موتور EF7 دنا و بررسی انواع ECU روی این موتور

از دست ندهید

موتور EF7 دنا از نگاه مردم و صاحبان شخصی این خودرو بررسی شده است.

بیت ران – موتور EF7 دنا از نگاه مردم و صاحبان شخصی این خودرو بررسی شده است.

بیت ران – موتور EF7 دنا با ظرفیت ۱.۷ لیتر توان ۱۱۵ اسب بخار و گشتاور ۱۵۷ نیوتن متر دارد.

در نسخه توربو نیز این موتور ۱۵۰ اسب بخار قدرت و ۲۱۵ نیوتن متر گشتاور دارد.

ای سی یو نصب شده روی خودروهای با موتور EF7 سه نوع است:

ای سی یو بوش که معمولا روی مدل های ۹۶ و ۹۷ دنا پلاس بیش تر این مدل نصب می شده است.

توان بالایی دارد و گشتاور بالایی هم از این ECU گرفته می شود.

ای سی یو کروز دومین نوع است که قدرت بالایی دارد.

اما متاسفانه روی دناهای مدل بالاتر از ۹۸ از ECU ام ای ۱۷ انداخته شده که نسبت به دو مدل قبلی گشتاور و قدرت کمتری دارد.

 

در ادامه این نقد را تماشا کنید.

دیگر بررسی های مه شکن:

تیبا دو چگونه است؟ + همراه فیلم بررسی تیبا دو

پژو پارس از نگاه مردم بررسی شد

شما هم می توانید خودرو خود را در یک ویدیٔو نقد و برای ما ارسال کنید تا ما هم در برنامه مه‌شکن منتشر کنیم.

شرایط تولید ویدیو

حتما دوربین را در حالت افقی نگه دارید

با بهترین کیفیت ممکن تصویربرداری کنید

در نور مناسب فیلمبرداری کنید که جزیٔیات #خودرو قابل دیدن باشد

صدای گوینده واضح و گویای مطالب باشد

در هنگام توضیحات هرگز از واژه های غیر مودبانه استفاده نکنید

اگر خود فرد در ویدیٔو حضور دارد، حتما لباس مناسب پوشیده باشد

خودروی خود را صادقانه و در نهایت انصاف نقد کنید

نام و مدل خودرو و نیز مدت زمانی که آن را در اختیار دارید بطور کامل بگویید

معایب و مزایای خودرو را دقیق بگویید

زمان ویدیٔو زیر پنج دقیقه باشد

لطفا ویدیٔوهای تولید شده را از طریق تلگرام بیت ران به شماره زیر ارسال کنید:
۰۹۹۱۴۶۴۸۴۱۸

انتشار و اشتراک گذاری این پست از سوی شما به ما برای هرچه بهتر شدن نتیجه کار کمک می کند.

ویدیٔوهای با کیفیتِ خوب، جامع و کامل در سایت و صفحه های اجتماعی بیت ران، با افتخار منتشر خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

موتور EF7 یا ملی و نگاهی به مرکز تحقیقات موتور ایران خودرو

موتور EF7 گازسوز توربو ؛ قوی ترین موتور ملی ایران چه ویژگی هایی دارد؟

هر کدام از انواع روغن موتور بهران برای چه خودرویی مناسب است + جزئیات مدل خودرو




5 دیدگاه

  1. این سه مدل ای سی یو از مگنت مارلی و دلفی هم بهتره… و از ۷.۴.۵ و ۷.۴.۴ که رو اچ سی نصب میشد بهتر و جدید تره …. کافیه تو اینترنت مدل ای سی یو هارو سرچ کنین و ببینین… تاریخ تولید و غیره.. کلا خوبن! اگه ماشینتون سیستم برقش ساپکو و غرب استیل نباشه عالیه سیستم برق کروز از همه بهتر و مدرن تر هستش که اونم از شرکت های چینی خریدن… ولی ساپکو و غرب استیل من داروردیه…. غرب استیل که ای سی یوش انقد اشغال وقدیمی هست که اصلا بدرد نمیخوره فک کنم زیمنس چین بود و رو دریچه سیمیای تیپ ۲ نصب میشد و واقعا افتظاحه البته موتور تیپ دو چیز جالبی نبود که بخوان ای سی یو خوب بندازن روش !!! خلاصه غرب استیل از همش بنجل تره و تقریبا با ای سی یو پراید یکیه!!

    • داداش من دنا پلاس با ایسیو s2 دارم به نظرت ایسیو خوبیه،با ریمپ میشه از همه توان ماشین استفاده کنم چون فعلا ۱۹۰ تا بیشتر سرعت نمیره با ۶ هزار کارکرد،ممنون

  2. سلام افسوس هزارن افسوس که سیاست غلط وضعف مدیریت مارا مجبوربه پیروی از ان میکند وچارهای جز انتخاب اشتباه نداریم بروید ببینید که چقدر خودروهای سالم باکیفیت بالا واسناردارد یورو باقیمت خیلی پائین ترازبرندهای داخلی وجودداره به نظرات مصرف کننده که اهمیت نمی دهید ازموادوتکنولوژی روز هم که خیلی فاصله داریدشرکت المانی کیفیت رنگ محصولات خودش را صد سال متعهدشده تابماند قطعات …. من سمند گرفتم ازصدجا درز وصدا پیدا میشه که هیچ ومصرف سوخت هم که حالشوببر یا توانائی ندارید یا فرصت طلبید

  3. سلام من دنا مدل ۹۷ داشتم مدل ای سی یو روش بوش بود ماشین تنبل بود راه نمیرفت ریمپ هم کردم باز تاثیر زیادی نداشت فروختم دنا پلاس ۹۷ خربدم ای سی یو روش کروز هستش ماشیین سرعت و شتابش عالیه ماشبن اصلان مشکل نداره

    • امکان نداره ایسیو بوش آلمان از کروز یا بقیه پایین تر باشه ، باید علت رو جست جو میکردید ، شمع ، بوت وایر ، کاتالیزور و …. در ضمن ریمپ باید اصولی باشه ، مثل کاراکال تیونیک یا امثالهم با ضمانت نامه کتبی باشه

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

الزامات سفر نوروزی + جدول بازدید و سرویس دوره‌ای خودروهای داخلی

الزامات سفر پیش‌نیاز هر سفر ایمنی است و هر راننده باید پیش از شروع سفر آن را فراهم کند....

پست‌های مرتبط