10.4 C
Tehran
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۹

مجله خودرویی آسفالت – فصل اول – قسمت اول

از دست ندهید

مرسدس بنز A 45 S پوزایدن، ۴ سیلندری با ۵۰۰ اسب بخار قدرت

کمپانی تیونینگ پوزایدن از نسخه تقویت شده مرسدس بنز AMG A 45 S رونمایی کرد که ۵۱۸ اسب بخار...

شاسی‌بلند جدید رنو

شاسی‌بلند جدید  رنو آرکانا برای بازار روسیه طراحی شده است. بیت ران- رنو می‌گوید این ماشین را که با توجه...

انواع گیربکس ؛ عملکرد گیربکس تیپ ترونیک و CVT را بشناسید

گیربکس منتقل کننده نیرو از موتور به چرخ های خودرو است. در ادامه ضمن آشنایی کوتاه با گیربکس، با...

مجله خودرویی آسفالت در فصل اول قسمت اول، شامل بخش نخست تاریخچه شرکت دایملر، داستان خودرو شاهین، تست خودرو جگوار آی‌پیس، تیمور ریشار عاشق آلفارومئو و قسمت اول مصاحبه با پیمان کارگر مدیرعامل شرکت اینفینیتی است.

بیت ران – تیم رسانه ای بیت ران با افتخار قسمت اول از فصل اول مجله خودرویی آسفالت را تقدیم می‌کند.

ابتدا در این مستند، به آغاز شکل‌گیری شرکت دایملر و مرسدس بنز می‌پردازیم.

در ادامه نگاهی موشکافانه به خودرو شاهین سایپا کرده‌ایم و با طراحان این خودرو صحبت می کنیم.

تماشای تست خودرو برقی جگوار آی‌پیس که جوایز مختلف خودرویی جهان را درو کرده است، را در این مجله از دست ندهید.

در بخش چهارم نگاهی به عشق و علاقه تیمور ریشار از اساتید بازسازی خودرو در ایران خواهیم انداخت.

تیمور ریشار را ماشین‌بازها، صندوقچه گنج خودروهای کلاسیک ایران می‌دانند؛ کسی که عاشقانه آلفارومئو را دوست دارد.

ریشار از گران‌ترین خودرو ایران تا گران‌ترین موستانگ ایران را بازسازی کرده است.

تیمور به غیر از قدرت بالای صفرسازی خودرو‌های کلاسیک و کم‌نظیر تاریخی، یک راننده ماهر و قهرمان اتومبیلرانی و نیزمهندسی بسیار کارکشته است.

تیمور ریشار خودروهای مختلفی داشته است؛ از فراری تا لامبورگینی، از رولزرویس تا بوگاتی تا عشق ازلی و ابدی‌اش؛ آلفارومئو. همه این خودروها زیر پای‌اش بوده‌اند.

و در نهایت در مصاحبه‌ای که برای اولین بار منتشر شده، به سراع بخشی از زندگی موفق‌ترین ایرانی صنعت خودرو جهان، پیمان کارگر که هم اکنون مدیرعامل اینفینیتی است می رویم.

این اولین مصاحبه مدیرعامل اینفینیتی با یک رسانه ایرانی است.

 

بیشتر بخوانید:

پلت فرم رهام چگونه است؟

سایپا رهام از سال آینده با موتور تیبا وارد بازار می شود

مصاحبه اختصاصی بیت ران با طراح رهام سایپا ؛ گامی به جلو

رونمایی از محصولات ایران خودرو ؛ حل مشکل موتور رهام و همکاری پلت فرمی

کامیون دست دوم وارداتی چه ویژگی هایی دارند؟ + جزئیات و آپشن ها

 

12 دیدگاه

  1. خدافوت آقای امین آزاد. چقدر جای نگاه شما در صنعت خودروی ایران خالی است. امیدوارم سالم باشید و پر قدرت ادامه بدهید.

  2. بسیارعالی بود و امیدوارم که در آینده ی مستند از کورش منصوری و همینطور آقای رضوانی تهیه کنید.

  3. اگر میشه بررسی کنید ببینید چرا قیمت سورن پلاس از دنا پلاس بیشتره. اونم حدود 15 میلیون کارخونه ای!

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

مزدا ۳ مدل ۲۰۲۱ با نخستین موتور کاربردی با فناوری احتراق فشرده‌

مزدا ۳ مدل ۲۰۲۱ عرضه شد؛ در ادامه علاوه بر ویزگی های ظاهاری با فناوری انقلابی موتور این خودرو...
مزایا و معایب خانواده موتورهای جدید ایران خودرو؛

موتورهای سه سیلندر ایران خودرو را بشناسید

مشخصات موتورهای سه سیلندر ایران خودرو که قرار است در آینده روی تمامی محصولات این شرکت نصب شود منتشر شد. بیت ران - امیرحسین اسماعیل...
احتکار برای افزایش قیمت یا کمبود قطعه؟

کاهش فروش خودرو با وجود افزایش تولید

کاهش فروش خودرو از سوی سه خودروساز بزرگ کشور در شرایطی اتفاق می افتد که ایران خودرو و سایپا از رکورد تولید با وجود...
چند ماه ماه زمان لازم است تا خودروهای وارداتی، وارد بازار شوند‌؟

شروع واردات خودرو به ایران با سه هزار خودرو/زمان...

با توجه به بودجه سال ۱۴۰۰ کشور، شروع واردات خودرو به ایران با سه هزار دستگاه درسال آینده محتمل است. اما چند ماه زمان...
رییس اتحادیه فروشندگان و نمایشگاه‌داران خودرو:

کاهش 30 درصدی قیمت خودرو در بازار

رییس اتحادیه فروشندگان و نمایشگاه‌داران خودرو اعلام کرد در 20 روز گذشته شاهد کاهش 30 درصدی قیمت خودرو در بازار هستیم. بیت ران - سعید...

پست‌های مرتبط