرید و فروش می‌شد به ۲.۴ میلیارد تومان رسیده است.

موتمنی افزود: در بین خودروهای داخلی نیز تیبا ۱۱۰ میلیون، تیبا ۲ حدود ۱۱۴ میلیون و پراید ۱۳۱ به قیمت ۹۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

به گزارش ایلنا، رییس اتحادیه فروشندگان و نمایشگاه‌داران خودرو تصریح کرد: توصیه ما به خریداران خودرو این است که از واحدهای صنفی معتبر خرید کنند و پروانه آن را هم رویت کنند. اگر در این شرایط کرونایی خودرویی خریداری کنید که تعویض پلاک آن انجام نشود ممکن است مشکلات زیادی داشته باشد از جمله اینکه مشکل حقوقی یا فنی داشته باشد یا در رهن شرکتی باشد.

بیشتر بخوانید:

عرضه خودرو در بورس کالا + خودروهایی که عرضه می شوند و نحوه قیمت گذاری

ترخیص کامیون‌های اروپایی دست دوم آغاز شد

شرایط واردات خودرو از سوی نماینده مجلس اعلام شد

حذف شرط سند در رهن در فروش های اینترنتی و تقویت دلالی خودرو




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

الزامات سفر نوروزی + جدول بازدید و سرویس دوره‌ای خودروهای داخلی

الزامات سفر پیش‌نیاز هر سفر ایمنی است و هر راننده باید پیش از شروع سفر آن را فراهم کند....

پست‌های مرتبط