20.5 C
Tehran
پنجشنبه ۱ آبان ۱۳۹۹

مجله خودرویی آسفالت – فصل اول – قسمت اول

از دست ندهید

قیمت کارخانه محصولات ایران خودرو ویژه مشتریان اعلام شد

قیمت کارخانه محصولات ایران خودرو ویژه مشتریان در اردیبهشت 99 اعلام شد. بیت ران - گروه صنعتی ایران خودرو با...

نیسان آریا شاسی بلند الکتریکی ؛ مشخصات ظاهری محصول چیست؟

نیسان آریا شاسی بلند الکتریکی محصول جدیدی که برای ایرانی ها می تواند قابل توجه باشد، رونمایی شد. بیت ران...

افزایش نرخ محصولات ایرانخودرو گران فروشی است

افزایش قیمت تعدادی از محصولات شرکت ایران خودرو غیرقانونی و گران فروشی است. بیت ران - سخنگوی سازمان تعزیزات حکومتی...

مجله خودرویی آسفالت در فصل اول قسمت اول، شامل بخش نخست تاریخچه شرکت دایملر، داستان خودرو شاهین، تست خودرو جگوار آی‌پیس، تیمور ریشار عاشق آلفارومئو و قسمت اول مصاحبه با پیمان کارگر مدیرعامل شرکت اینفینیتی است.

بیت ران – تیم رسانه ای بیت ران با افتخار قسمت اول از فصل اول مجله خودرویی آسفالت را تقدیم می‌کند.

ابتدا در این مستند، به آغاز شکل‌گیری شرکت دایملر و مرسدس بنز می‌پردازیم.

در ادامه نگاهی موشکافانه به خودرو شاهین سایپا کرده‌ایم و با طراحان این خودرو صحبت می کنیم.

تماشای تست خودرو برقی جگوار آی‌پیس که جوایز مختلف خودرویی جهان را درو کرده است، را در این مجله از دست ندهید.

در بخش چهارم نگاهی به عشق و علاقه تیمور ریشار از اساتید بازسازی خودرو در ایران خواهیم انداخت.

تیمور ریشار را ماشین‌بازها، صندوقچه گنج خودروهای کلاسیک ایران می‌دانند؛ کسی که عاشقانه آلفارومئو را دوست دارد.

ریشار از گران‌ترین خودرو ایران تا گران‌ترین موستانگ ایران را بازسازی کرده است.

تیمور به غیر از قدرت بالای صفرسازی خودرو‌های کلاسیک و کم‌نظیر تاریخی، یک راننده ماهر و قهرمان اتومبیلرانی و نیزمهندسی بسیار کارکشته است.

تیمور ریشار خودروهای مختلفی داشته است؛ از فراری تا لامبورگینی، از رولزرویس تا بوگاتی تا عشق ازلی و ابدی‌اش؛ آلفارومئو. همه این خودروها زیر پای‌اش بوده‌اند.

و در نهایت در مصاحبه‌ای که برای اولین بار منتشر شده، به سراع بخشی از زندگی موفق‌ترین ایرانی صنعت خودرو جهان، پیمان کارگر که هم اکنون مدیرعامل اینفینیتی است می رویم.

این اولین مصاحبه مدیرعامل اینفینیتی با یک رسانه ایرانی است.

 

بیشتر بخوانید:

پلت فرم رهام چگونه است؟

سایپا رهام از سال آینده با موتور تیبا وارد بازار می شود

مصاحبه اختصاصی بیت ران با طراح رهام سایپا ؛ گامی به جلو

رونمایی از محصولات ایران خودرو ؛ حل مشکل موتور رهام و همکاری پلت فرمی

کامیون دست دوم وارداتی چه ویژگی هایی دارند؟ + جزئیات و آپشن ها

 

12 دیدگاه

  1. خدافوت آقای امین آزاد. چقدر جای نگاه شما در صنعت خودروی ایران خالی است. امیدوارم سالم باشید و پر قدرت ادامه بدهید.

  2. بسیارعالی بود و امیدوارم که در آینده ی مستند از کورش منصوری و همینطور آقای رضوانی تهیه کنید.

  3. اگر میشه بررسی کنید ببینید چرا قیمت سورن پلاس از دنا پلاس بیشتره. اونم حدود 15 میلیون کارخونه ای!

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

اختصاصی بیت ران؛

ساینا اس پارس خودرو ؛ تولید بطور محدود در سالن پراید

سایپا در حال تولید ساینا S در پارس خودرو است. ساینا اس پارس خودرو در سالن پراید در حال...

مرسدس AMG GT بلک سریز در نوربرگ ‌رینگ رکورد...

مرسدس AMG GT بلک سریز در پیست نوربرگ ‌رینگ در آلمان در یک رکورد گیری غیر رسمی رکورد زد. بیت ران - در یک رکوردگیری...

نیسان مگنایت محصولی جدید برای کشورهای در حال توسعه

نیسان مگنایت به عنوان محصولی جدید برای عرضه در بازار کشورهای در حال توسعه از سوی این شرکت معرفی شد. در ادامه مشخصات این...

چری تیگو 7 جدید را بشناسید + رقبا و...

چری تیگو 7 جدید از جدیدترین محصولات این شرکت چینی است که در ایران نیز عرضه خواهد شد. اما این محصول چری چه مشخصاتی...

وانت برقی هامر با 1000 اسب بخار قدرت معرفی...

وانت برقی هامر با هزار اسب بخار قدرت از سوی جنرال موتورز معرفی شد. بیت ران - بعد از سال‌ها انتظار، محصول جدید هامر با...

پست‌های مرتبط