قیمت کی ۱۳۲ ایران خودرو بالا نیست / قیمت گذاری با توجه به قیمت رقبا

از دست ندهید

مدیران ایران خودرو با بیان اینکه قیمت کی ۱۳۲ ایران خودرو بالا نیست، تاکید کردند: قیمت اعلام شده علی الحساب است و شورای رقابت قیمت نهایی را اعلام می کند.

بیت ران – امیرحسین اسماعیل بیگی: بابک رحمانی معاون مدیرعامل در بازاریابی و فروش رحمانی درباره عرضه محصول جدید K132 خاطر نشان کرد: ما برنامه فروش را با احتیاط کامل اعلام کردیم و همه جوانب را در نظر گرفتیم تا خودرو در زمان اعلام شده وارد بازار شود.

قیمت کی 132 ایران خودرو

مردم از قیمت خودرو K132 ناراضی نیستند

کیوان پناهی بابک رحمانی معاون مدیرعامل در بازاریابی و فروش درباره قیمت خودرو K132 گفت: در پروسه طراحی و تولید محصول جدید، به یک تکنولوژی جدید دست پیدا کرده ایم و هزینه های طراحی با شرایط موجود با قیمت های جدید خواهد بود.

وی افزود: در حال حاضر رقبای کی ۱۳۲ که در این کلاس قرار دارند، با قیمت بسیار⁦ بالاتری عرضه می شوند و این قیمت در نظر گرفته شده بالا نیست.

قیمت کی 132 ایران خودرو

به گفته پناهی در طراحی محصولات جدید از استایل و قوای محرکه خوب استفاده و محصولات لوکس و به روز که با فناوری دنیا نزدیک باشد ارایه می کنیم.

قیمت گذاری کی ۱۳۲ با توجه به قیمت رقبا

وی با یادآوری اینکه سدان جدید ایران خودرو باید بتواند استانداردهای ۸۵ گانه که اجباری است را پاس کند، افزود: این امر برای ما هزینه هایی دارد، در مجموع تلاش می کنیم قیمت گذاری رقابتی با توجه به وجود رقیب برای این خودرو انجام شود.

قیمت کی 132 ایران خودرو
داخل کی ۱۳۲

بابک رحمانی معاون مدیرعامل در بازاریابی و فروش افزود: علاقه ای که مردم در طرح پیش فروش به این محصول نشان دادند، بیانگر آن است که قطعا مردم از شرایط قیمت گذاری ناراضی نیستند.

براساس آماری که پناهی اعلام کرد تا کنون ۶۰ هزار خودرو برای قرعه کشی پیش ثبت نام شده است و این محصول با توجه به قیمت قطعا موفق خواهد بود.

قیمت کی 132 ایران خودرو

مدیر بازاریابی و شبکه فروش ایران خودرو گفت: خودرو K132 یک محصول استراتژیک برای ایران خودرو است و در سال های آینده عرضه آن بسیار زیاد خواهد بود بنابراین قیمت را به صورت رقابتی تعیین می شود.

قیمت کی 132 ایران خودرو

محسن ناقدی برادران قائم مقام مدیرعامل ایران خودرو ناقدی نیز درباره قیمت کی ۱۳۲ گفت: قیمت در حال حاضر علی الحساب است و قیمت گذاری توسط دستگاه های مسئول انجام می شود.

وی ادامه داد: ما مدارک خودمان را به سازمان های مربوطه می فرستیم و آن ها قیمت راتعیین می کنند و ایران خودرو موظف است بر اساس آن عمل کند.

بیشتر بخوانید:

جدول قیمت روز خودروها در بازار و کارخانه

زمان تحویل دناپلاس توربو اتوماتیک /مشکلات شماره گذاری دوگانه سوزها

زمان پیش فروش کی ۱۳۲ اعلام شد + جزئیات شرایط فروش

کی ۱۳۲ ایران خودرو K132 ؛ جزئیات قیمت ، فنی خودرو و زمان عرضه

کی ۱۳۲ ایران خودرو k132 در رقابت با شاهین 




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار دو برابر کارخانه

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار به دو برابر کارخانه رسیده‌است. انواع مدل‌های این خودرو با...

پست‌های مرتبط