23.4 C
Tehran
دوشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۰

مجله خودرویی آسفالت – فصل اول – قسمت اول

از دست ندهید

طرح واردات خودرو چیست؟ / جزئیات طرح تصویب شده در کمیسیون صنایع

طرح واردات خودرو در کمیسیون صنایع مجلس تصویب شد. نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار داشت: طرح...
شرایط تبدیل معوقات اعلام شد؛

طرح تبدیل معوقات ایران خودرو برای تیر 99

طرح تبدیل معوقات شرکت ایران خودرو برای تیر 99 اعلام شد. بیت ران - امیرحسین اسماعیل بیگی: ایران خودرو در...

بالاترین قیمت پراید در معاملات چقدر بوده است؟

این روزها اخباری مبنی بر قیمت های حدود 90 میلیون تومانی پراید به گوش می رسد، اما بالاترین قیمت...

مجله خودرویی آسفالت در فصل اول قسمت اول، شامل بخش نخست تاریخچه شرکت دایملر، داستان خودرو شاهین، تست خودرو جگوار آی‌پیس، تیمور ریشار عاشق آلفارومئو و قسمت اول مصاحبه با پیمان کارگر مدیرعامل شرکت اینفینیتی است.

بیت ران – تیم رسانه ای بیت ران با افتخار قسمت اول از فصل اول مجله خودرویی آسفالت را تقدیم می‌کند.

ابتدا در این مستند، به آغاز شکل‌گیری شرکت دایملر و مرسدس بنز می‌پردازیم.

در ادامه نگاهی موشکافانه به خودرو شاهین سایپا کرده‌ایم و با طراحان این خودرو صحبت می کنیم.

تماشای تست خودرو برقی جگوار آی‌پیس که جوایز مختلف خودرویی جهان را درو کرده است، را در این مجله از دست ندهید.

در بخش چهارم نگاهی به عشق و علاقه تیمور ریشار از اساتید بازسازی خودرو در ایران خواهیم انداخت.

تیمور ریشار را ماشین‌بازها، صندوقچه گنج خودروهای کلاسیک ایران می‌دانند؛ کسی که عاشقانه آلفارومئو را دوست دارد.

ریشار از گران‌ترین خودرو ایران تا گران‌ترین موستانگ ایران را بازسازی کرده است.

تیمور به غیر از قدرت بالای صفرسازی خودرو‌های کلاسیک و کم‌نظیر تاریخی، یک راننده ماهر و قهرمان اتومبیلرانی و نیزمهندسی بسیار کارکشته است.

تیمور ریشار خودروهای مختلفی داشته است؛ از فراری تا لامبورگینی، از رولزرویس تا بوگاتی تا عشق ازلی و ابدی‌اش؛ آلفارومئو. همه این خودروها زیر پای‌اش بوده‌اند.

و در نهایت در مصاحبه‌ای که برای اولین بار منتشر شده، به سراع بخشی از زندگی موفق‌ترین ایرانی صنعت خودرو جهان، پیمان کارگر که هم اکنون مدیرعامل اینفینیتی است می رویم.

این اولین مصاحبه مدیرعامل اینفینیتی با یک رسانه ایرانی است.

 

بیشتر بخوانید:

پلت فرم رهام چگونه است؟

سایپا رهام از سال آینده با موتور تیبا وارد بازار می شود

مصاحبه اختصاصی بیت ران با طراح رهام سایپا ؛ گامی به جلو

رونمایی از محصولات ایران خودرو ؛ حل مشکل موتور رهام و همکاری پلت فرمی

کامیون دست دوم وارداتی چه ویژگی هایی دارند؟ + جزئیات و آپشن ها

 

12 دیدگاه

  1. خدافوت آقای امین آزاد. چقدر جای نگاه شما در صنعت خودروی ایران خالی است. امیدوارم سالم باشید و پر قدرت ادامه بدهید.

  2. بسیارعالی بود و امیدوارم که در آینده ی مستند از کورش منصوری و همینطور آقای رضوانی تهیه کنید.

  3. اگر میشه بررسی کنید ببینید چرا قیمت سورن پلاس از دنا پلاس بیشتره. اونم حدود 15 میلیون کارخونه ای!

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

کیسه هوای عابر پیاده چیست و چگونه عمل می کند؟ / دانستنی های خودرو

کیسه هوای عابر پیاده چیست و اولین خودروسازی که از آن استفاده کرد کدام است؟ بیت ران - در دو...

مکانیسم عملکرد سنسور باران در خودرو چیست؟ / دانستنی...

مکانیسم عملکرد سنسور باران که در خودروهای رده متوسط و لوکس وجود دارد، چیست؟ بیت ران - الهام زهره وند: در ماشین های معمولی و...

دلکو چیست؟ در سیستم جرقه‌زنی خودرو چه وظیفه‌ای برعهده...

دلکو چیست از چه اجزایی تشکیل شده است؟ و چه وظیفه‌ای در سیستم جرقه‌زنی خودرو برعهده دارد؟ بیت ران - دلکو یکی از مهم‌ترین قطعات...

جدیدترین نیسان GT-R با پیشرانه ای ۵۶۵ اسب بخاری...

جدیدترین نمونه‌ از نیسان GT-R با پیشرانه ای ۵۶۵ اسب بخاری و تغییراتی در ظاهر و باطن این خودرو با نام T-spec معرفی شد. بیت...

قیمت لوازم یدکی خودرو کوییک + جدول

قیمت انواع لوازم یدکی خودرو کوییک را در این گزارش بخوانید. بیت ران - خودرو کوییک محصول سایپا در انواع دنده ای، اتوماتیک و کوییک...

پست‌های مرتبط