پرواز ایران ایر به استانبول باردیگر برقرار شد + جزئیات خرید بلیت و پرواز

از دست ندهید

پرواز ایران ایر به استانبول باردیگر برقرار شده است. شرایط و ساعت پرواز ها اعلام شده است.

بیت ران – هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران “هما” اعلام کرد: براساس مذاکرات به عمل آمده بین دو کشور ایران و ترکیه، مجوز پرواز ایران ایر به استانبول صادر شده است.

در پی گمانه‌زنی‌های صورت گرفته درباره از سرگیری پروازهای ترکیه، شرکت هواپیمایی ایران‌ایر اعلام کرد که این پرواز در روز چهارم مهرماه سال جاری با شماره پرواز ۷۱۹ در ساعت ۱۲ و ۱۰ دقیقه از فرودگاه امام خمینی(ره) به مقصد فرودگاه استانبول آغاز می‌شود.

همچنین هموطنان برای خرید بلیت این پرواز می‌توانند به سایت https://ebooking.iranair.com مراجعه و یا با شماره تلفن ۴۶۶۲۱۸۸۸ دفتر فروش تلفنی “هما” تماس حاصل نمایند.

مسافران در پروازهای ورودی به استانبول، می‌بایست در محدوده‌ ۷۲ ساعت مانده به پرواز اقدام به انجام آزمایش PCR نموده و نتیجه آن را هنگام ورود به فرودگاه استانبول به ماموران بهداشت آن کشور ارائه کنند.

از خرداد ماه امسال تا کنون چندین و چند بار مقامات کشور ترکیه در پی مذاکرات دو و چند جانبه با کشورهای مختلف پروازهای خود را به صورت رفت و برگشت به کشورهای مختلف برقرار کرده‌اند.

اخیرا هم که قرار بود پروازهای ایران و ترکیه با ایرلاین‌های داخلی از ۱۱ شهریور ماه از سر گرفته شود دوباره مسئولان هواپیمایی و وزارت بهداشت ترکیه مجدادا لغو و تعویق این پروازها را اعلام کردند.

مسافرانی که پیش از این پرواز آنها با ترکیش به ترکیه کنسل شده است، می گویند این ایرلاین در قبال پس دادن پول بلیت هایشان هرگز پاسخگو نیست.

شاید دوباره شاهد این باشیم که خریداران بلیت های ترکیش ایرلاین نتوانند به ترکیه پرواز کنند.

بیشتر بخوانید:

پرواز به ترکیه از ایران از سر گرفته شده است؟ مراقب کنسل شدن بعد از خرید بلیت باشید

ایرباس A350 ؛ هواپیمای پهن پیکر ایرباس چه ویژگی‌هایی دارد؟

مبنای نرخ فروش بلیت هواپیما اعلام شد + جزیئات نرخ بلیت داخلی

 




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

الزامات سفر نوروزی + جدول بازدید و سرویس دوره‌ای خودروهای داخلی

الزامات سفر پیش‌نیاز هر سفر ایمنی است و هر راننده باید پیش از شروع سفر آن را فراهم کند....

پست‌های مرتبط