کوییک اس و تصاویر آن ؛ این محصول در دو تیپ تولید می شود

از دست ندهید

بازار در انتظار تصمیمات دولت رئیسی / قیمت ها کاذب است!

روز گذشته مراسم تحلیف رییس جمهور جدید کشور صورت گرفت. با تغییر دولت، به نظر می رسد همه دست...

بدهی خودروسازان به قطعه‌سازان چقدر است؟ جزئیات بحران تامین نقدینگی خودروسازان

بدهی خودروسازان به قطعه سازان افزایش یافت و تولید خودروهای ناقص بار دیگر در دستور کار خودروسازان قرار گرفته...

کاهش چند ده میلیون تومانی قیمت خودروها + مدل و قیمت خودروها در بازار

قیمت برخی خودروها در بازار کاهش چند ده میلیون تومانی داشته اند. بیت ران - سعید موتمنی رییس اتحادیه نمایشگاه...

سایپا کوییک اس محصول خانواده کوییک در دو تیپ تولید و عرضه خواهد شد.

بیت ران – سایپا کوییک اس به عنوان جدیدترین محصول از خانواده کوییک خواهد شود.

این خودرو در دو تیپ ساده و فول آپشن عرضه خواهد شد.

کوییک اس فیس لیفت کوییک معمولی است.

کوییک اس کوییک s

سایپا می گوید در طراحی این محصول از یوزپلنگ ایرانی الهام گرفته است.

کوییک S یک هاچ بک کراس اوور است که زیر کاپوت خود موتور M15 دارد و قدرت آن 87 اسب بخار است.

این خودرو همچنین از جعبه دنده دستی 5 سرعته بهره می برد.

کوییک اس نیز همچون کوییک معمولی ۸۷ اسب بخار قدرت و ۱۲۸ نیوتن متر گشتاور دارد.

این خودرو شباهت ظاهری زیادی با تیبا ۲ و ساینا دارد به طوری که در کاپوت و چراغ جلو آن با ساینا یکی است.

کوییک چندان تفاوت ابعادی با تیبا۲ ندارد.

کوییک اس

برخی امکانات کوییک اس

کیسه هوای راننده و سرنشین

فرمان هیدرولیک

غربیلک فرمان طرح D (که در کوییک آر پلاس هم نصب می شود)

دسته دنده جدید

شیشه ها و آینه های برقی

ترمز ABS ، BA و EBD

تهویه دستی الکتریکی

سامانه مدیریتی BCM

چراغ روشنایی روز

سنسور پارک عقب

نمایشگر تعویض دنده GSI

کامپیوتر سفر

کوییک اس

مشخصات کوییک معمولی

سایپا کوییک در ۴ مدل ST، SE، SE-A و SE-A LUX عرضه می شود.

کوییک دستی و اتوماتیک از لحاظ پیشرانه فرقی باهم ندارند، اما در نمونه اتوماتیک از گیربکس بلژیکی پانچ و دریچه گاز برقی استفاده شده است.

کوییک معمولی چه آپشن هایی دارد؟

از جمله امکاناتی که در سایپا کوییک می توان به آنها اشاره کرد:

فرمان کمکی برقی مجهز به سنسور سرعت،

کروزکنترل،

محدود کننده سرعت،

سیستم تهویه با نمایشگر و نیمه اتوماتیک،

مانیتور،

نویگیشن،

دوربین و سنسور عقب،

سنسور فشار باد لاستیک،

دی لایت،

تنظیم سیستم صوتی روی فرمان،

شیشه ها و آینه های برقی،

سامانه ورود به خودرو بدون کلید،

استارت دکمه ای،

صندلی شش حالته راننده با پشتی برقی،

چراغ همراهی،

کامپیوتر سفر پیشرفته،

بلوتوث و… اشاره کرد.

ایمنی سایپا کوییک چه تفاوتی با پراید دارد؟

کوئیک به کیسه‌های هوای راننده و سرنشین جلو مجهز شده است.

نکته‌ جالب در مورد سایپا کوئیک، سامانه‌های ایمنی متنوع به کار رفته در آن است.

سایپا کوییک همانند بسیاری از خودروهای داخلی، سیستم ترمز ضد قفل (ABS) دارد.

سیستم ترمز EBD از کاربردی‌ترین سامانه‌های ترمزی یک خودرو است که این خودرو هم دارا ست.

ترمزگیری اضطراری (BA) هم از دیگر سیستم‌های به کار رفته در این خودرو است.

کوییک به سیستم کنترل پایداری (ESC) هم مجهز شده است.

کوییک به سیستم «پایش فشار باد تایرها» (TPMS) بهره‌مند شده است.

این سامانه، میزان باد لاستیک‌ها را به راننده اعلام می‌کند.

سامانه‌ی TPMS کنار نمایش اطلاعات لازم، در صورت کم‌بودن باد لاستیک‌ها، به راننده هشدار می‌دهد.

کوییک آر پلاس

از جمله محصولات خانواده کوییک کوییک آر پلاس است.

کوییک +R نام جدیدترین مدل معرفی شده از خانواده کوییک است که روز 12 تیرماه رونمایی شد.

کوییک اس

محصولات جدید گروه خودروسازی سایپا در سال 99 همان سه محصول کوییک اس، ساینا اس و خودرو شاهین خواهند بود.

کوییک اس

این خودرو محصول جدیدی نیست و در ادامه همان کوییک آر است که کمی زرق و برق دارد.

خودرویی که بیشتر در رنگ متفاوت است تا در مشخصات فنی و آپشن.

کوییک +R در نسخه سفید و مشکی، سفید و قرمز ، مشکی قرمز و مشکی و نقره ای معرفی شده است.

در این مدل از کوییک فرمان و برچسب مدل خودرو روی بدنه متفاوت از دیگر کوییک ها است.

کوییک اس

همچنین این نسخه از کوییک به مانیتور تجهیز شده است.

این خودرو با گیربکس پنج دنده دستی معرفی شده است.

در سبد محصولات سایپا کوییک آر همان کوییک فقط دو رنگ است.

پس کوییک +R کوییک دو رنگی است که چند تغییر محدود نسبت به کوییک آر دارد.

در نامگذاری محصولات سایپا، کلمه R اول کلمه rainbow به معنی رنگین کمان است.

کوییک آر پلاس

مشخصات فنی کوییک آر پلاس کوییک +R

وزن خالص: 1065 کیلوگرم

نوع و مدا موتور: بنزینی – خطی – M15

تعداد سیلندر و سوپاپ: 4 سیلندر و 8 سوپاپ

حجم موتور: 1503 سی سی

حداکثر قدرت: 87 در 5400 دور بر دقیقه

حداکثر گشتاور: 126 در 3600 دور بر دقیقه

حداکثر سرعت: 170 کیلومتر در ساعت

گیربکس (سیستم انتقال قدرت): دستی پنج دنده

سیستم تعلیق جلو: سیستم مستقل مک فرسون

سیستم تعلیق عقب: سیستم میل پیچشی

سیستم فرمان: هیدرولیک

ترمز جلو: دیسکی تهویه شونده

ترمز عقب: کاسه ای

 

بیشتر بخوانید:

خط تولید کوییک آر پلاس + جزئیات مراحل تولید

قیمت کوییک آر پلاس و کوییک آر + تفاوت ها و زمان تولید

9 دیدگاه

  1. کوییک معمولی ساخته شد بعد کوییک آر ساختن تفاوتشون توی دورنگ بودن کوییک آر نسبت به کوییک معمولی با قیمت بالا حالا کوییک اس یه رنگ مشکی توی چراغهای جلو به قول خودشون طرح یوز ایرانی بازهم قیمت رفت بالا حالا میخوان کوییک جی در تابستان ۱۴۰۰ بدن بازار تفاوت فقط گریبکس اتومات بازم قیمت بالا برین بخرین من که میرم دوچرخه میخرم برا سلامتیمم بهتر پول زیادم نمیدم یه دجال مفتخور بخورن به ریشمم بخندن

  2. من ماشین قبلیم پراید ۸۵ بود ازش راضی بود افتاد تو خرج فروختم کوییک صفر گرفتم
    تو این یک ساله انقدی که بردم تعمیرگاه پراید نبرده بودم
    ماشین خوبی هست مشکل اینجاست قطعات همه بی کیفیت هست زود خراب میشه

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

طراحی داخلی ریرا منتشر شد ؛ انقلابی در طراحی داخلی خودرو در ایران

طراحی داخلی ریرا نشان می‌دهد که برای اولین بار در ایران، خودروساز ایرانی به سمت یک طراحی متفاوت رفته‌...

گفت و گو با طراح خودرو ری را ؛...

طراح خودرو ری را / خودرو ریرا با توضیح درباره طراحی ظاهری و داخلی این محصول درباره ایجاد یک خط طراحی مشخص برای محصولات...
در هم‌اندیشی ملی فعالان صنعت لجستیک ایران مطرح شد:

صنعت لجستیک کشور از قدیمی بودن تجهیزات رنج می‌برد؛...

یک فعال صنعت لجستیک با بیان اینکه یکی از ضعف های صنعت حمل و نقل کشور وجود نگاه سنتی به آن است، تاکید کرد:...

طراحی ریرا تغییر کرد ؛ همراه مشخصات فنی و...

شرکت ایران خودرو اعلام کرد که طراحی خودرو ریرا یکبار تغییر کرده تا مناسب با شرایط روز شود. بیت ران - گروه صنعتی ایرانخودرو در...

رالی اسکی‌شهیر ترکیه و اولین برد تیم ایرانی در...

رالی اسکی‌شهیر ترکیه با برد صابر خسروی و حامد مجد در کلاس R1-ST فورد فیستا رالی کاپ به پایان رسید. تیم ایرانی حاضر در...

پست‌های مرتبط