پرواز ترانزیت در امارات از سر گرفته می شود/ مقاصد جدید هواپیمایی امارات

از دست ندهید

پس از وقفه ای چند ماهه به دلیل کرونا، پرواز ترانزیت در امارات از سر گرفته می شود همچنین مقاصد جدید هواپیمایی امارات به کشورهای مختلف اعلام شدند.

بیت ران – امارات متحده عربی از برقراری مجدد پروازهای ترانزیت از فرودگاه‌های این کشور خبر داد.

بر اساس خبر کوتاهی که در رویترز آمده است، امارات متحده عربی روز پنجشنبه – ۱۵ خرداد ماه – اعلام کرده است که قصد دارد بار دیگر پروازهای ترانزیت را از فرودگاه های واقع در این کشور حاشیه خلیج فارس از سر بگیرد.

البته هیچ تاریخ دقیقی برای از سرگیری پروازهای ترانزیت از فرودگاه های امارات متحده عربی از سوی مقامات رسمی این کشور مشخص و اعلام نشده است.

پروازهای ترانزیت در فرودگاه‌های امارات از مارس ۲۰۲۰ همزمان با شیوع گسترده و پاندمی ویروس کرونا به حالت تعلیق در آمده بود.

پرواز ترانزیت در امارات

۱۲ کشور جدید به لیست پروازی هواپیمایی امارات اضافه شد

همچنین شرکت هواپیمایی امارات به تازگی اعلام کرده که از ماه آینده میلادی ۱۲ کشور جدید را به برنامه پروازهای بین المللی خود اضافه خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، شرکت هواپیمایی امارات ایرلاین اصلی این کشور، به تازگی با انتشار بیانیه‌ای جدید اعلام کرده است که از ماه آینده میلادی یعنی اول ژوئیه ۲۰۲۰ مسافران قادر خواهند بود از دوبی به مقصد ۱۲ کشور عربی پرواز کنند.

از جمله کشورهای نام برده شده در فهرست منتشر شده از سوی شرکت هواپیمایی امارات می‌توان به مصر، عربستان سعودی، کویت، عمان، بحرین، عراق، تونس، مراکش، الجزایر، لبنان، اردن و سودان اشاره کرد.

بر اساس گزارش وب سایت واتسون، همچنین این شرکت در بیانیه خود تاکید کرده است که تمامی مقاصد بین‌المللی افزوده شده به لیست پروازی این ایرلاین با توجه به شرایط مختلف موجود در کشورهای مذکور سنجیده خواهد شد و در صورت هرگونه تغییر، مسافران از تغییرات احتمالی آتی در پرواز و لغو یا جابجایی بلیت هواپیمای آنها مطلع خواهند شد.

شرکت هواپیمایی امارات به عنوان ایرلاین حامل پرچم کشور امارات متحده عربی که مقر آن در فرودگاه بین المللی دوبی واقع شده است، به تازگی در تاریخ ۲۱ مه ۲۰۲۰ از افزوده شدن برخی از مقاصد پر تردد و مهم از جمله انگلستان، فرانسه آلمان، ایتالیا، اسپانیا، ایالات متحده آمریکا، کانادا و استرالیا به برنامه پروازی خود خبر داده بود.

بیشتر بخوانید:

میگ ۳۵ و توانایی های آن را بشناسید

هواپیمای مسافری برقی پرواز کرد + جزئیات

بوئینگ ۷۳۷ مکس های زمین گیر شده دوباره پرواز می کنند

ماموریت فضایی دراگون کرو ؛ تلاش برای استقلال از روس ها

خط پروازی مستقیم از فرودگاه امام به چند کشور داریم؟ برنامه راه اندازی خط جدید




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار دو برابر کارخانه

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار به دو برابر کارخانه رسیده‌است. انواع مدل‌های این خودرو با...

پست‌های مرتبط